מבזקים

נינטנדו סוויץ' – הבית למשחקים בישראל

תוכן עניינים
נינטנדו סוויץ'

אם אתם הורים לילדים, אתם בוודאי מכירים את נינטדו סוויץ. מדובר על קונסלת משחקים מבית נינטנדו אשר הגיעה לחנויות במרץ 2017. הקונסולה מהווה שילוב היברידי בין קונסולה נייחת שמתחברת למסך חיצוני וכוללת מעבד וכרטיס גרפי לבין קונסולה ניידת בעלת מסך עצמאי. המשחקים של הקונסולה נמכרים באופן נפרד. בשנת 2019 הושקה גרסה ניידת בלבד של הקונסולה הקרויה: נינטנדו סוויץ' לייט. באותה שנה הושקה גם גרסה חדשה של הנינטנדו סוויץ אשר אורך חיי הסוללה שופר בה. בשנת 2021 יצאה לאור גרסת OLED אשר בה יש מסך מוגדל, שטח אחסון גדול יותר וכן מעמד גמיש יותר.

מה חשוב לדעת על הקונסולה של נינטנדו סוויץ?

הקונסולה של נינטנדו מורכבת מטאבלט עצמאי אשר ניתן לחבר אותו לטלוויזיה באמצעות תחנת עגינה עם ממשק HDMI. כמו כן, ניתן לחבר לטאבלט בקרי שליטה אשר מאפשרים למשחק להיות במצב נייד. כאשר משחקים בטלוויזיה, ניתן להוציא מהקונסולה את שני הבקרים ולחבר אותם לשלט ובמצב של משח' נייד ניתן לחבר את שני הבקרים לקונסולה בחזרה ולשחק באותו המשחק ששוחק בטלוויזיה מכל מקום ובכל זמן. ניתן לשחק באמצעות הקונסולה גם במשחק עם שחקנים נוספים באמצעות שימוש בבקר אחד.

ניתן למצוא גם אביזרים נלווים לנינטנדו שהם שלט מתקדם וניתן להשיג גם מגנטים לקונסולה ומעמד למצב משחק. המשחקים של הקונסולה מגיעים על מחסניות משחק.

איזה משחקים ניתן למצוא לנינטנדו סוויץ?

הנה כמה מהמשחקים הפופולאריים ביותר של קונסולת נינטנדו סוויץ:

The Legend of Zelda: Breath of the Wild- מדובר על משחק ההשקה של הקונסולה. במשחק זה לינק מתעורר לאחר שינה ארוכה וקם לממלכה הרוסה אשר נשלטת על ידי מלך בשם גנון, אשר מתגורר בטירת היירול. עליו לעצור אותו מלהרוס את העולם. המשחק המדובר הוא משחק עולם פתוח והשחקן יכול לחקור את העולם, לגלות מקומות חדשים ולפגוע גם אויבים בדרך. המשחק זכה לשבחים רבים והוא נחשב כיום לאחד ממשחקי העולם הפתוח הטובים ביותר שנוצרו אי פעם.

משחק פופולארי נוסף הוא משחק בשם: 1, 2, Switch- מדובר על משחק מסיבות הרלוונטי עבור מספר מרובה של משתתפים. המשחק משתמש בטכנולוגיית התנועה של ה Joy-cons. משחק המסיבות כולל מבחר גדול של מיני משחקים אשר מתארים מספר מצבים שונים לרבות דו קרב במערב הפרוע או חליבה של פרה ברפת.

עוד משחק הוא ARMS. מדובר על משחק לחימה שגם הוא משתמש בטכנולוגיית התנועה של ה-Joy cons רק שבמשחק המדובר משמשים כאגרופים של השחקן בזירת קרב. המשחק מיועד למצב של שחקן יחיד, 2 שחקנים או מצב רב משתתפים.

משחקים נוספים הם משחק כדורעף אשר דומה למשחק כדורעף רגיל עם מכניקה של arms.

חישוקים שהוא משחק שבו יש לזרוק את היריב לסל.

מיומנות קליעה שמהווה משחק שבו צריך לפגוע בכמה שיותר מטרות בזמן מוגבל.

משחק פאזלים ועוד מגוון רחב של משחקים נוספים.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: