מבזקים

איך בוחרים מתנה עם משמעות לבנאדם קרוב?

תוכן עניינים
איך בוחרים מתנה עם משמעות לבנאדם קרוב

אירוע מיוחד או פשוט הכרת תודה, הענקת מתנה משמחת הן את הנותן והן את המקבל.

כשמדובר באדם קרוב אלינו, האתגר הוא תמיד למצוא את המתנה האולטימטיבית עבורו.

מצד אחד, שזו תהיה מתנה פרקטית שהוא ישמח להשתמש בה ומצד שני, שתהיה מתנה עם משמעות אשר תסמל את הקשר ביניכם, שתעביר את המסר כמה הוא יקר לליבכם ושהוא ירצה לשמור אותה לנצח נצחים.

יש לנו מספר רעיונות יצירתיים למתנה משמעותית לאדם החשוב בחייכם  :

תמונה מהחיים האישיים

אין כמו תמונה שלוכדת רגעים מאושרים, את הקשר המיוחד ביניכם, את הרגש שאתם חשים ומגוללת סיפור, אולי מאירוע ייחודי בחייכם המשותפים.

אבל מדוע פשוט להדפיס תמונה סטנדרטית כשאפשר להציג אותה בדרכים מקוריות ומעניינות ושהיא תהפוך להיות תמונה שמלווה את מקבל המתנה לכל אשר ילך?

מחזיק מפתחות עם תמונה צמוד תמיד לצרור שלו, כיסוי לטלפון הסלולארי – מתנה דקורטיבית עם ערך סנטימנטלי, תמונה מודפסת על גבי כרית יפה לקישוט החלל.

בחרו מוצר שמקבל המתנה יאהב ויהיה שימושי עבורו וחשבו מראש על התמונה הנבחרת: כדאי שהיא תהיה מספיק איכותית במיוחד אם אתם מדפיסים אותה בגדול על גבי פריט כלשהו כמו פאזל או ספל.

מסר אישי על גבי פריט ייחודי

יש לכם מה להגיד לאדם הקרוב ואתם מחפשים איך להעביר את המסר? אולי בצורת ציטוט משיר מוכר או משפט מעורר השראה? תאריך משמעותי עבורכם?

ניתן לרקום בצורה ממוחשבת על גבי שלל פריטי טקסטיל את אותה אמרה או אותו משפט ייחודי, בין אם על גבי חלוק רחצה או על גבי כרית מסוגננת. כמו כן, אפשר לחרוט על עטים או על מפרטים ומצתים את אשר תרצו.

מתנה בהתאם לאישיות

התייחסו לסגנון החיים, תחומי העניין, העדפות, צבעים אהובים ובחרו מראש פריט שיהיה שימושי עבור מקבל המתנה – אם הוא מעשן יתכן שיעדיף מצת עם חריטה אישית ואם הוא אוהב לכתוב אולי הוא יעדיף עט שיוכל לשלוף ולשרבט עמו.

ישנה אפשרות גם ליצירת הקדשה אישית על גבי ארנקים איכותיים או על כיסויי דרכון לנוסעים המתמידים. ישנם פריטים שכל אחד צריך כמו כוסות, מגבות ועוד.

אפשר לבחור מתנות לסגנון הבית או מתנות לרכב או מתנות אפילו לבעל החיים של מקבל המתנה עם טוויסט יוצא דופן, מוצרים למחשב (כך שכל פעם שהוא יזיז את העכבר הוא ייזכר בכם).

מתנה שמתלבשת פרפקט

מחפשים מתנה אופנתית שיש בה טאץ' אישי? מה דעתכם על מתנה עם הדפסה כמו בדיחה אישית שמצחיקה בעיקר אתכם או ציור שציירתם עבורו או תמונה של שניכם ביחד או תמונה של מישהו או מישהי שמקבל המתנה מאוד אוהב.

חולצה אופנתית במידה ובגוונים האהובים כשאפשר לבחור גם את סוג החולצה, לקיץ או לחורף, עם או בלי שרוולים, כולל חולצות דריי פיט אם מקבל המתנה מתאמן על בסיס קבוע ויש גם במידות של מבוגרים ושל ילדים ותוכלו להדפיס את אותה חולצה לשניכם או לכל המשפחה במיוחד אם המתנה מועברת במסגרת טיול משפחתי אליו אתם יוצאים יחדיו.

עיצוב אישי פרי יצירתכם

אין כמו מתנה שאין לאף אחד אחר, כי זו מתנה שאתם עיצבתם בעצמכם. תוכלו לבחור בממשק ידידותי של אתר https://bombaprint.co.il/ הדפסת וחריטה ויצירת מתנות אישיות ולהעלות עיצוב אישי או להשתמש באפשרות לעיצוב אישי בתוך האתר. לחבר בין המילים, להעלות שיר או ציור או איור שאתם יצרתם ולהפוך את הפריט למתנה מקורית ובלעדית למקבל המתנה. הוא בוודאי יעריך את ההשקעה!

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: