מבזקים

ליל כלולות – המדריך המלא

תוכן עניינים
ליל כלולות

ליל הכלולות הוא אולי הלילה המרגש ביותר בחייכם – הלילה הראשון שלכם כזוג נשוי.

זה הטיימינג האולטימטיבי להתפנק עד הסוף ולהפוך את היום כולו לפני החתונה ואחריה לחלומי ובלתי נשכח.

אין מתכון לליל כלולות מנצח, כי לכל זוג יש את החזון שלו בקשר לדרך בה יצוין ליל הכלולות –
יש מי שבוחרים לבלות אותו באינטימיות בביתם הפרטי ואחרים מתארחים בבית מלון בוטיק או יוצאים כבר לירח דבש מעבר לים. מה שבטוח הוא שחשוב להשקיע ולהוריד את מפלס הלחץ כדי באמת להתענג על כל רגע.

לפניכם מספר המלצות בדרך להפקת ליל כלולות שתשמחו לנצור בזיכרון לנצח נצחים:

להתארגן בשיא הסטייל

לקראת החתונה אתם רוצים לצבור אנרגיות וכוחות מחודשים ולהתארגן בנחת ובנעימים. חפשו לכם מקום יפה כמו וילה להשכרה או לופט ייחודי אליהם תוכלו לזמן את כל אנשי המקצוע והספקים הרלבנטיים לתסרוקת, איפור, לבוש וגם את המלווים הנאמנים לצילומי אווירה לפני החתונה.

כמו כן, לבלות זמן באינטימיות ביחד ובכיף לפני שנוסעים לאולם או לגן האירועים.

בדקו מה יש בקומפלקס המבוקש כמו מראת איפור גדולה, חדר רחצה מפנק, מטבח מאובזר היטב לארוחות קלילות (שלא תגיעו מורעבים לחופה), טרקלין או סלון מעוצב לישיבה וחנייה צמודה, כדי שהרכב המקושט יחנה ממש ליד וייקח אתכם לאירוע. קחו נשימה עמוקה במקום נפלא לפני שהטירוף מתחיל.

טיפים: שימו לב לכמה זמן מוגבלת השהייה במקום, מאיזו שעה בבוקר ועד מתי לכל המאוחר.

בדקו אם מקום ההתארגנות מציע גם אופציה ללינה שלכם ושל האורחים לפני יום החתונה ובליל הכלולות, כך שגם תוכלו להתחיל בו את היום וגם לסיים בו את הלילה ועם האנשים היקרים לכם ביותר. שאלו מראש – האם עליכם להביא אוכל או שהמקום מציע גם כיבוד קל.

אל תדלגו על סקר לפני שבחרתם מקום להתארגנות. כדאי לבדוק אילו מקומות מוצעים בקרבת גן או אולם האירועים ופנויים בתאריך הרלבנטי וגם מה כתבו עליהם.

התבוננו בתמונות של המקום או הגיעו לסיור מקדים, כדי לוודא שזה אכן מה שאתם מחפשים לעצמכם. כדאי להגיע לביקור מלווים באנשים שחוות דעתם חשובה לכם, כדי שיעזרו לכם לבחור את המקום הנכון.

חוויית אירוח שמדליקה את כל החושים לנשואים הטריים

אחרי האירוע פתאום אתם חשים במפלס הלחץ יורד אבל לפעמים גם מדובר במצב של נפילת מתח וזה בדיוק הזמן, אחרי שאחרון האורחים נפרד לשלום וסגרתם את כל העניינים הביורוקרטיים מול האולם, לפרוש כאשר השיא עוד לפניכם – ליל כלולות מלכותי.

חפשו מראש מלון בוטיק או אחוזה מפוארת, סוויטה מרהיבה מול הים או צימר בלב היער בהם תוכלו להירגע ביחד ולפרגן לעצמכם בחיזוק הקשר באווירה רומנטית.

בחרו חלל אירוח שיהיה קרוב גיאוגרפית למקום האירוע כך שתוכלו להגיע אליו במהרה גם כאשר אתם עייפים ומותשים.

בדקו אם המקום מציע חבילות וריגושים לאוהבים כמו קישוט המיטה, בלונים בחדר, פרחים טריים, עוגה או שמפניה. כמו כן, מה הוא כולל – ג'קוזי בריכה פרטית, נוף עוצר נשימה, ארוחת בוקר, עיסויים וטיפולים אלטרנטיביים. שיהיה לכם לילה מסעיר הראשון מבין רבים.

טיפים: כדאי לברר אם יש זמינות לאותו לילה ולהבטיח מקום מבעוד מועד, כדי לא לפספס מקום טוב רק כי חיכיתם לדקה ה-90.

בדקו אם ניתן לשלם פחות על הזמנה של יותר מלילה אחד וכך להפוך את ליל הכלולות לתחילתה של חופשה או ירח הדבש.

מומלץ להתבסס בתהליך הבחירה על המלצות חיוביות וחוות דעת של זוגות שהתחתנו ובילו כאן את ליל הכלולות, שיוכלו להעיד ממקור ראשון על החוויה המיוחדת שהיתה להם.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: