מבזקים

הסתבכתם בבעיה צבאית? כך תבחרו עורך דין שיגן על האינטרסים שלכם

תוכן עניינים
עורך דין צבאי

תוכן פרסומי 

אם אתם מחפשים מידע בנוגע לכל מה שצריך לדעת על עורך דין צבאי, יהיה חשוב לבדוק מה זה עורך דין צבאי, מה הכישורים של עורכי דין צבאיים, באילו דינים הם מתמצאים וכולי.

עורך הדין הצבאי הינו מומחה למשפט הצבאי והדינים הצבאיים, ובעל כישורים מגוונים שניתן להשתמש בהם במהלך משפט צבאי. מיומנויות אלו כוללות, בין היתר, מתן ייעוץ משפטי לאנשי צבא בענייני משפט, ייעוץ בנושאים משפטיים הנוגעים לשירות סדיר וקבע, ייצוג חיילים בפני בתי משפט, לרבות חקירות צבאיות ועוד. בהיבט זה, על עורכי הדין הצבאיים מוטלת המשימה לייצג את האינטרסים של הצבא וחייליו, לרוב בעניינים שיש להם השלכות משפטיות.

באילו מקרים עו"ד צבאי יספק ייעוץ משפטי?

עורכי דין צבאיים עשויים להיקרא לספק ייעוץ משפטי במספר נושאים, לרבות משפט פלילי, משפט צבאי ואף משפט בינלאומי. בתוך כך, עורכי דין צבאיים מעניקים ייעוץ משפטי לחיילים ולקצינים וכן למפקדים מכל הדרגות, לרבות קצינים שנעצרו או עומדים לדין בבית משפט צבאי.עורכי דין צבאיים נקראים לעתים קרובות לייצג אנשים שעלולים להיות מואשמים בהפרת החוק הצבאי. זה יכול לכלול חיילים, אזרחים ואפילו לוחמי אויב. כמו כן, עורכי דין צבאיים גם מתבקשים לפעמים לייעץ למפקדים לגבי חוקיות של דרך פעולה מסוימת. לשיחת ייעוץ עם עורך דין צבאי לחצו

כיצד לבחור עורך דין צבאי?

כדי לבחור את עורך הדין הנכון למקרה שלכם, חשוב לזכור כי על עורכי דין צבאיים להיות בעלי ידע במשפט הבינלאומי וכן במשפט הישראלי. כמו כן, עליהם להיות מסוגלים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם זרועות אחרות של צה"ל וזרועות ממשלה אחרות כמו משרד המשפטים או בית המשפט העליון בישראל.

זכרו, המשפט הצבאי הוא תחום ייחודי ומסובך. ומכיוון שהמערכת הזו סבוכה מבחינה משפטית, חשוב למצוא עורך דין שמכיר מקרוב מקרים כמו שלכם. באילו מקרים מדובר? הנה חלק מהמקרים שבהם חיילים עשויים להסתבך במהלך השירות הצבאי.

מקרים בהם תצטרכו עו"ד צבאי

חיילים המשרתים בשירות הסדיר ובצבא הקבע עשויים להסתבך משפטית בכמה וכמה דרכים, לרבות במקרים בהם הם נפקדים או עריקים. כמו כן, עורך דין צבאי עשוי לעזור במקרים של הסתבכות עם סמים, אלימות, סירוב פקודה, הפקרת נשק ואיבוד נשק ועוד.

לא חסרים מקרים בהם יש צורך לחפש עורך דין צבאי, מה שאומר שכדאי לעשות את זה כבר בהתחלה. אם הואשמתם בדבר עבירה כזאת או אחרת, או שמא ביצעתם עבירה, אתם זקוקים להגנה משפטית. וככל שתקבלו את הסיוע המשפטי מוקדם יותר, כך תגבירו את הסיכויים שלכם לזכות בתיק. זה לא בהכרח מבטיח את הזכייה בתיק, אבל כן מגביר את הסיכויים להתנהל בצורה יעילה יותר, מה שבתורו עשוי לשפר את הסיכויים לזכות בתביעה או בהגנה של החייל או משרת צבא הקבע.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: