מבזקים

הסעות לנכים

תוכן עניינים

תחבורה היא חלק חיוני מהחיים לכולם והיא חשובה במיוחד לבעלי מוגבלויות. תחבורה מספקת לנכים ובעלי מוגבלויות את היכולת להתנייד ממקום למקום. תחבורה עוזרת להם לחיות אורח חיים עצמאי יותר. עבור אנשים רבים, תחבורה היא פריבילגיה שהם מקבלים כמובנת מאליה עד שהם צריכים לסמוך על אחרים כדי להגיע לאן שהם צריכים להגיע.

ההסעות לנכים היא נושא מורכב. יש הרבה אנשים שזקוקים לסיוע כדי להגיע ממקום למקום. במקרים מסוימים, ישנם אנשים שאינם יכולים להשתמש בתחבורה ציבורית או לנהוג בעצמם. הפתרון הנפוץ ביותר הוא שימוש בטנדר נגיש לכיסא גלגלים ובנהג שיכול לעזור להם להתנייד.

חלק מהנכים רוצים להיות מסוגלים להשתמש בתחבורה ציבורית בעצמם ללא סיוע, אבל זה לא תמיד אפשרי כי הם זקוקים לעזרה בעלייה וירידה מהאוטובוס או רכבת. ישנם גם נכים שאינם יכולים לעבור מרחקים ללא סיוע, ולכן אין להם ברירה אלא לסמוך על אחרים לצורך תחבורה.

עם הגידול באוכלוסיית האנשים עם מוגבלות, התחבורה הפכה לדאגה גדולה. היעדר תחבורה נגישה ובמחיר סביר הוא אחד הבעיות הגדולות ביותר עבור אנשים עם מוגבלות. לכן על מנת להתגבר על קושי זה ולספק גם לנכים מקור הגעה ממקום למקום יותר ויותר חברות הסעות פרטיות מצטיידות בכלי תחבורה מותאמים לנכים על מנת שגם הם יוכלו להגיע ממקום למקום בלי בעיה.

הסעות לנכים – כיצד לבחור נכון?

סוגים שונים של תחבורה זמינים לאנשים עם מוגבלות כמו דובי הסעות. בחירת ההסעות תלויה בצרכי הפרט, העדפותיו ותקציבו.

ניתן לסווג את הסעות לאנשים עם מוגבלויות לשלוש קטגוריות:

1)חברת הסעות פרטית: חברת הסעות פרטית היא עסק המספק שירותי הסעות לנוסעים בתמורה לכסף. חברות תחבורה פרטיות כוללות חברות מוניות, לימוזינה וחברות שיתוף נסיעות כמו אובר.

2) תחבורה פרטית – כיום ישנם לא מעט כלי תחבורה פרטיים שמספקים אפשרות לעלות אליהם עם כיסא גלגלים או כל אביזר תומך אחר. הבעיה בתחבורה פרטית שרק אנשים עם יכולת כספית יכולים להרשות לעצמם

3) תחבורה ציבורית – תחבורה ציבורית נגישה לכולם, שכן היא כוללת: מוניות שירות, אוטובוסים, רכבות ועוד. הבעיה עם תחבורה ציבורית שהיא לא תמיד נגישה לבעלי מוגבלויות ונכים.

לפיכך, אם אתם זקוקים להתנייד במקום ואתם בעל מוגבלות פיסית או נפשית, תוכלו להשכיר את שירותיה של חברת הסעות על מנת שזו תביא אתכם ממקום למקום. לחברת הסעות יש את הכלים הנדרשים וצוות מקצועי ומוכשר לצד נהגים מנוסים ובטוחים שישמח לסייע לכם בכל מה שנדרש ולהביא אותכם לאן שתצטרכו עם חיוך ענק, שירות אדיב ובבטחה.

קרדיט תמונה FREEPIK

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: