מבזקים

טקס לזכרו של לוחם ימ"מ שנפל במתקפת טרור בכביש 12

תוכן עניינים

משטרת מרחב אילת ערכה אמש, 18.8.22, טקס לזכרו של פסקל יום טוב אברהמי לוחם ימ"מ שנהרג במהלך מתקפת הטרור בכביש 12 באוגוסט 2011. צפו בתיעוד רגעים מהטקס

אהרון קלפה | כ"ב באב תשפ"ב | יום שישי 19 באוגוסט 2022 | מערכת ישראל ניוז

בתאריך 18.8.2011 אירעה מתקפת טרור בכביש 12 בקילומטר ה-26 מהעיר אילת, סמוך לגבול ישראל מצרים. מחבלים שהגיעו ממצרים פתחו באש על שני אוטובוסים ושתי מכוניות חולפות ורצחו שישה אזרחים ישראלים. בחילופי האש במהלך המרדף אחר המחבלים נפלו חייל צה"ל, סמל ראשון משה נפתלי ולוחם הימ"מ, רב-נגד פסקל יום טוב אברהמי.

במהלך 26 שנות שירותו בימ"מ בלט פסקל בפעולות רבות והוענק לו עיטור האומץ. לאחר מותו, עוטר על פועלו בעיטור המופת של משטרת ישראל.

פיקוד משטרת מרחב אילת, שוטרים, לוחמי יס"מ ומג"ב התכנסו בגלעד לזכרו בכביש 12 והעלו על נס את פועלו ומורשתו של לוחם הימ"מ המוערך שחרף נפשו בשירות המדינה.

חברו לנשק ספד לו: "עברו 11 שנים ועדיין מוזר לי לדבר עליך בזמן עבר…. אני רוצה לזכור אותך כמו ביום אחרון של חייך בו זכיתי להיות לצידך – שוכב עם הנשק בשטח מחפה על חבריך ונכון לכל משימה אמיץ וקר רוח כמו שעשית בכל אותן הפעמים הרבות למען המדינה…".

נצ"מ משה פינצי, מפקד משטרת מרחב אילת: "בילדותי בירושלים, חבריי ואני היינו רואים אותך ברחבי העיר ומביטים בך בהערצה, לימים נפגשו דרכינו בשירות במג"ב. מדינת ישראל חייבת לך על שנים רבות של שליחות ומקצועיות בסופן הקרבת את חייך למען ביטחונה".

פסקל בן 49 בנופלו, הותיר אחריו הורים, אחים, אישה ושלושה בנים.

דוברות המשטרה
דוברות המשטרה
דוברות המשטרה
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: