מבזקים

בניה טרומית המהפכה השקטה בענף הבניה

תוכן עניינים

בניה טרומית המחייבת בניה איכותית וטובה עם בידוד תרמי גבוה וחסכון חשמל.

הבניה הטרמית היא בניה מהירה ומדויקת עם שימוש באלמנטים מוכנים , מאפשר חיסכון של אלפי שקלים בעלויות עובדים , חוסך זמן של כשנה\חצי שנה בתהליך בניית הפרויקט המגורים או מבנים מסחריים.

בשיטת הבניה "בניה טרומית " יש חיסכון רב בחומרי גלם, מה שנותן לנו בניה ירוקה עם הרבה פחות יצירת פסולת.

יתרות הבניה הטרומית

לבניה הטרומית יתרונות רבים, חיסכון בזמן, לא מזהם את הסביבה, נדרש פחות עובדים, חומר הגלם העיקרי הינו עץ,ערכי בידוד תרמי גבוהים , והכל בשיטת הבניה הקלה והמודרנית ביותר.

אפשרויות בניה נרחבות, ייצור מראש של שלד המבנה יוצרת בניה מדויקת על פי מידות.

האם בניה טרומית יציבה נגד רעידות אדמה?

ישנם שמועות שבניה טרומית אינה עמידה בפני רעידות אדמה וכל סיכון אפשרי אחר. וההפך הוא הנכון, בניה טרומית יציבה לחלוטין עוד בעת מבנה השלד כל גורמי הסיכון נכללים מראש ונוצרים בהתאמה מוחלטת למקרים אלו.

בניה קלה אומנם קלה, כנראה יותר מבחינת משקל והחומרים בהם עושים את השימוש ,הרבה יותר קל מבניה שמבוססת על מלט או על בניה רטובה, ההבדל מבניה רטובה שישנו חסכון בעלויות מים וחשמל לצורך הבניה.

העמידות של בניה קלה לאורך זמן חזקה ופותחה במיוחד לעמידות לרעידות אדמה.

בניה טרומית. קרדיט: חברת שקד
בניה טרומית. קרדיט: חברת שקד
בניה טרומית. קרדיט: חברת שקד
בניה טרומית. קרדיט: חברת שקד
בניה טרומית. קרדיט: חברת שקד
בניה טרומית. קרדיט: חברת שקד

בניה קלה על בסיס עץ

בעת החלטת בניית בית מגורים מעץ חשוב מאוד לקחת כמה פרמטרים בחשבון, יש חשיבות למחיר, כיום ישנם יבואנים של עץ לא איכותי עבור מטרה זו, לכן מומלץ מאוד לברר את סוג העץ עמו החברה עובדת כדי למנוע תהליך בניה לא איכותית, אמנם זה חיסכון ועלויות נמוכות יחסית,אך בביצוע פרוייקט כה מורכב כדאי מאוד להשקיע בביצוע פרוייקט בניית בית מגורים עם חברה שעובדת עם עץ איכותי, בניית בית מגורים זוהי השקעה לטווח הרחוק ולכן חשוב מאוד לקחת בחשבון את כל מה שעלול לקרות אם לא נשקיע בנכס בבניה ירוקה ואיכותית.

חשוב מאוד לברר מהיכן מגיע העץ שממנו נבנה השלד של בית המגורים, שהעץ בפיקוח ועומד בתקן.

בבית מעץ איכותי לא ניתן יהיה לראות טרמיטים ומזיקים, עץ איכותי ויציב לאורך שנים רבות.

ישנם עוד המון יתרונות לבניית נכס מעץ לעומת בטון ואי אפשר לפרט את הכל במאמר אחד,אנו ממליצים להעבור בקישור ולקרוא מידע נוסף באתרינו , גיבשנו באתרינו המון מידע שיעזור לכם לדעת יותר על תהליך הבניה הקלה בעץ.

חברת שקד מומחים בבניה ירוקה מעץ , בחברת שקד שמים דגש על איכות ועובדים עם חומרי גלם איכותיים בפיקוח והמקסימום שמירה על איכות הסביבה, ביצוע פרוייקטים באיכות הגבוה ביותר

שקד בונים אחרת מלווה לכל אורך התהליך במקצועיות ואדיבות שקד בונים אחרת חברה וותיקה שמשנה לחלוטין את תרבות הבניה והמגורים בישראל.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: