מבזקים

איך בוחרים עורך דין שיעזור לנו מול מס הכנסה?

תוכן עניינים
איך בוחרים עורך דין שיעזור לנו מול מס הכנסה

ההתנהלות מול מס הכנסה יכולה להיות מסובכת ומאיימת כאשר אין את הידע הדרוש, הניסיון והמומחיות במערכת המס.

אולם לא ניתן להתחמק מההכרות עמה ובמרוצת החיים רבים פוגשים בסוגיות מס שמצריכות הכוונה ולעיתים גם ייעוץ וייצוג משפטי.

בין אם מדובר בעצמאים בתקופת הקורונה שתובעים את הזכות להחזרים או נדרשים לבצע החזרים, אנשים המחזיקים במספר מקורות של הכנסות או בעלי הכנסות במדינה אחרת, מי שהסתבכו בשל חשד בביצוע עבירות מס או פשוט מעוניינים בהיתכנות מס על מנת לתכנן את המס בדרך חכמה ולמנוע טעויות עתידיות, למשל, בקנייה ומכירה של עסק.

יש להכיר את ההבדלים הטמונים בין עבירת מס טכנית שלא עמדה מאחוריה כוונה פלילים להעלים או להשתמט מנטל המס לעומת עבירת מס מהותית הבוצעה בזדון ולהתנהל בהתאם לכך ולהבין את ההשלכות שעשויות להיות לכל אחת מהעבירות.

כמו גם להבין מה אומר חוק המזומן, האם ניתן לבצע השגות שומה, מה קורה במישור המיסוי אם שבים לארץ מחו"ל כתושבים חוזרים ואם יש אופציות להמיר בתשלומי כופר וכיצד סוגרים תיק במס הכנסה.

סיבות טובות מדוע לשכור עו"ד מיסים

התנהלות מול מס הכנסה יכולה להיות מפרכת ולכל צעד עשויות להיות השלכות ארוכות טווח ולכן במידה ויש סכסוך מסוים מול רשות המיסים או ברצונכם להגן על זכויותיכם מול הרשות או לנהל משא ומתן עם מס הכנסה חשוב לערב עורך דין המיומן בתחום.

עורך דין מקצועי יוכל במקרים שונים לצמצם את חבות המס ולהמיר אישום פלילי בקנס מנהלי.

יש לפנות לעורך דין המתמחה בענייני מס, בקיא בתחום ובעל רקורד וניסיון מוכח בהצלחה בתחום המיסוי ברמה התיאורטית והפרקטית.

כאמור, עולם המס הוא ענף ומורכב במיוחד למי שאינו מגיעו ממנו וזו הסיבה שיש לבחור עורך דין שמכיר היטב את התחום ועל כל גוונים וידע להעניק לכם את העצות הנכונות ובמידה ונדרש – גם ייצוג משפטי מנצח.

בתהליך חיפוש אחר עו"ד מס הכנסה התייחסו במיוחד לרקורד התעסוקתי של עורך הדין הנבחר: כמה שנים הוא עורך דין והאם הוא אכן מתמחה בתחום המיסוי וכמה זמן הוא מתמחה בתחום זה.

כדאי תמיד לפנות לעורך דין שעבד בעבר ברשות המיסים ומכיר את "מאחורי הקלעים" של מס הכנסה ויודע בדיוק כיצד המערכת עובדת וכמובן, לא להתפשר על אדיבות וזמינות גבוהה. חפשו מישהו שיסנגר עליכם ויוביל אתכם יד ביד בדרך הפתלתלה של עולם המיסוי. לפרטים נוספים על עו"ד שעונה לכל הדרישות לחצו כאן >>  https://www.kerenshaked.co.il/

הכירו את עו"ד קרן שקד

עורך דין קרן שקד עונה על הקריטריונים הללו: היא מומחית בדיני מיסוי ומשפט כלכלי, אוחזת בלמעלה מ-12 שנות ניסיון בתחום, ומגיעה מהמערכת עצמה היות ושימשה כתובת במחלקה לתיקים מיוחדים ביחידה המשפטית של רשות המיסים הנחשבת ליחידה מבוחרת ומוערכת.

במהלך השנים עו"ד שקד ניהלה תיקים רבים לרבות תיקי מיסוי מורכבים בכל סוגי עבירות המס והיום היא בעלת משרד בוטיק מוביל ומעניקה ללקוחות מענה מקיף בתחומי המס השונים בליווי אישי.

עו"ד שקד יכולה להציע לכם מענה בכל תחומי המס ביניהם: עבירות מס הכנסה, מכס, מע"מ, כולל משפט בינלאומי, שוק ההון ואפילו סחר במטבעות וירטואליים.

אל תחכו בפנייה לעורך דין שיעזור לכם מול מס הכנסה. הקדימו תרופה למכה ופנו עוד היום לעורך דין שיוכל לסייע לכם להתנהל מול רשות המיסים ולדאוג היטב לאינטרסים שלכם, בין אם בהגעה לפשרה או בעת תכנון תוכנית להסדרת חבות המס ובמקרים מסוימים אף לחלץ אתכם מאישום פלילי ומריצוי מאסר.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: