מבזקים

ברינקס ישראל משיקה חדר כספות חדש בחיפה בעלות של כמיליון שקל

תוכן עניינים

לראשונה בפריפריה הגיאוגרפית: ברינקס ישראל משיקה חדר כספות חדש והוא המתחם השלישי בבעלותה של ברינקס בישראל. חדר הכספות הוקם בעלות של כמיליון שקל

אהרון קלפה | ג' באב תשפ"ב | יום ראשון 31 ביולי 2022 | מערכת ישראל ניוז

ברינקס ישראל מעניקה פתרונות לוגיסטיים מאובטחים לניהול יעיל של שרשרת אספקת דברי ערך למאות אלפי לקוחות בארץ וברחבי העולם. היום השיקה החברה בישראל את חדר הכספות השלישי בבעלותה בעיר חיפה, כחלק מהרחבת פעילות החברה.

ישי צוויקל, נשיא ברינקס ישראל: "מגוון השירותים שברינקס מעניקה ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים שחדרי הכספות הוא רק חלק מהם, מקנים שקט תעשייתי המאפשר להם להתמקד בפעילות הליבה העסקית שלהם ולהתייעל, בזמן שאנחנו עושים את כל השאר".

חדר הכספות, שהוקם בעלות מוערכת של כמיליון שקל, ממוקם במרכז הכרמל בחיפה. המתחם החדש יאובטח 24 שעות ביממה, תחת אחריות מלאה ויספק מענה לתושבי אזור הצפון לאחסון רכוש ודברי ערך כמו תכשיטים, יהלומים, מסמכים חשובים וכן פריטים היסטוריים בעלי ערך סנטימנטלי.

בעקבות תהליכי דיגיטליזציה והתייעלות של הבנקים, בעשור האחרון נסגרו בישראל עשרות סניפים. על אף טבעיות המעבר לשירותים בנקאיים בדיגיטלי, הוא מגביל מתן שירותים מסוימים כמו חדרי הכספות. הצורך עדיין קיים ואף ביתר שאת, ולפיכך בחרנו לשתף פעולה עם לקוחותינו ולהמשיך להעניק להם את השירות.

עוד אמר ישי צוויקל, נשיא ברינקס ישראל: "השקת חדר הכספות החדש הוא צעד משמעותי בהרחבת פעילות החברה ואנו צופים המשך למגמה זו והרחבת השירותים לאזורים נוספים בארץ. לעיתים קרובות ערך סנטימנטלי הוא בעל משקל גבוה בהרבה מהערך הכספי של הרכוש ואנו שמחים להעניק ביטחון ללקוחותינו באשר לפריטים היקרים להם.

מגוון השירותים שברינקס מעניקה ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים, שחדרי הכספות הוא רק חלק מהם, מקנים שקט תעשייתי המאפשר להם להתמקד בפעילות הליבה העסקית שלהם ולהתייעל, בזמן שאנחנו עושים את כל השאר".

בתמונה: ישי צוויקל, נשיא ברינקס ישראל | צילום: חן גלילי

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: