מבזקים

שרשראות לגבר – המתנה המושלמת לחצי שלך

תוכן עניינים
שרשראות לגבר

מחפשים מתנה לגבר לכבוד יום ההולדת, יום הנישואין, קידום בעבודה, סיום הצבא או כל מאורע מרגש אחר? שרשרת מהווה אלטרנטיבה אופנתית נהדרת שכל אחד יאהב לקבל.

בשנים האחרונות יותר ויותר גברים גילו את עולם התכשיטים ואת העיצובים שהוא מציעה במיוחד עבורם ועונדים תכשיטים ביום יום או ליציאה וזו ההזדמנות שלכם לחשוף את הגבר שלכם לטרנד או אם הוא כבר בעניין, לחדש עבורו את מלאי התכשיטים בשרשרת מדוגמת ומרשימה.

שרשראות לגברים מציגות שפע רחב של עיצובים מכל הסוגים ובכל הסגנונות – ראוותניות או סולידיות, תלוי בסטייל המועדף, כולל אפשרות להוסיף תליונים וכמובן עשויות מחומרי גלם משובחים.

משתלבות עם כל לוק, משדרגות את ההופעה וכשמקבלים אותה מתנה, יש לשרשרת ערך סנטימנטלי, כך שהגבר ירצה לנצור אותה בליבו לנצח נצחים ולהסתובב עמה בגאווה בכל מקום.

לפניכם מדריך קצר בדרך לשרשרת הנחשקת לגברים – כל הדגשים החשובים בתהליך הבחירה כך שהמתנה תהיה מוצלחת במיוחד:

מה הסטייל שלו?

בכל מתנה שקשורה לעולם האופנה ולמראה חשוב להתייחס לסגנון של מקבל המתנה, כי אנחנו רוצים שהוא באמת יענוד את התכשיט וייהנה ממנו.

ישנן שרשראות במראה אלגנטי מעודן דקות יחסית למי שמעדיף את הלוק האוורירי, הקליל והמינימליסטי בעוד שישנן שרשראות עבות בנוכחות דומיננטית במראה דרמטי יותר, למי שאוהב שהתכשיט יבלוט למרחקים.

בנוסף, ישנם עיצובים חלקים במראה אחיד חפים מאלמנטים וקישוטים ותכשיטים במראה מחוספס, טקסטורה מעניינת, שיק של חוליות או לוק מוקפד.

שאלו את עצמכם האם מקבל המתנה יעדיף תכשיט בולט או להפך, יומיומי וקליל שמוסיף טוויסט מעניין.

שרשראות ניתן לענוד במגוון דרכים בין אם מעל החולצה או מתחת לה, הכל תלוי באורך וכן צמוד לצוואר או מעט רחוק ממנו.

זכרו את משקל השרשרת במיוחד אם הגבר שלכם אוהב ספורט וירצה לענוד אותה לפעילויות, שהיא לא תהיה מאסיבית מדי ומעמיסה על התנועה. בררו מראש מה עובי התכשיט לפני שבצעתם את הרכישה.

חומרי הגלם למראה מנצח

חומרי הגלם מהם עשויות שרשראות לגברים בעלות השפעה מכריעה על המראה הסופי וגם על העמידות ובוודאי כאשר מדובר במתנה אינכם רוצים להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

תכשיטי כסף וזהב נחשבים לבחירה מוצלחת בשל האיכות והעמידות הגבוהה בתנאי מזג האוויר, חום, לחות, קור, היפואלרגניות והתאמה לעור רגיש ושמירה על ברק וניצוץ לאורך זמן.

בכל הנוגע לזהב קיימות מספר דרגות של קרט וחשוב לבחון מהי דרגת הקרט המועדפת כאשר ככל שדרגת הקרט של הזהב גבוהה יותר, כך קיים אחוז טוהר זהב גבוה יותר בתכשיט והוא גם נחשב לתכשיט יותר יוקרתי. בדקו גם אם התכשיט עבר בקרה קפדנית ונבדק ואושר במכון התקנים הישראלי – סימן לאיכות ללא פשרות.

אורך ואלמנטים משדרגים

נושא האורך של השרשרת משחק תפקיד חשוב בבחירת תכשיט מתנה, כי יש גברים שאוהבים את המראה הצמוד יותר ואחרים את המראה הזורם והנינוח של שרשראות ארוכות המתנדנדות על הגוף בחופשיות. אפשר לבדוק אם ניתן להוסיף לשרשרת גם תליון במידה והוא ירצה לשדרג.

שימו לב אם ניתן להאריך ולקצר וגם מה מבחינת העיצוב והאלמנטים המייחדים את התכשיט כמו כדורונים אובאליים במראה זורם או חוליות שטוחות במראה יותר נקי.

ליתר ביטחון, כדאי לרכוש תכשיט לגבר באתר תכשיטים מוביל המציע מדיניות החלפה והחזרה נוחה וכן שם דגש על בקרת איכות, היצע רחב של דגמים.

כך שאם הגבר ירצה תכשיט אחר הוא יוכל להחליף בקלות ולשמוח במתנה שתלווה אותו למשך שנים ארוכות בכל תכנון והרכבת הופעה.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: