מבזקים

בקרוב בקרית גת: גן משחקים נגיש לילדים עם צרכים מיוחדים

תוכן עניינים

גן משחקים נגיש עבור ילדים עם צרכים מיוחדים יוקם בקרית גת. חבר המועצה יגאל וינברגר, שקידם את הנושא: "הבסיס של ערך השוויון מתחיל בגיל הרך"

אהרון קלפה | כ"ז באב תשפ"ב | יום רביעי 24 באוגוסט 2022 | מערכת ישראל ניוז

ממשיכים לעודד השקעה ממשלתית בילדי העיר קריית גת והפעם – גן משחקים לילדים עם צרכים מיוחדים יוקם בעיר. "תושבי קריית גת היקרים, אני שמח לבשר לכם שהמשרד לנגב גליל החליט להקים בקריית גת גן שעשועים המותאם לילדים עם צרכים מיוחדים. כיו"ר הועדה לקידום מעמד הילד אני מבטיח לקדם את ילדי העיר והנוער בכל תחום".

השר עודד פורר ויגאל וינברגר | צילום אלבום פרטי

כך, במילים נרגשות אלה, בישר בדף הפייסבוק שלו חבר המועצה – יגאל וינברגר לתושבי קרית גת, את ההודעה המשמחת.

לפני כשנה הודיע המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל כי יקים עשרות פארקים לאנשים עם מוגבלויות בפריפריה, בהם יותקנו מתקנים משולבים ונגישים, מוצללים הכוללים משטחי גומי במטרה לשלב בין האוכלוסיות.

עיריית קריית גת ניגשה לקול הקורא שפרסם המשרד וזכתה להיכלל בין הרשויות המקומיות שבהן יוקמו הגנים הללו. נציג העירייה, שנפגש עם השר מספר פעמים בנדון על מנת לקדם את הנושא, היה וינברגר.

לפני מספר חודשים, כך סיפר, פגש את שר החקלאות ופיתוח הכפר והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, עודד פורר, שהעלה את היוזמה והבטיח "לעשות הכל על מנת לעזור לילדים ולנוער בקריית גת".

וינברגר סיכם: "אני שמח לראות שהשר עומד בהתחייבות שנתן והנוער והילדים בפריפריה הם חלק בלתי נפרד מהאג'נדה שלו. נעדכן על כך בהמשך".

(גן משחקים: צילום אילוסטרציה)

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: