מבזקים

צפו בתופעה מדאיגה: נערים משליכים אבנים לעבר מכוניות נוסעות באילת

תוכן עניינים

החופש הגדול כבר כאן ועם תחילתו הגיעו דיווחים לידי גורמים במשטרת מרחב אילת אודות מספר מקרים בהם נראו נערים אשר משליכים אבנים לעבר כלי רכב נוסעים

יהודית רימון | ד' בתמוז תשפ"ב | יום ראשון 3 ביולי 2022 | מערכת ישראל ניוז

מעבר לעבירות האלימות וצריכת אלכוהול וסמים, נחשפו גורמים במשטרת מרחב אילת לתופעה חדשה מסוכנת וונדליסטית: נערים משליכים אבנים בלב שכונת מגורים בעיר לעבר כלי רכב נוסעים.

עם קבלת מספר דיווחים לידי גורמים שונים החלו במרחב הנוער של משטרת אילת בחקירת האירוע יחד עם מוקד המצלמות של עיריית אילת. ביום שישי האחרון, בשיתוף פעולה של מוקד מצלמות העירייה עם בלשי מחלק הנוער, אותרו שני נערים ונתפסו "על חם" בשעת מעשה. הבלשים עיכבו את השניים לחקירה, לא לפני שהודיעו להוריהם על העבירות המיוחסות להם.

רס"ב גדי דסטה, ממלא מקום קצין נוער במשטרת מרחב אילת: "אנו, שוטרי מחלק הנוער, פועלים לאורך כל השנה בפעילויות הסברה ומניעה של מקרים מסוג אלה. יחד עם זאת, ישנם נערים שבוחנים שוב ושוב את הגבולות ואת היכולות שלנו, ואנו פועלים נגדם באופן מידי וללא היסוס".

כנגד השניים נפתח תיק חקירה פלילי, בתום חקירתם שוחררו בתנאים מגבילים: הרחקה מפארק החבלים בשכונת שחמון.

בעלי רכבים נוספים שניזוקו מאירועים דומים, מתבקשים להגיע בהקדם למשטרת אילת ולהגיש תלונה בנושא.

פקד אפרת אקלר, דוברת משטרת מרחב אילת: "כחלק מההיערכות לחופשת הקיץ באילת, אנו נערכים בכוחות מעובים לקראת הגעתם של בני הנוער לאילת ובתוך כך גם למיגור תופעות שליליות המבוצעות על ידי בני הנוער תושבי העיר. העיר אילת מציעה לבני הנוער פעילויות תרבות מגוונות עם תחושת חופש אין סופית, לצד כל אלה השוטרים יפעלו ללא פשרות או הקלות כנגד קטינים המעורבים באירועים המסכנים חיים, ובעבירות פליליות הקשורות באלימות וונדליזם ואשר פוגעות בציבור. אנו קוראים להורים לשאת באחריות הנדרשת ולהפגין מעורבות בנעשה עם ילדיהם מחוץ לבתים ו/או בהגעתם לאילת כשהם נמצאים הרחק מעיניהם. מעורבות זו תמנע מהם ומילדיהם את החוויה השלילית הכרוכה בפתיחת הליך פלילי".

תיעוד ממצלמות האבטחה של עיריית אילת בשני מקרים שונים

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: