מבזקים

הכירו את היציאה המושלמת שכל בני המשפחה יאהבו

תוכן עניינים
ליאור סושרד

אין כמו לשבור את השגרה המונוטונית ביציאת ערב מנצחת, ליהנות מחוויה מרגשת ומגבשת ומבילוי בלתי נשכח.

על אף ההיצע המסחרר של אירועי תרבות, קשה למצוא פעילות או אטרקציה שתרצה את כל המשתתפים וזאת הופכת למשימה לא פשוטה אפילו יותר כאשר מדובר בקבוצה הטרוגנית בתחומי העניין ובגיל.

אף אחד מאיתנו לא רוצה לחתוך באמצע סרט מתיש או לגלות שהחברים משתעממים בהופעה או שאחד הילדים נלחץ ונמלט מחדר הבריחה ושהיציאה הסתיימה מוקדם מהמצופה ובטונים צורמים.

אז כיצד אפשר לאתר יציאה מגוונת וכיפית שמתאימה לכולם ורלבנטית בכל ימות השנה? לפניכם טיפים בדרך ליציאה שכולה פאן ותישאר בזיכרון של המוזמנים למשך הרבה זמן. היכונו לבלות!

הישארו פאסיביים – הרגישו אקטיביים

תמיד בחבורה יש את אלה שאוהבים אקשן ולהשתתף, לרקוד, לשיר, לנגן, לצאת מאזור הנוחות ויש את אלה שמעדיפים להתבונן מהצד ולספוג.

בבחירת יציאה שכולם יאהבו חשוב שכולם ייהנו ולכן, לא ניתן להכריח את מי שלא רוצה לטפס על קירות, לשחות בים או לכבוש את רחבת הריקודים במסיבה סוערת עד השעות הקטנות של הלילה ליהנות ממה שלא מסב לו בשום אופן הנאה.

על כן חפשו יציאת ערב בה מישהו אחר מפגין מכישוריו על מנת להוציא אתכם מאזור הנוחות בלי שתזוזו על אמת – אומן שייקח אתכם להרפתקה מנטאלית ועל-חושית כשהוא על הבמה ואתם בקהל אבל למרות שאתם לא נעים פיזית תרגישו שאתם נסחפים אחריו ובעקבותיו וללא מעצורין.

מרתק מההתחלה ועד הסיום

מכירים את זה שאתם יוצאים ובהתחלה כולם בהיי ונלהבים עם אנרגיות טובות ולאט לאט משתעממים או מתעייפים ופורשים עוד לפני השיא?

אתם מחפשים יציאה שתשאיר את כולם מרוגשים מתחילתה ועד סיומה ולכן, נסו לבחור מופע מסקרן שישאיר את כולם מרותקים לכיסא מהדקה הראשונה ועד הסיום האקסטטי, כך שאפילו המכורים לטלפונים לא יבדקו הודעות אלא יתמסרו לשואו שמולם וישכחו ממחוגי הזמן שממשיכים לתקתק. בלי שתשימו לב הסתיים הערב. הזמן טס כשנהנים…

יציאה יוצאת דופן לכל המשפחה

שימו לב תמיד לאותיות הקטנות של מופעים ולמי הם מתאימים כשיש מופעים למשל, מופעי סטנד אפ שיכולים לקרוע אתכם מצחוק אבל הילדים לא יבינו את הבדיחה או מופעים שנהדרים לקטנים אבל יגרמו לגדולים לפהק בלי הפסקה.

בחנו אילו מופעים אכן מתאימים לכל המשפחה כדי שתיהנו מיציאה מגבשת ומחוויה שחלקתם ביחד כמו מופע שמשלב טלפתיה, קריאת מחשבות, תעתועים, זאת בלי שתצטרכו להסביר לילדים מה קורה כי הם יוכלו לראות ולהבין בכוחות עצמם.

משעשע ומסקרן בו זמנית

לא חייבים לבחור בין מופע קומי למופע דרמטי, אפשר ליהנות בהופעה אחת מכל העולמות. ישנן יציאות שנסובות סביב הבלתי ייאמן והעוצר נשימה המתובל בהומור קולח, רגעי שיא מותחים, צחוק מתגלגל והכי חשוב – אומן מוערך בעל רקורד בינלאומי שחיכיתם לראותו בפעולה והוא ממזג בהופעותיו בין היוצא דופן והבלתי שגרתי לקטעים שיגרמו לכולם לחייך נון סטופ.

ליאור סושרד  – חוויה מעוררת פליאה

הופעה של אומן החושים ליאור סושרד https://liorsuchard.com/he/ שכבש את העולם תשאיר אתכם המומים ומרוגשים.

ליאור יודע להדהים את הצופים בכל הגילאים במופע חווייתי בו הוא קורא מחשבות, מעלים או מזיז חפצים, מרתק במשחקי מחשבה וזיכרון ומקסים באישיותו הכריזמטית הכובשת וביכולת הנדירה שלו כאמן טלפתיה יוצא דופן שמשתף את הקהל בשלבי המופע.

ניתן למצוא הופעות של ליאור סושרד ברחבי הארץ במועדים שונים כך שתוכלו לבחור את המופע הקרוב לביתכם במועד הנוח לכם ביותר וליהנות מיציאה בסגנון אחר!

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: