מבזקים

ארוחת ערב מפנקת עם הילדים

תוכן עניינים
קציצות-טונה-מרוקאיות-מבושלות

"ארוחת בוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום" – כולנו שמענו את המשפט הזה אלפי פעמים. אבל אם להיות באמת כנים, כנראה שהדבר הנכון לעשות זה לא לוותר על אף ארוחה. ובמיוחד כשמדובר בילדים. כל ההורים דואגים לטובתם של הילדים שלהם, כל ההורים רוצים שהילדים שלהם יגדלו להיות בריאים. וכדי להבטיח שזה יקרה, עליכם לסנן היטב את המרכיבים שבסוף נוחתים להם על הצלחת.

יגידו מה שיגידו על חשיבות הארוחות, בארוחת ערב יש קסם אחר. בסוף כל יום יש לבני הבית הזדמנות לשבת ביחד, לשתף, ובעיקר להתקרב. ואם יש אוכל טוב על השולחן, זה בכלל בונוס. תמיד יש "ויכוחים" מה כדאי לאכול. אנחנו יכולים להבטיח לכם דבר אחד, אם תגישו קציצות טונה ברוטב כולם יהיו מרוצים.

במאמר הזה נדבר על החשיבות שבאכילת טונה על בסיס קבוע, וניתן לכם כמה מתכונים שווים. כדאי לכם להישאר בסביבה!

למה כדאי לנו לצרוך טונה?

משרד הבריאות ממליץ לשלב כמה שיותר דגים במהלך התפריט השבועי, הם מהווים מקור נפלא לחומצות שומן חשובות וחלבונים טבעיים.

היתרון הגדול של הטונה בעינינו הוא שהיא מכילה המון חומרים חיוניים לגוף (אומגה 3, ויטמין 12B, ויטמין D, ברזל, סלניום, מגנזיום ועוד), ועדיין כל כך נגישה.

היא טבעית, לא מכילה שום חומר משמר, לא יקרה מדי, ומשתלבת בצורה מצוינת בכל כך הרבה מאכלים ומתכונים.

מתכונים שכדאי לכם לנסות

קציצות עם טונה
קציצות עם טונה קרדיט: סטארקיסט

קציצות טונה ברוטב

מרכיבים: ארבע פחיות טונה בשמן של סטארקיסט, ארבע כפות קמח, ארבע כפות שמן זית (או קנולה), ארבע ביצים, 200 ג' סולת, חופן פטרוזיליה קצוצה, חופן כוסברה קצוצה, חמש עגבניות, שלושה פלפלים ירוקים, 1 ראש שום, ומעט מלח, פפריקה מתוקה וכורכום.

אופן הכנה: ערבבו את הטונה בקערה יחד עם הסולת, הקמח, הביצים והפטרוזיליה. הוסיפו את התבלינים לפי הטעם והניחו את הקערה בצד לשעה. חממו את השמן על סיר שטוח, טגנו את השום עם הירקות למשך 30 ד', שחקו עם הסמיכות לפי העדפה (הוסיפו עוד מים אם אתם אוהבים את הרוטב דליל).

לאחר שעה התחילו ליצור מהתערובת כדורים בגודל קטן עד בינוני, הכניסו את הקציצות לסיר, כסו אותו ובשלו על אש קטנה למשך עוד שעה.

הגישו לצד אורז או קוסקוס.

ספגטי טונה
פסטה ספירלי עם טונה קרדיט: סטארקיסט

פסטה עם טונה

מרכיבים: 400 ג' פסטה (ספגטי, פרפרים, פוזילי וכו'), פחית מסוננת סטארקיסט בשמן, שתי שיני שום כתוש, שני בצלים, חצי כוס שמן, כוס מים, 200 ג' רוטב עגבניות, מלח, פלפל ופפריקה מתוקה לפי הטעם.

אופן הכנה: בשלו את הפסטה במים חמים וקצת מלח. במקביל, טגנו את הבצל למשך 15 דקות, הוסיפו את השום, ולאחר מכן את הרוטב (שחקו עם הסמיכות שלו לפי העדפה). הוסיפו גם את התבלינים, וכשהפסטה מוכנה ומסוננת שפכו אותו ביחד עם פחית הטונה לרוטב וערבבו היטב.

טונה אמיתית בטעם של בית

סטארקיסט כאן כדי להבטיח שכל המשפחה נהנית מאוכל חם, בריא, וטעים במיוחד. תוכלו למצוא באתר שלנו עוד מידע חשוב ומתכונים שווים.

ניסיתם מתכון ויצא מוצלח? אנחנו רוצים לשמוע!

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: