מבזקים

מדוע מומלץ לשכור חברת שמירה לביתכם או לנכסיכם?

תוכן עניינים
לשכור חברת שמירה לביתכם

הצורך להרגיש מוגנים הוא צורך טבעי, עמוק, מהותי, אצל כל אדם באשר הוא. אם תקחו ילד קטן, תינוק שזה עתה נולד, הדבר הראשון אותו ההורים מנסים להקנות לו, זו תחושת הביטחון. התחושה כי אנחנו והרכוש שלנו מוגן, היא תחושה אותה קשה לכמת במילים, אבל ברגע בו זו קיימת, אנחנו יכולים להתרכז בכל נושא אחר.

העולם בו אנחנו חיים הוא עולם משוגע, אף פעם אי אפשר לדעת באמת מה יביא המחר. בדיוק בגלל זה, חשוב כל כך, לשכור חברת שמירה מקצועית שתבטיח את הביטחון שלכם ואת הביטחון של היקרים לכם.

כמו שאנחנו מתקדמים, כך גם הפורצים מתקדמים ונעזרים בטכנולוגיות מתקדמות

לשים מצלמות או להתקין אזעקה זה לא מספיק. אנחנו חיים בעולם בו גם הפורצים מתקדמים, גם הם לומדים טכניקות חדשות וגם הם מפתחים מיומנויות העוזרות להם לערוך פריצות מורכבות יותר, הרות אסון. בדיוק בגלל זה, אנחנו, בתור אלו העוסקים בתחום, לא יכולים לדגור על השמרים, לא מרשים לעצמנו לנוח על זרי הדפנה. אנחנו מאמינים כי רק שילוב של מגוון היכולות שלנו, של שורה ארוכה של אסטרטגיות שונות, אלו הכלים העומדים לרשותנו בפועל, כדי להבטיח את שלומם של הלקוחות שלנו.

מה הכלים העומדים לרשותנו וכיצד אנחנו מנצלים אותם על הצד הטוב ביותר

כאמור, על מנת שמערכת האבטחה תעבוד כנדרש, אנחנו חייבים לשלב את כל הכוחות, לחבר בין שורה של בעלי תפקידים, על מנת שבסופו של דבר, הלקוח בקצה, יהיה מוגן באמת. בדיוק בגלל זה יש לנו כמה סוגים של מערכות המשמשים אותנו להגנה על הלקוחות שלנו:

המערכת הראשונה היא מערך מצלמות אבטחה העובד מסביב לשעון:

אנחנו הבנו בשלב מוקדם כי השימוש בטכנולוגיה יכול לתת לנו כלים שלא היו לנו בעבר. לא רק שהמלצמות מעבירות בזמן אמת את כל המידע הרלוונטי למוקדנים המתצפתים על הנעשה בשטח, אלא המצלמות מאויישות בחיישנים מיוחדים, אותם פיתחו מהנדסים בעלי התמחות בנושא הזה. המצלמות הללו יכולות לחשב האם הרכב שנכנס לחניה הוא רכב שקיבל את האישור להיכנס, האם האדם שמסתובב בחדר מסוים צריך להיות שם ועוד. אנחנו מגייסים את הכוח האנושי והטכנולוגיה ליצירה של תמונה מלאה.

המערכת השניה היא מערכת אזעקה מתקדמת:

אנחנו רוצים שהמערכת תעבוד כאשר יש מקום לחשד. אנחנו לא רוצים שכל חתול יעורר את המערכת ובדיוק בגלל זה, גם כאן, אנחנו עושים כל מאמץ על מנת שבסופו של דבר, המערכת תעניק לנו את המידע לו אנחנו זקוקים.

המערכת השלישית היא כוח אדם איכותי:

גם אם ההזעקה הופעלה, גם אם המצלמות העבירו את כל המידע, ללא מערך אבטחה של מאבטחים מנוסים, כל הטכנולוגיה לא תהיה שווה דבר. אנחנו נמצאים כאן כדי להגיב ברגע האמת, כדי ליצור הרתעה, כדי למנוע תופעה בה אתם יודעים שקורה משהו ואתם לא בטוחים שיש לכם איך להגיב למה שמתרחש באותו הזמן בשטח.

העבודה שלנו היא לחבר את כל הגורמים הרלוונטים ולפעול במסגרת החוק

קצרה היריעה מכדי לספר על כל המקרים הרבים בהם היינו שם עבור הלקוחות שלנו, רגעים בהם הצלנו את העסק ואת בני הבית בזמן אמת. חשוב לנו לציין, באותה הנשימה, כי אנחנו נמצאים כאן על מנת להגן ולא כדי להחליף את המשטרה. במקרים בהם עולה הצורך בכך, אנחנו מעדכנים את גורמי הביטחון בכל המידע שברשותנו, כדי להבטיח את הביטחון שלכם לאורך כל הדרך.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: