מבזקים

סוגי ארונות לחדר השינה וחשיבותם לעיצוב מחדש של חדר השינה

תוכן עניינים
חדר שינה

חדר השינה שלנו הוא אחד החללים הכי אינטימיים בבית. אנחנו מבלים בו זמן רב, בין אם בהירגעות של סוף יום או בשינה. אתם אולי לא שמים לב לזה, אבל יש לו תפקיד מרכזי בחיים שלכם, הוא מקור לנחת ורוגע. ובדיוק בגלל זה חשוב שהוא יהיה מעוצב כמו שצריך.

יש אנשים שאוהבים לעשות שינויים גדולים, אבל לדעתנו גם חידוש קטן יכול לעשות את כל ההבדל. אם אתם מרגישים שהגיע הזמן להחליף את אחד הרהיטים במרחב, סביר להניח שאתם מחפשים ארון אידיאלי לחדר שינה. וזה מהסיבה הפשוטה שהארון הוא רהיט בולט, שנועד לאחסן את כל הפריטים הכי יקרים לנו.

אנחנו יודעים כמה קשה לפעמים לעשות שינויים, ובדיוק בגלל זה החלטנו לעשות לכם סדר בכל מה שקשור לתחום. במאמר הזה תגלו איזה ארונות קיימים ואיך תוכלו להתאים אותם לחדר השינה שלכם.

חדר שינה
ארון הזזה לחדר שינה. מאתר אידיאל
ארון טלויזיה
ארון טלויזיה. מאתר אידיאל

סוגי ארונות פופולריים

ארון הזזה

הוא ארון קלאסי שמגיע לרוב עם 2 דלתות שמחליקות לצדדים על גבי מסילה עם קפיץ (שמונע טריקה ובריחה). חוסך במקום, מצויד באביזרי פרזול, מגירות נשלפות, מדפים מתכוונים ועוד.

ארון שתי דלתות

עוד ארון קלאסי ונפוץ בהמון חדרי שינה. שטח האחסון הפנימי שלו לרוב יהיה דומה לזה של ארון הזזה, ההבדלים היחידים הם: אופן פתיחת הדלתות (כאן הן נפתחות החוצה) והסוג שממנו הוא מיוצר. הוא עמיד בפני פגיעות, קל מאוד לניקוי ומתאים לחללים עם שטח גדול יותר.

ארון טלוויזיה

קונספט עיצובי יחסית חדש שמתחיל לצבור תאוצה בארץ ובעולם. מדובר בארון שמכיל בתוך אחת הדלתות שלו את מסך הטלוויזיה. יש בתוכו גם מקום ייעודי למוצרים הנלווים (ממיר, סטרימר, כבלים וכו'), ובכל זמן שהטלוויזיה כבויה היא משתלבת עם הארון בצורה מושלמת (לא בולטת החוצה אפילו מילימטר).

ארון רחף

ארון שהגב שלו צמוד לקיר אבל עם מרווח קטן מהרצפה בצורה כזו שנראה כאילו הוא מרחף. מדובר בארונות יפהפיים, גדולים, עם שטח אחסון חכם שמעניקים לחדר מראה מודרני מתוחכם.

ארון מעוצב

ארון שמתוכנן ומיוצר על פי הויז'ן, המידות והצרכים המדויקים שלכם. המעצבים והנגרים שאחראים על הפרויקט ידעו לתרגם את הרצונות שלכם (סוג חומר, אופן פתיחת דלתות וכו') לארון איכותי עם שטח אחסון יעיל שיוצר במיוחד בשבילכם.

כל מה שצריך לעשות לפני שניגשים לבחור ארון

כדי שהארון ישב במרחב כמו שדמיינתם יש כמה פרמטרים שדורשים את ההתייחסות שלכם:

בראש ובראשונה, עליכם למדוד את הארון הנוכחי שאתם רוצים להחליף, גודל הארון צריך להיקבע ביחס לגודל החלל. שאלו את עצמכם בכנות האם שטח האחסון שלו מספיק לצרכים שלכם. ככה תוכלו לגלות האם יש לכם צורך בארון גדול יותר או קטן יותר.

אחרי שלקחתם את המידות כדאי שתיסגרו על אופן השימוש בארון. אתם לא רוצים לקנות ארון בפזיזות ואז להיזכר שרציתם עוד שטח כדי לאחסן גם את סט הכלים שאתם תמיד שולפים בסדר פסח.

לאחר מכן, חשבו על העיצוב הכללי של הארון העתידי. נכון, אתם לא מעצבים אבל אתם תמיד יכולים לקבל השראה ברשתות החברתיות, ולהציץ בקטלוג של החברה שממנה תבחרו לרכוש את הארון.

כדי שהארון החדש יהיה באמת אידיאלי, הוא צריך לשמור על אותו קו עיצוב של שאר הרהיטים שעומדים בחלל.

ארונות בליווי מלא ועיצוב אישי

כאן אידיאל ארונות, חברה מובילה בתחום בישראל שאחראית על תכנון, ייצור, פיתוח ושיווק ארונות איכות.

אנחנו מאמינים בחדשנות, פרקטיקה, נוחות ועיצוב ומציעים לכלל לקוחותינו פתרונות אחסון משני חיים.

חשוב לנו לציין שכל הארונות שלנו מיוצרים כאן בארץ מחומרי הגלם הכי איכותיים, ועל חלק מהמנגנונים אפילו יש פטנט.

הצוות המקצועי עובד מסביב לשעון כדי לשכלל את חוויית השירות שאנחנו מעניקים, ואת התוצרים הסופיים שאנחנו מציעים כדי שאתם תהיו מרוצים!

מזמינים אתכם להציץ באתר, לקבל עוד מידע מקצועי, ולקפוץ לכוס קפה. >> אידיאל ארונות

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: