מבזקים

זה הזמן לחשוב על רילוקיישן: אם יש לכם דרכון פורטוגלי, יש לכם הזדמנות

תוכן עניינים

ללא מעט אנשים יש שלל סיבות לחשוב על רילוקיישן – הזדמנויות עסקיות, לימודים, שינוי אווירה, סיבות משפחתיות ועוד. אם עד לפני מספר שנים היכולת לבצע את המעבר היה כרוכה בלא מעט בירוקרטיה, כיום ניתן להבחין בשינוי משמעותי שמגיע לידי ביטוי בפתיחות מצד מדינות רבות לקבל אזרחים ולאפשר להם לפתוח בחיים חדשים במדינה. אחת מהמדינות הללו היא פורטוגל אשר הצליחה לעלות לכותרות בשנים האחרונות בעקבות אלפי ישראלים שקיבלו דרכון, וכעת יכולים להגשים חלום ולעבור באופן זמני או קבוע לפורטוגל.

 

רילוקיישן לפורטוגל – זה הזמן לנצל את ההזדמנות

אף פעם לא מאוחר מדי להגשים חלום, בוודאי אם תמיד חלמתם לעבור זמנית או באופן קבוע לאחת ממדינות אירופה. בין המדינות ביבשת, פורטוגל נחשבת לאחת המדינות המבוקשות למגורים וכמובן לטיולים. וזאת, בעקבות מזג אוויר נפלא ברוב ימות השנה, קהילה יהודית גדולה וחמה המקיימת אירועים לאורך כל ימות השנה, תנאי מחייה אידיאלים בעבור יחידים ומשפחות עם שכר דירה זול יחסית, לצד חיי חברה ותרבות עשירים. יחד עם זאת, צריך לקחת בחשבון כי המעבר למדינה מחייב דרכון פורטוגלי בתוקף. אם זכיתם להוציא דרכון פורטוגלי ואתם מעוניינים לעבור למדינה יחד עם ילדכם, חשוב שתדעו כי כעת ניתן להוציא בעבור הילדים בלבד דרכון באמצעות ליווי מקצועי המתבצע על ידי חברת Portugal Passport . החברה מתמחה זה שנים רבות בענף, ומספקת מענה בעבור ישראלים שרוצים לבצע את ההליך לטובת קבלת אזרחות לילדים, אם אכן לאחד מההורים יש אזרחות והוא סיים את ההליך.

 

בהקשר זה חשוב לציין כי ממשלת פורטוגל החליטה בשנתיים האחרונות לבחון מחדש את הנושא של הוצאת דרכון פורטוגלי במסגרת התיקון לחוק האזרחות, ונכון להיום אין אפשרות לצאצאים המוכיחים כי הם אנוסי ספרד ופורטוגל לקבל את הדרכון, אלא רק לילדים שהוריהם כבר קיבלו את הדרכון. על כן, מומלץ לנצל את חלון ההזדמנויות כבר עכשיו, כדי לעשות רילוקיישין במתכונת משפחתית מלאה המגלמת בחובה שפע של יתרונות.

 

מהם היתרונות של רילוקיישן?

בעידן גלובלי, מעבר למדינה כמו פורטוגל היא דרך מצוינת לפתוח בדף חדש ואף לנצל את שפע האפשרויות לטובת קידום מקצועי, אישי ואקדמאי. אזרחי המדינה זכאים לקבל שלל הטבות, בייחוד לאור העובדה כי פורטוגל היא חברה באיחוד האירופי ועל כן מעניקה לתושבים איכות חיים מצוינת. תנאי המחייה במדינה זולים ביחס לישראל, ניתן ללמוד בה באחד ממוסדות הלימוד להשכלה גבוהה לצד קצב חיים איטי אשר מאפשר לכם להירגע ולהימנע ממתחים, ופשוט ליהנות מהחיים הטובים.

 

נוסף על כך, אי אפשר להתעלם מהקהילה היהודית הגדולה המתגוררת בעיר הבירה ליסבון ומציעה לישראלים שפע של פעילויות תרבות והעשרה. כשלוקחים בחשבון את בתי הספר המעולים במדינה, מקומות עבודה מבוקשים לצד יכולת גם לעבוד מהבית, אין ספק כי מדובר ביתרונות בולטים אשר הופכים את פורטוגל למדינה מועדפת למהגרים מכל רחבי העולם, כולל ישראלים. על כן, האפשרות להיטמע בקהילה וליצור חיי חברה עשירים מהווים גם הם סיבה נוספת מדוע מדובר באופציה נהדרת בעבור משפחות, זוגות ואפילו יחידים שרוצים לעבור למדינה באופן זמני או קבוע.

 

לסיכום

מעבר לפורטוגל לצורכי רילוקיישן הוא אירוע בעל משמעות לא רק מבחינתכם אלא גם מבחינת בני המשפחה. אם גם אתם רוצים לפתוח בדף חדש, עכשיו זה הזמן להתחיל בתהליך, מתוך מטרה לנצל את חלון ההזדמנויות המקנה לכם כבעלי דרכון פורטוגל בתוקף להתגורר, לעבוד ולחיות במדינה באופן חוקי. בהצלחה!

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: