מבזקים

נשים בסטטוס 'פנויה'

תוכן עניינים

כשאת צעירה ונמצאת במסגרת לימודים כלשהי או בצבא, מספר הגברים הסובבים אותך גדול יותר והסיכוי לקשר גבוה יותר. אך עם השנים מספרם הולך וקטן והמצב מתחיל להראות קצת אחרת

נוי דוב | כ"ז באב תשפ"ב | יום רביעי 24 באוגוסט 2022 | מערכת ישראל ניוז

בהתחשב שעם הזמן והניסיון, ציפיותיך והביקורתיות שאת רוכשת, מסננים כמות גדולה של גברים, אך בכל זאת יש לך שאיפה לזוגיות. אז למה זה קורא בעצם שנערה, או אישה אינה מצליחה למצוא לעצמה בן זוג מתאים?

נשים בסטטוס פנויה | יח"צ חו"ל

סיבות לבדידות

עד גיל 25-30 הסיכויים לפגוש גבר מתאים ולהתחתן הם גבוהים, הייתי אומרת אפילו גבוהים מאוד. אם זה לא קורא אז ישנה פה בעיה והיא לרוב בבחורה או באישה עצמה.

ישנן בחורות שהן ביישניות במיוחד וזאת בעיה, לכן מעגל הגברים הסובבים אותן מצומצם מאוד. בכדי להגדיל אותו ולמצוא את האחד שלך את צריכה להתגבר על התכונה הזאת, לנסות להבין מהיכן זה מגיע ולעבוד אם עצמך ואם זה באימון אישי על הביטחון העצמי שלך, כי יכול להיות שזה נובע מחוסר ביטחון עצמי ואם זה לבד על הנשיות שבך, יכול להיות שהסיבה שאת לא מספיק מרגישה מושכת.

הסיבה לכישלון בחיי הזוגיות בגיל צעיר, כשהבחורה או האישה הצעירה אינה שלמה עם החיצוניות שלה, היא מודעת לבעיות החיצוניות שלה, לכן גם הביטחון העצמי יורד והכל משתבש. נכון שזה לא קל לקבל את עצמך כשאת מודעת לחסרונות שלך והם מפריעים לך. אם את לא שלמה עם עצמך את יכולה להיעזר בבעל מקצוע, וזה לא קל, אבל עם את מודעת אז תפעלי, זה ישתלם. לא סתם אומרים: "אין נשים לא יפות, ישנן נשים שמתעצלות להיות יפות". קחי לתשומת ליבך ואל תתעצלי לטפל בעצמך.

הסיבה השלישית היא מערכות יחסים כושלות, ההתנסות הכושלת היא לרוב הסיבה הרצינית בעניין. הכישלון גורר אותך במחשבותיך לייאוש ואיבוד אמון בגברים וביחסים עימם. אבל בואי נביט על העניין מזווית אחרת, ישנם הרבה מקרים של מערכות יחסים כושלות ואולי אפילו יותר קשות משלך, אבל בכל זאת האנשים לא מתייאשים ומוצאים את הבן הזוג המתאים, זה אומר שלא צריך להרים ידיים, ולראות בעניין את הצד החיובי, כשתמצאו את הבן זוג המתאים תעריכו אותו יותר, כי נענים יותר מדברים טובים אחרי התנסות עם דברים שליליים.

לעומת הנשים הצעירות לנשים אחרי גיל 30 למצוא בן זוג עוד יותר קשה, וזאת מהסיבה שהביקורתיות עולה, הדרישות עולות והן ממש בוחנות את הגברים תחת זכוכית מגדלת, ומכך נובאה המעגל הקטן של הגברים בסביבתן. העובדה שבגילאים אלו רוב הגברים נשואים כבר ועדיין לא גרושים לא מועילה במיוחד, המבחר מצומצם אבל בכל אופן ישנו.

ישנן נשים העוצמות את עיניהן על חסרונותיו של הבן זוג שזה גם לא ממש פתרון. אל תמהרו להעלים עין, תבחנו ותחשבו טוב, האם תוכלו להשלים ולקבל את חסרונותיו של הבן זוג ולחיות איתם לאורך החיים.
שימו לב להרגליו, בגילים אלו גברים כבר פחות או יותר מעוצבים בהרגליהם ובתחביבים שלהם. מה הם הרגליו, מה הוא אוהב, מה שונא ואז שאלו את עצמכן, האם אני מוכנה לקבל זאת ולחיות אם זה או לא. כי לנסות לשנות את בן זוגך בלתי אפשרי, זהו בזבוז אנרגיה לחינם.

תלמדו לעשות את הבחירות הנכונות תוך כדי התבוננות וקבלה, תגיעו להשלמה מלאה או תוותרו עליו, אבל אל תנסו לשנות ואל תחקו שישתנה, כי זה לא יקרה. מצד אחר לפסול את כולם ולחפש את המושלם אפשר לאורך כל החיים ובסופו של דבר להישאר לבד.

הרבה נשים נשארות לבד מהסיבה שלא מצאו את גבר חלומותיהן, שהוא גבוה, חתיך, מושך, חכם, דואג, מבוסס כלכלית ואתן תמשיכו עד אין סוף.

אבל בחיים, בטבע, אין מושלם. אין אנשים מושלמים גם אתן לא מושלמות, לכל אחד יש חסרונות ויתרונות. ולרוב דווקא החסרונות הופכים אותנו למיוחדים ושונים מאחרים. אני רוצה לשאול שאלה, האם הרבה ממכן חשבו על מה זה בכלל לחיות עם גבר מושלם? משעמם, נמאס במהרה, כי זהו הטבע האנושי שלנו. הרי אנשים הם שלמים, והם נעשים שלמים מחיבור בין חסרונות ויתרונות שלהם, והשאלה היחידה שיכולה להיות רלוונטית בעניין האם הבן הזוג הספציפי הזה מתאים לך ואת רואה אותו כמושלם. אל תפרקו את הגבר שלכם ליותר מידי חלקיקים קטנים ותבחנו את החסרונות תחת זכוכית מגדלת, כי גם בחסרונות יש חיוביות, השלמות היא השילוב בין חיובי לשלילי, והחיבור ביניהם הוא יפה יותר מקיצוניות של כל חלק בנפרד.

להבדיל ישנן נשים שהבדידות שלהן היא בחירה מודעת, הן מספיק שלמות עם עצמן ומספיק עצמאיות, הן פשוט לא רוצות בן זוג קבוע לחיים לא כשיו ולא בעתיד.

החסרונות ומה הם היתרונות של בחירה מודעת

היתרונות

אישה כשהיא לבדה מקדישה את כל זמנה הפנוי רק לעצמה, לתחביבים, לעיסוקים, לחברות וכו' משהוא שלא ממש קורה בקרב נשים נשואות. היא לא מגבילה את עצמה גם ביחסים אם גברים, היא לא מתחייבת ועושה כל מה שעולה בדעתה ומחליטה לבד. אישה לבדה לא כבולה בתוך עבודות הבית, היא מנקה, מסדרת ומבשלת מתי שמתחשק לה. היא יכולה להרשות לעצמה להקדיש את כל זמנה לפיתוח עצמי, לפינוקים, חדר כושר, ספא וכו' היא פשוט מתעסקת ודואגת רק לעצמה ולא צריכה לחלוק שום, כלום אם אף אחד אחר.

החסרונות

אישה לבדה מתמודדת עם קשיים בחיים, מעבירה חגים לבד ואין לה עם מי לחלוק את שמחות החיים והצער. היא צריכה לקחת על עצמה גם תפקידים השייכים לגבר בבית. ישנה גם אשליית נוכחות של חברים וקרובים, שכאילו דואגים לה, כמובן שאני לא אומרת שאישה בלי גבר לא יכולה להתקיים, אבל בכל אופן זה שונה, כל הקרובים מנהלים חיים משלהם, ורק לפעמים הם שומעים לך ומשתתפים בחייך. אבל בילויים עם חברים וקרובים זה משהו אחד וקשר אם בן זוג שנמצא לצידך באושר ובצער זה משהו שונה לגמרי.

לא חברים ולא קרובים יחלקו איתך את חייך בכל עת לאורך שנים כמו שזאת יעשה בן זוגך, וזה גם כשיש ילדים כי הצאצאים בסופו של דבר עוזבים את הקן ואת נשארת השאלה עם מי, עם עצמך או עם בן זוג.
נשים יקרות שלי את בעיית הבדידות צריך לפתור ולא לוותר.

אלה ממכם שיש להן בן זוג תנסו להתבונן בו מזווית אחרת, אולי הוא לא כזה גרוע ואתם סתם חולמות על הבלתי אפשרי, ואם הוא באמת גרוע אז תצאו מהסרט שזה ישתנה ותמשיכו הלאה, העולם כולו מחכה רק לכם.

אלה ממכן שאין להן בן זוג, תאמינו, תעבדו אם עצמכן ותשפרו אם יש מה לשפר, ויש מה לשפר תמיר, ותהיי בטוחות הוא יגיע וזה קבר מניסיון אישי.

ואם תאמינו … תראו…

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: