מבזקים

מכירת רכב לגריטה – כל מה שצריך לדעת

תוכן עניינים
מכירת רכב לגריטה

רכב ישן הוא מתכון בטוח לבזבוז משאבים – הוא מזהם את כדור הארץ, דורש טיפולים יקרים במוסך וגוזל זמן יקר בהבאתו ובהוצאתו מהמוסך. רכבים ישנים עשויים גם לסכן את הנוסעים על הכביש ואם לא תשתמשו בהם, לצבור קנסות על כך שהם תופסים חנייה.

אז אם התיקונים שלכם על הרכב יקרים, הרכב כבר לא במצב של נהיגה או נסיעה, מזהם את הסביבה ואינו ידידותי להנעה – הגיע הזמן להיפרד ממנו לשלום.

הבשורות המעודדות הן שרכב ישן או רכב שעבר תאונה ויצא מכלל שימוש ואינו כשיר לנסיעה, הינו מועמד נהדר לתהליך של גריטת רכב.

גריטת רכב – יתרונות כלכליים וסביבתיים

מדובר בפרוצדורה שבמסגרתה מאתרים ומוציאים חלקים מהמכונית בהם ניתן לעשות שימוש חוזר לטובת התקנתם אצל רכבים אחרים או לצרכי התעשייה השונים, וכך לחסוך תהליכי ייצור בהם משתחררים כימיקלים שונים אל הסביבה.

בגריטת רכבים כל הצדדים מרווחים: בעל הרכב הישן או שעבר תאונה, שמצא דרך להיפטר מהרכב שלו ללא טרחה, הקונים של רכבים לגריטה שיכולים להשתמש בחלקים או למכור אותם הלאה ותעשיית הרכב כולה, שיכולה סוף סוף להשתמש בחלקים ולחסוך ייצור מחודש שלהם.

כאשר רכב ישן או עושה בעיות עומדות בפני בעל הרכב שלוש אופציות מרכזיות: הוא יכול למכור את הרכב יד2 למשתמש אחר שישבור את הראש מה לעשות עם הרכב או ייקח צ'אנס וייסע בו כל עוד הוא יכול, אך מדובר בזמן להציג את הרכב ולנסות לשווק אותו למישהו אחר.

הוא יכול לבצע תהליך מסוג טרייד אין ולקבל תמורה על הרכב כהנחה ברכישת רכב חלופי. אך לא כל החברות יסכימו לבצע טרייד אין על רכב כה ישן או שעבר תאונה וגם התמורה אולי לא תשתלם ביחס לעלות העסקה הכוללת.

וכאמור, יש את נושא מכירת רכב לגריטה. במהלך זה גם מקבלים תשלום עבור הרכב הישן או המושבת. רוכשי רכבים לגריטה משלמים בעד הרכב וגובה התגמול תלוי במגוון פרמטרים: סוג הרכב, שנת ייצור, מצב הרכב וכדומה והתגמול יכול להגיע בווריאציות שונות: תשלום במומן, צ'ק, אשראי, העברה בנקאית.

מי יקנה מכם את הרכב לגריטה?

ישנם מגרשי רכב המתמחים בגריטה שמחפשים רכבים לפירוק. זה העסק שלהם והם ישמחו לרכוש מכם את רכבכם.

כדאי לפנות מלכתחילה למגרש רכב או חברה הקונים רכבים לגריטה ונחשבים לשחקנים אמינים בתחום ולבחון מהו התגמול המשוער על הרכב הספציפי אשר בידיכם ובבעלותכם.

כדאי לוודא שאכן החברה ממחזקת את חלקי הרכב על מנת שאלה יפעלו ברכבים חדשים.

ניתן למחזר חלקים רבים מרכבים ממראות דרך מנועים ובהמשך להשתמש בחומרי הגלם השונים לתעשייה.

שימו לב שהבאת הרכב לאתר הגריטה יכול אף הוא להיות משימה לא פשוטה במידה והרכב ישן מכדי לעלות חזרה על הכביש ולכן, בדקו מלכתחילה אם החברה שמבצעת גריטה מציעה גם שירותי גרירה מכל מקום ובכל עת.

בדרך הזאת, תחסכו לעצמכם הגעה פיזית לאתר הגריטה ותיהנו ממכירה מהירה, תשלום הוגן בו תוכלו להשתמש לכל דבר העולה על דעתכם או לטובת רכב אחר.

שימו לב לפרוצדורה הנדרשת בהורדת רכב מהכביש, עליכם להגיע למשרד הרישוי כדי לטפל בביטול רישום רכב.

לצורך כך, עליכם להתייצב במשרד הרישוי עם רישיון הרכב במידה והוא תקף ותעודת הזהות של בעל הרכב ומסמך המעיד על ניהול חשבון הבנק של בעל הרכב.

אם אינכם כבעלי הרכב יכולים להגיע, ניתן לבצע ייפוי כוח ובכל מקרה השירות ניתן במשרד הרישוי ללא עלות ומטרתו שלא תשלמו על רישיון הרכב וגם שידעו במשרד התחבורה שהרכב ירד מהכביש.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: