מבזקים

מה היתרונות של אישפוז ביתי

תוכן עניינים
מה היתרונות של אישפוז ביתי

לפני שנשוחח על היתרונות של האשפוז הביתי, בואו נגיד כמה מילים על אשפוז ככלל. אשפוז היא פרקטיקה במהלכה שמים את המטופל, בין אם הוא סובל מפגיעה העתידה להחלים בתוך פרק זמן קצר ובין אם מדובר על מי שסובל ממחלה כרונית, בתוך מערכת שתפקידה לשמור על המטופל ולשפר את מצבו.

למשל, בחור עם שבר ברגל, ישכב במיטה ייעודית לשם כך ויעבור סדרה של טיפולים שתפקידם להחזיר את הרגל לתפקוד מלא עד כמה שניתן. הדבר נכון גם לחולה במחלת ניוון שרירים או מי שחולה בסרטן הדם, המערכת, תפקידה הוא לשמור על החולה ולשפר את מצבו הרפואי כל הזמן.

בעבר, כדי להשגיח על החולה בצורה מקצועית, לא הייתה ברירה אלא לאשפז את המטופל בבית חולים. אבל היום, עם התפתחות הטכנולוגיה המאפשרת לנו להעניק טיפולים מצויינים גם במרחב הביתי ועם ההתפתחות של האופן בו ניתנים שירותי רפואה, מטופלים רבים יכולים לקבל בבית שלהם, את המענה המלא, לו היו זוכים לו היו מתאשפזים בבית חולים לכל דבר ועניין.

מה מאפשר לנו האשפוז הביתי לעומת אשפוז בבית חולים

האשפוז הביתי כמו שמספקת חברת צבר רפואה https://www.sabarhealth.co.il/ הוא בעל כמה יתרונות, אליהם לא תמיד אפשר לשים לב אם לא מגיעים מהתחום:

  1. אשפוז ביתי מאפשר לנו לשמור על המטופל בסביבה המוכרת לו: אנחנו היום יודעים להגיד כי הרבה פעמים יש קשר בין בריאות הנפש ובין בריאות הגוף. כאשר המטופל נמצא בבית שלו, בסביבה המוכרת, עטוף במשפחה וחברים, הוא יכול לפתח חוסן מנטלי שיעזור לו לצלוח את המחלה ואת האתגר מולו הוא ניצב בצורה הטובה ביותר.
  2. אשפוז ביתי שומר על המטופל מפני זיהומים ומחלות שונות: זה נשמע כמעט מצחיק, אנחנו יודעים. הרי בית חולים נועד כדי לשמור על החולים, איך זה יכול להיות שדווקא שם מתפתחים מיני חיידקים מסוכנים אותם לא נמצא במרחב הביתי? אבל זה שמדובר על מידע מפתיע זה לא אומר שזה לא נכון. דווקא בבתי חולים, היכן שיש ריכוז של חולים שונים, דווקא שם יש את הסיכוי הרב ביותר להתפתחות של מיני מחלות שבסופו של דבר, עלולות לפגוע במטופל לו מערכת חיסונית חלשה, במרבית המקרים.
  3. אשפוז ביתי מאפשר לנו להעניק למטופל יחס אישי ומותאם עבורו: אין מה לעשות, כאשר מערכת הבריאות הציבורית צריכה לתת מענה לשורה גדולה כל כך של מטופלים וחולים, הסיכוי לתת לכל מטופל מענה אישי ומותאם עבורו, נמוך יותר. כולנו בני אדם, בעומס גדול כל אחד יכול לעשות טעויות. בתהליך של אישפוז ביתי המטופל מקבל יחס אישי, מיוחד עבורו, מאנשי צוות שכל תפקידם הוא לטפל בו בלבד.

אשפוז ביתי הוא היום אפשרות זמינה יותר מאי פעם בעבר

מה שהיה בעבר כמעט מדע בדיוני, היום זו אפשרות פופולארית ונגישה עבור רבים. אשפוז ביתי מיועד עבור חולים הזקוקים לתקופת החלמה ארוכה. בין אם המטופל סובל ממחלה קשה ובין אם מדובר על מי שסובל מחבלה העתידה להחלים לאורך הזמן, אנחנו כאן כדי לספק את המעטפת המקצועית המתאימה לכם.

לאורך תהליך האשפוז תקבלו את כל המידע שיעזור לכם ולבני המשפחה שלכם להתאים את המרחב הביתי לאשפוז ארוך. עובדת סוציאלית, אחות מוסמכת ורופא יהיו זמינים לשאלות שלכם מסביב לשעון. אנחנו מאמינים כי עם ההדרכה הנכונה כל אחד יכול ליהנות מהיתרונות של האשפוז הביתי ולהפיק את המירב ממנו.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: