מבזקים

חברה מומלצת לביצוע התקנת מערכת סולארית

תוכן עניינים
מערכת סולארית

תוכן פרסומי

התקנת מערכת סולארית מהווה תרומה להגנה על הסביבה תוך הגדלת ההכנסות והקטנת ההוצאות מבחינה אישית. מערכת סולארית מאפשרת לכם לייצר הכנסה פסיבית על בסיס מתמשך ללא מאמץ נוסף בהתאם למידת היעילות של המערכת הסולארית בה עושים שימוש. במאמר זה נדון בנושא של בחירת החברה המתאימה להתקנת המערכות ואלו פרמטרים חשוב לקחת בחשבון. נדון הרחבה בחקר שוק, אישורים, מוניטין, שקיפות ועוד.

חקר שוק

לקראת התקנת מערכות סולאריות כדאי לעשות חקר שוק ולהשוות בין החברות המובילות בתחום. חשוב להבין מה בדיוק כל חברה מציעה והיכן היא עומדת ביחס למתחרים בתחום. חשוב להבין את הפערים במחירים ואת לוחות הזמנים שכל חברה מתחייבת אליהם במחיר המוצע. כדאי לבקר בעמוד הפרויקטים של כל חברה ולהתרשם מהניסיון שלה בתחום.

 

שירות עוטף וצמוד

יש לוודא כי החברה אליה אתם פונים מחזיקה בכל האישורים הנדרשים. כדאי לבדוק שהחברה המבצעת את ההתקנה אכן מכירה את כל התקנים הנדרשים ועובדת לפיהם בצורה מסודרת ומדויקת. חשוב שהשירות המוצע יהיה כוללני ועוטף החל מההליך לקבלת האישורים הרלוונטיים, המדידה של הגג ועד לגיבושו של הסכם תחזוקה וההתחייבות עם הלקוח.

 

מוניטין בענף

חשוב  לבחור בחברת התקנה עם מוניטין בתחום וכזו שקיבלה המלצות רבות מלקוחות עבר. לשם כך אפשר להתרשם מההמלצות המופיעות באתר של החברה או לחפש ברחבי הרשת ובקבוצות הפועלות בתחום. כדאי לוודא את האיכות של שירות הלקוחות הניתן עבור מערכות סולאריות קיימות והאופן שהוא נותן מענה ראוי לכל שאלה ובעיה בהמשך הדרך.

 

מחויבות לשקיפות

מומלץ לבחור בחברה שמוכרת בזכות השקיפות שלה כלפי הלקוחות. התרחקו מחברות שנטען כלפיהן כי הן לא חשפו את כל העלויות והשיקולים עבור מערכת סולארית כבר בתחילת הפרויקט. לעיתים כדאי להתקשר עם חברת ניהול שתתמודד עם כל עניין הרישוי והבירוקרטיה ושתבצע עבורכם את ההתקשרות עם מהנדס הקונסטרוקציה, מהנדס החשמל והחברה המתקינה במרוכז.

 

התקנת מערכות סולאריות

ניתן להתקין ולפעיל מערכת סולארית כמעט על כל גודל שטח גג פנוי. הדבר לרוב הופך למשתלם כלכלית בגודל גג של כ-60 מטר רבוע ומעלה. הגג צריך לאפשר חשיפה מרבית לקרינה ישירה של שמש לצד הגנה על כל מערכת סולארית מפני פגעי מזג אוויר. על מנת ליעל מערכות סולאריות יש להתקינם בזווית המיטבית כך שלא יוטל עליהם צל של עצים, מבנים או גורמים אחרים בסביבה. מידע נוסף על התקנת מערכת סולארית תוכלו למצוא באתר של אבילו: https://abilo.co.il

 

סיכום חברה מומלצת

לסיכום הנושא, במאמר זה עסקנו בבחירת חברה מומלצת להתקנת מערכת סולארית על הגג. כפי שציינו, התקנת מערכת סולארית היא עניין למקצוענים ויש לעשות חקר שוק מקיף טרם בחירת החברה הספציפית. יש לתכנן את המערכת בהתחשב בכל המאפיינים הרלוונטיים ובהתבסס על דרישות החשמל וגודל הגג, על מנת למקסם את החיסכון והרווח מהמערכת.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: