מבזקים

מתי צריך להזמין ביובית ואיך לעשות את זה?

תוכן עניינים

המון אנשים מתמודדים עם בעיות אינסטלציה וביוב, מה שמעלה את הצורך בהזמנת אנשי מקצוע מיומנים שיטפלו בבעיה. כאשר מדובר בבעיות אינסטלציה יש לכם שתי אפשרויות, האחת היא להזמין אינסטלטור והשניה היא להזמין שירותי ביובית. נשאלת השאלה, מתי צריך להזמין ביובית, ואיך עושים זאת? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, עם כל הפרטים שיעזרו לכם להחליט על הפתרון האיכותי, המקצועי והחסכוני ביותר.

קודם כל, מה ההבדל בין אינסטלטור לביובית?

תחזוקת צנרת האינסטלציה זו משימה חשובה, שעשויה להיות גם מורכבת ולדרוש ידע וניסיון. כאשר אנו מגלים בעיה במערכת האינסטלציה והביוב, התגובה הראשונה שלנו היא לטלפן לאינסטלטור כדי שיגיע לטפל בבעיה. ואינסטלטור אכן יכול לתקן סתימות ונזילות ואפילו להתקין צנרת שלמה.

גם שירותי ביובית משמשים לאותה מטרה, וניתן באמצעותם לבצע את רוב משימות האחזקה, התחזוקה, ההתקנה והתיקונים, שכן מדובר בצוות שלם ולא באינסטלטור פרטי. לרוב שירותי ביובית מסופקים על ידי חברה קבלנית שיש לה ציוד מתקדם יותר לטיפול בבעיות ביוב ואינסטלציה, כמו למשל ביובית או ציוד צילום ומיפוי, ולכן תוכל לספק מענה לבעיות מורכבות יותר במערכת הביוב הראשית ולסתימות שלא ניתן לפתוח באמצעים הרגילים.

ביובית – מה זה בדיוק?

אחרי שהבנו מה ההבדל בין אינסטלטור וביובית, זה הזמן להבין מהי ביובית. ביובית זוהי משאית שמיועדת לפתור בעיות במערכת הביוב. על כל משאית ביובית מותקנות שתי מערכות, אחת לשאיבת מים ואחת לדחיסת מים, בנוסף, למשאית מחובר צינור שמשמש לשאיבה או לשטיפה בלחץ גבוה, כאשר קוטר הצינור משתנה בהתאם לגודל המשאית ונע בין 12 ל- 16 סול.

אילו בעיות ביובית יכולה לפתור?

ביובית יכולה לספק לכם מענה מקצועי עבור לא מעט בעיות, כמו למשל:

  • פתיחת סתימות ביוב. אחת המשימות שהכי מזוהות עם ביובית היא פתיחת סתימות בצנרת הביוב. הטכניקה שבה נעשה שימוש היא הזרמת מים בלחץ גבוה על ידי החדרת צינור לעומק הביוב, מה שמסייע לפתוח את הסתימה.
  • שאיבת ביוב. שירות נוסף שניתן לבצע באמצעות ביובית הוא שאיבה של הביוב. לרוב שירות זה ניתן לאחר הצפה. השאיבה מתבצעת על ידי משאבה עוצמתית שמחוברת אל מיכל נייד, כך שהביובית מסוגלת לשאוב את ההצפה במהירות.
  • שירותים לעסקים. ובכלל זה שאיבה של מפריד שומנים, פינוי שפכים וכיוצא בזה.
  • פתיחת סתימה שנגרמת על ידי שורשים. שורשים שסותמים את הביוב זו בעיה מורכבת ומאוד שכיחה שמתרחשת בעקבות עצים או צמחים שגדלים בסמוך לצנרת הביוב. באמצעות הביובית ניתן לפתוח את הסתימה, ולבצע תחזוקה מונעת כדי שהבעיה לא תתרחש שוב.
  • שאיבת הצפה. במידה ואתם מתמודדים עם הצפה כתוצאה מקו מים שהתפוצץ או מי גשמים שעולים על גדותיהם במרתפים, פירי מעליות או מקלטים ניתן להזמין לשם כך שירותי ביובית כדי לשאוב את המים כמה שיותר מהר.
  • ניקיון מערכת הביוב. הביובית משמשת גם לפעולות תחזוקה ואחזקה של מערכות הביוב ולא רק לפתרון תקלות ושחרור סתימות. מכיוון שאל מערכת הביוב מוזרמים לכלוכים שונים, הם עשויים לסתום את הצנרת ולכן חשוב לשמור על ניקיון ולשטוף באופן תדיר את הלכלוך.

כיצד מזמינים שירותי ביובית?

כדי להזמין שירותי ביובית עליכם לעשות מעט שיעורי בית וסקר שוק. חפשו אחר חברה מובילה שמספקת שירות סביב השעון, זמינה לקריאות שלכם, ומציעה שירות אמין ומקצועי במחירים טובים.

קחו בחשבון שישנים מקרים בהם האחריות על הטיפול בבעיה מוטלת על העירייה או המועצה ולא עליכם. לכן אם הסתימה נמצאת בקו צינור הביוב הראשי ולא בתוך המבנה, העירייה היא זו שתצטרך לטפל בנושא.

ולבסוף, גם גודל הביובית משחק תפקיד. מכיוון שישנן משאיות בגדלים שונים, חשוב לבחור במשאית בגודל המתאים כדי לקבל את הפתרון הטוב והמותאם ביותר לבעיה שלכם.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: