מבזקים

מתקני תצוגה לחנויות – מה חשוב שתדעו?

תוכן עניינים
מתקן תצוגה לנעליים

במידה ואתם בעלי חנות, אתם בוודאי מודעים לעובדה שהדרך בה תבחרו להציג את המוצרים שאתם מוכרים בחנות, היא זאת שתשפיע בסופו של דבר על ההחלטה של הלקוח האם להיכנס לחנות או לא, לבדוק את המוצרים שיש בחנות וכמו כן היא יכולה גם להשפיע משמעותית על תהליך הרכישה עצמו. כאשר בחנות יש מתקני תצוגה מסודרים וכאלה שמוצבים במקומות הנכונים ועם המוצרים הנכונים וכל זאת תוך חשיבה על הלקוח ועל הנגישות למוצר, הרי שהדבר גורם ללקוח לרצות להסתובב בחנות, להתרשם ממבחר המוצרים המוצע בה וגם לבצע רכישה של המוצרים. העדיפות היא לשלב כמה מתקני תצוגה שונים, כאשר אלה יהיו עם שלטים ממותגים וגם מוארים.

מתקני תצוגה – אמצעי להצגת מוצרים בצורה הטובה ביותר

כיום, אפשר למצוא מגוון גדול של מתקני תצוגה בהם, מערכות מידוף, קופסאות תלייה, מתקנים עומדים ועוד. יש גם מגוון אופציות לקיר תצוגה לחנויות בהן, קיר חריצים עשוי מאלומיניום במגוון גימורים, קיר מחורץ עשוי MDF וקירות מחורצים מפלסטיק. אין ספק בכלל שמתקני התצוגה יכולים להבליט את המוצר ואת הקסם שלו וכך גם הם יכולים למשוך את תשומת הלב של הלקוחות הנמצאים בחנות. מתקני תצוגה אפשר להציב בכניסה לחנות, בחלון הראווה וכמובן בתוך החנות.

איך מתאמים מתקני תצוגה לחנות?

חשוב שמתקני התצוגה יתאימו לאופי החנות, לעיצוב שיש בה וגם לשילוט הנמצא בה. ככל שתהיה התאמה טובה יותר, כך הלקוחות שיהיה בחנות ירצו לבלות בה יותר זמן ולבסוף אולי גם לבצע רכישה של המוצרים. כמובן שלצד ההתאמה לשאר המוצרים והפריטים שיש בחנות, חשוב מאוד שמתקני התצוגה יתאימו בצורה מושלמת למוצרים אותם רוצים להציג. כמו כן, יש גם לבדוק את ממדי מתקני התצוגה ולבדוק שהם אכן מתאימים לחלל החנות ולא תופסים יותר מדי מקום.

איך עושים בחירה מוצלחת במתקני תצוגה?

יש להקפיד על כל אלה:

-יש להזמין את מתקני התצוגה מחברה שיש לה התמחות בתחום וכזאת שיכולה להציע מבחר של מתקני תצוגה.

-יש לבצע התאמה בין השילוט שיש בחנות לבין מתקני התצוגה. לשם כך, מומלץ להיעזר בצוות המקצועי של החברה.

-יש לבדוק שמתקני התצוגה הם איכותיים, ניתנים לפירוק ולהרכבה וקלים לתחזוקה.

איך בוחרים חברה המתמחה במכירת מתקני תצוגה?

אפשר להתחיל את החיפוש באינטרנט ולאתר 2 או 3 חברות שיש עליהן המלצות (הן מופיעות בכרטיס העסק של החברה המופיע בגוגל, ברשתות החברתיות וכמובן אפשר גם לקבל המלצות מבעלי עסקים שיש להם בחנות מתקני תצוגה). מומלץ להגיע ישירות לחברות הללו ולהתרשם מהשירות וממבחר מתקני התצוגה שיש ברשותן. יש לקבל הצעת מחיר מסודרת מכל חברה. הבחירה תהיה בחברה שיש לה את המבחר הגדול ביותר של מתקני התצוגה וזאת שנתנה את המחיר ההוגן והמשתלם ביותר.

שיהיה בהצלחה!

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: