מבזקים

צפו בשיטור הימי מחלצים מתוך סירה העולה באש במפרץ אילת

תוכן עניינים

בפעילות מהירה של צוות השיטור הימי באילת חולצו ילדים ומבוגרים מסירה בוערת ששטה במימי המפרץ

אהרון קלפה | כ"ו באב תשפ"ב | יום שלישי 23 באוגוסט 2022 | מערכת ישראל ניוז

ביום שבת האחרון, בעת פעילות יזומה של צוות שיטור ימי במשטרת מרחב אילת, יצר קשר טלפוני עם השוטרים, ארז חרוש, מתנדב פעיל עימם ביחידה, ששהה באותה העת בים (שלא במסגרת תפקיד) ודיווח להם אודות סירה העולה באש. תוך דקות ספורות מקבלת הדיווח הגיעו השוטרים למקום.

רס"ר מתן בוטבול שוטר ימי, מספר על האירוע: "בדרכנו למקום הבחנתי בסירה ממנה עולה עשן, ככל שהתקרבנו אליה הבחנתי כי האש יוצאת מתא המנוע של הסירה והבנתי כי אם לא אפעל מהר האש עלולה להתפשט וייתכן כי כתוצאה מהתלקחותה עם המנוע והדלק הסירה עלולה להתפוצץ".

רס"ר יריב דהאן, שוטר ימי: "כשהגענו למקום הבחנתי כי על גבי הסירה ישנם ילדים קטנים מבוהלים ובוכים, תחילה חילצתי אותם מהסירה ולאחר מכן העליתי את המבוגרים לכלי השיט המשטרתי ווידאתי כי אינם זקוקים לטיפול רפואי".

בתום חילוץ יושבי הסירה, נטל השוטר הימי מטפה כיבוי הנמצא באופן קבע על גבי כלי השיט המשטרתי והחל לכבות את השריפה, משלא הצליח לכבות את השריפה במלואה, הסתייע השוטר במטפה נוסף שקיבל מכלי שיט אחר ששהה במקום.

לאחר שווידאו כי אכן לא נשקפת עוד סכנה לחיי אדם וכי האש כבתה, הובילו השוטרים את מפוני הסירה לחוף כשהם בריאים ושלמים.

פקד אפרת אקלר דוברת משטרת מרחב אילת: "פעילות מצילה חיים זו היא אחת מיני פעילויות רבות אותן מבצעים השוטרים בתקופה זו המאופיינת בנופשים רבים הפוקדים את העיר אילת בכלל ובמפרץ אילת בפרט. ללא תושייתו של מתנדב היחידה שהיה ער לסביבתו ופעל מידית בכדי להזעיק את השוטרים, וללא פעילותם המהירה של השוטרים, גבוהה הסבירות כי האירוע היה מסתיים אחרת. אנו קוראים לציבור הרחב להקפיד ולדווח למוקד 100 של המשטרה בכל אירוע חריג ואשר מצריך טיפול משטרתי".

צפו בפעולות החילוץ וכיבוי השריפה כפי שתועדו במצלמות גופם של השוטרים

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: