מבזקים

מסע להשבת הבנים של משפחת גולדין לעזה

תוכן עניינים

את פתיחת היום השלישי במסע של משפחת גולדין לעזה, פתח שמחה גולדין בקריאה לראש הממשלה לפיד: "תגלה אומץ ואחריות, תביא את החיילים ופתור את הבעיה של תושבי הדרום"

שלום שי גיחז | ח' באב תשפ"ב | יום שישי 5 באוגוסט 2022 | מערכת ישראל ניוז

מאות משתתפים התכנסו הבוקר (ו') בצומת כפר סילבר לתחילת היום השלישי והאחרון בצעדה לעזה שארגנה משפחת גולדין לציון 8 שנים להפקרתם של הבנים והלוחמים הדר גולדין, אורון שאול והאזרחים על ידי מדינת ישראל בשבי ארגון הטרור חמאס.

בתחילת הצעדה נשאו דברים בני משפחת גולדין. מתוך דבריו של שמחה גולדין: "בנימין נתניהו לא הביא את הדר ואורון מטעמים פוליטיים, לא מטעמים ביטחוניים. נפתלי בנט במשך שנה שלמה לא פתר את זה מטעמים פוליטיים. וכשאני מדבר על טעמים פוליטיים אני מדבר בעיקר על פחדנות. ועכשיו יש לנו את ראש הממשלה יאיר לפיד שנכנס לתפקידו שיגלה אומץ ויגלה אחריות ויביא את החיילים ויפתור את הבעיה של תושבי הדרום".

מסע להשבת הבנים של משפחת גולדין לעזה | צילום: הדר שלי

לאה גולדין: "להביא את הדר, אורון, אברה והישאם זה הדבר הקטן, הדבר הגדול הוא להחזיר לנו את הגאווה הלאומית, להחזיר לנו את עצמנו למי שאנחנו ולא להיכנע לארכי מחבל יחיא סינוואר שרצח את הדר בהפסקת אש, חטף אותו ומחזיק אותו עד היום ויש לנו צבא שלם וממשלה שלמה שכורעת ברך ונענית לכל הגחמות שלו ואפילו לא מבקשים להחזיר אותם. אז אנחנו החלטנו לעשות מעשה אחרי 8 שנים ופשוט לקום בעצמו ולצעוד עד שנשיב את הבנים".

צור גולדין: "שמונה שנים הדר מופקר בעזה כי מפחדים מחמאס. הדר, אורון, אברה והישאם שוכבים על קרקע חמאס והממשלה דורכת עליהם יום יום ונותנת כספים לחמאס ובונה להם מרכזי עסקים, וצינורות גז במיליארדי שקלים".

הצועדים ימשיכו בדרכם על כביש 4 עד למעבר ארז על גבול עזה

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: