מבזקים

בחילות בהריון – טיפול טבעי

תוכן עניינים
בחילות בהריון

אין תשובה חד משמעית של המחקר מה הגורם שמוביל לבחילות בשליש הראשון של ההיריון. חוץ מזה שמדובר על תופעה שכיחה, ממנה סובלות נשים רבות ברחבי העולם, לא ממש יודעים להגיד בדיוק מה קורה לגוף. התשובה הרווחת, נכון לכתיבת שורות אלו, היא שבחילות היריון נוצרות כאשר הגוף מפריש הורמונים שונים שתפקידם להבטיח השתרשות בריאה של העובר בתוך הרחם, כדי שהגוף יצליח לפתח היריון בריא.

כך או אחרת, מדובר על תופעה לא נעימה, כזו שבהחלט יכולה לפגוע באיכות החיים של האישה ההרה. אם את מחפשת את הדרך להקלה בתסמינים הללו, יש לנו כמה עצות למוצרים שיכולים להועיל לך.

אל תפסיקי להקשיב לגוף שלך

לפני שנפנה לשתף אותך במידע העומד לרשותינו ובכלים עליהם אנחנו ממליצים, חשוב להגיד כי כל אחת בעלת גוף אחר, כל אחת מחפשת וצריכה לקבל מענה שונה, אין אחת דומה לרעותה. אם משהו מהדברים עליהם נפרט כאן עובד לך טוב, המשיכי עם זה. אם את רואה שמשהו לא מתאים לך, וותרי עליו. אין נכון ולא נכון, יש אותך ואת הגוף שלך. ההקשבה לגוף היא התרופה הטובה מכולן.

מוצרים היכולים להקל על בחילות בוקר בהיריון

לאורך השנים, גילו מגוון מוצרים טבעיים היכולים לעזור עם בחילות בהיריון. חשוב לזכור כי הרבה פעמים הרפואה הטבעית מתאימה יותר לאישה ההרה, פשוט משום שהמטרה החשובה ביותר היא לשמור על הבריאות של העובר.

חליטות תה:  תה ידוע בתור מרגיע בחילות מספר אחת. לא במקרה כוס תה הפכה לסמל של האדם החולה. תה זו חליטה של צמחים, כאשר בחירה נכונה של אלו, יכולה לעזור במתן מענה רפואי למקרים שונים. בין היתר, קמומיל, ג'ינג'ר, מרווה ונענע, כל אלו מוכרים בתור חומרים טבעיים המסייעים לבחילה.

שמן למניעת בחילות: לפעמים הבחילות כל כך עזות עד שספל תה לא מספיק. שמן הנספג בדם, הרבה פעמים יכול לסייע באופן מיידי להקלת התחושה הרעה. גם השמן מכיל תמצית של חומרים טבעיים המקלים על בחילות, אלא שאת השמן קל לקחת והוא יעיל ונותן מענה מיידי לרוב.

לפרוס את הארוחה על פני כל היום

הרבה פעמים הכלי האפקטיבי ביותר הוא לאכול מעט בכל פעם ולהמשיך לאכול הרבה ארוחות לאורך כל היום. באופן הזה מערכת העיכול מצליחה לעמוד בעומס בצורה הטובה ביותר, בלי להידרש להתמודד עם עודף שיכול להוביל להתגברות תחושת הבחילה.

הרבה פעמים אנחנו יכולים לראות נשים הנמנעות מאכילה לחלוטין. אל תשכחו כי התפקיד של ההריון הוא קודם כל לשמור על העובר בריא. אם לא תאכלו, התינוק עלול להיפגע.

זה לא נעים אבל בדרך כלל, בחילות היריון עוברות בסוף

השליש הראשון של ההריון הוא תמיד מאתגר, אבל זכרו כי מדובר על תקופה שלא ממשיכה לנצח. בסוף גם זה יעבור. זה לא נעים ובהחלט חשוב לחפש את הדרך להקלה על התחושות הלא נעימות, אבל בדרך כלל, אחרי שלושה חודשים הכל עובר וכבר תרגישי הרבה יותר טוב. במידה והתופעה מחמירה ולא עוברת, יכול להיות שכדאי להתייעץ עם גורם מקצועי. לאורך כל ההריון חשוב לשמור את היד על הדופק.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: