מבזקים

"עשה" ו"אל תעשה" בכרטיסי ביקור

תוכן עניינים

כרטיס ביקור הוא מוצר הכרחי גם בעולם הדיגיטלי של היום, אבל איך מצליחים להדפיס כרטיס מנצח שימשוך את תשומת לבם של הלקוחות ולא יישכח בצד? בעזרת הטיפים הבאים, שאתם חייבים ליישם.

עולם השיווק העסקי השתנה באופן משמעותי עם תחילתו של העידן המקוון, שהפך חלק מהפתרונות המובילים עד לאותה תקופה ללא רלוונטיים. כרטיסי הביקור הם יוצאי דופן בהקשר הזה, מאחר שגם כיום לקוחות ובתי עסק עשויים לבקש מכם את הכרטיס שלכם. ואכן, הרבה יותר נוח לקחת כרטיס ביקור מאשר להזין את מספר הטלפון ברשימת אנשי הקשר, לחפש קישור לאתר העסקי ולאבד את המידע בים האינפורמציה שכבר נמצאת בנייד. איך יוצרים מצב שבו כרטיס הביקור לא יישכח רגע אחרי הפגישה? אספנו עבורכם את כל הטיפים לעיצוב נכון ומדויק, וגם את הטעויות שניתן להימנע מהן.

המלצות לעיצוב כרטיס הביקור המנצח

אחרי שהחלטתם אילו פריטים יופיעו על כרטיס הביקור שלכם, הגיע הזמן לדבר על העיצוב של כרטיסי ביקור – שהוא לא פחות חשוב. אילו הפתרונות שתוכלו ליישם בעיצוב הכרטיס הבא שלכם:

  • העדיפו קלאסי על פני טרנדי – כרטיסי ביקור צפויים לשמש אתכם תקופה ארוכה. בדיוק בגלל זה, אתם רוצים לוודא שהעיצוב שלהם ייראה רלוונטי גם בעתיד, ושלא תגלו שהוא כבר לא מייצג את האופי של העסק. כדי להימנע ממצב בו אתם נאלצים להדפיס סט כרטיסים חדש רק כדי לרענן את העיצוב, העדיפו ללכת על כיוונים קלאסיים שתמיד נשארים אופנתיים, על פני עיצובים נועזים וצבעוניים שעשויים לאבד מתוקפם במהירות.
  • התאימו את הכרטיס ל-DNA העסקי – כרטיס הביקור הוא רק אחד מבין רשימת מוצרים שנועדו לשווק את העסק, וככזה הוא צריך להשתלב עם השפה העיצובית הכוללת ועם מאפייני המותג הספציפי שלכם. ודאו שהכרטיס "מדבר" את אותה השפה, ושלקוחות יצליחו לשייך אותו בקלות למוצרים שיווקיים אחרים שקיבלו מכם.
  • השקיעו מחשבה בלוגו – לוגו הוא אחד מהאלמנטים הראשונים שלקוחות מבחינים בהם, בייחוד כשהם מנסים להיזכר לאיזה בית עסק שייך הכרטיס שהם אוחזים בו. הרושם הראשוני יכול ליצור את כל ההבדל, אז אם עדיין אין לכם לוגו מגובש התחילו לעבוד עליו.
  • השתדלו לשמור על ניקיון – בעלי עסק רבים מנסים לנצל את המרב מכרטיס הביקור, ולכן מעמיסים אותו לא רק בעודף מידע אלא גם באלמנטים ויזואליים רבים. הבעיה היא שמדובר בהחלטה שעלולה לבלבל את הלקוחות, ולהקשות עליהם להגיע אל השורה התחתונה. השתדלו להתמקד ולקצר במטרה להניע את הלקוח ליצור אתכם קשר, בלי שדעתו תוסח לאורך הדרך. כדי לנצל את שטח ההדפסה בצורה חכמה, תוכלו להזמין כרטיס דו צדדי.

השתדלו להימנע מהטעויות הבאות

אחרי שהזכרנו כמה מהדברים שכדאי לשים עליהם דגש כשמעצבים כרטיסים, חשוב להתייחס גם לטעויות שמאפיינות הדפסת כרטיסי ביקור, ושתוכלו להימנע מהן עם מעט מחשבה מקדימה.

  • בחירה בנייר לא איכותי – מטרת כרטיס הביקור היא לגרום למתעניינים לפנות אליכם, ואת זה לא תשיגו על ידי כרטיס שמודפס על נייר באיכות ירודה. כדי להיחשף למבחר אפשרויות ולמצוא את הנייר שמתאים לכם, פנו אל בתי דפוס שמתמחים בהדפסת מוצרי נייר לעסקים. על מנת "להקפיץ" את העסק לרמה הבאה, תוכלו לבחור באלמנטים כמו גימור מיוחד או שכבת נייר משולשת לאקסטרה עמידות.
  • שילובים שמקשים על הקריאה – כרטיסי הביקור יכולים בהחלט להתכתב עם הגוונים וסוג הפונט שמאפיינים את בית העסק. עם זאת, חשוב לתת את הדעת על כך שמטרתם העיקרית היא לשמש כמוצרים אינפורמטיביים. כך שאם הלקוחות יתקשו לקרוא את הטקסט בשל רקע דומיננטי מדי או גופן לא ברור, מדובר בפספוס. ודאו שהכרטיסים שלכם נוחים לקריאה, והימנעו מבחירות שעלולות לאתגר מתעניינים.
  • גודל חריג – כרטיס בגודל או צורה ייחודיים עשוי למשוך את העין, אבל אם הלקוח יתקשה למצוא עבורו מקום בארנק הוא עלול לוותר עליו. היצמדו לגודל הסטנדרטי שיעזור לכרטיסים שלכם להישמר תקופה ארוכה.

אחרי סיום העבודה על הטקסט, העיצוב והנראות של כרטיסי הביקור שלכם, נותר רק לשלוח להדפסה ולהתחיל לחלק. אין ספק שעם כל כך הרבה השקעה, תקבלו תוצר שתמהרו לשתף בו את הסובבים אתכם.

הכתבה הופקה בשיתוף עם אתר PIX

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: