מבזקים

כפפות לטקס איכותיות לניקיון יסודי

תוכן עניינים
כפפות לטקס איכותיות לניקיון יסודי

שוב ניקיתם והשתמשתם בחומר חזק וגיליתם סימנים על הידיים, פריחה אדמומית או גירוי מטריד וצריבה מתמשכת?
יש לזכור שפעולת הניקיון עשויה להיות מעורבת במגע עם חומרים חזקים וכימיקלים למיניהם ולכן, חשוב מאוד להגן על עור הידיים הרגיש מפני חומרים אלה.
כדי ליהנות מההגנה המרבית והכיסוי המקסימלי, יש להיעזר בזוג כפפות איכותיות העשויות מחומר עמיד, שילוו אתכם במשך הניקיון או כל פעולה בה נדרשת הגנה על הידיים, בין אם ביישומים רפואיים או תעשייתיים או לצרכי ניקיון.
קיימים דגמים שונים של כפפות מחומרים שונים, כשלחומר ממנו עשויה הכפפה חשיבות רבה בתנועתיות, בשמירה על העור וביכולת לעטות את הכיסוי לאורך זמן מבלי לפגוע במיומנות או בעור.
כפפות לטקס נחשבות למוצר פופולארי במיוחד ממגוון סיבות והן מתאימות לשימוש יומיומי ביישומים שונים בשל האטימות, המחסום בפני חומרים שונים כולל חומרים ביולוגיים, האלסטיות והעוצמה שלהן.

היתרונות של השימוש בלטקס בכפפות

בניגוד לסברה הרווחת שמדובר בחומר סינטטי, הרי שלטקס הוא בכלל תחליב אשר מפיקים מצמחים ומורכב מפרוטאינים, אלקלואידים, עמילן, טריגליצרידים, טאנין, שרף ועוד. כלומר, מדובר באמולסיה של חלבונים, שמנים, עמילנים, סוכרים, שרף ועוד רכיבים שנקרשים בחשיפה לאוויר.

כשזה נוגע לכפפות היתרונות שלו הם רבים: ברמה הסטרילית, החומר מספק הגנה מפני חיידקים, נוזלי גוף ווירוסים וזו הסיבה שהוא נפוץ ככיסוי הגנה לידיים בעת פעילות של יישומים רפואיים ודנטאליים.

החומר עצמו חזק מאוד ויכול לשרת את המשתמש בנאמנות גם בפעולות המערבות כימיקלים שונים,  מים ופוטנציאל לרטיבות.

נוסף לכך, החומר עמיד בפני קרעים, נקבים וכדומה. אומנם החומר אינו עמיד כמו ניטריל אבל היות וניטריל לא נמתח כמו לטקס, רבים מעדיפים להשתמש בלטקס ביישומים מסוימים בהם הגמישות בעלת תפקיד חיוני.

המבנה של החומר הוא אלסטי ומאפשר גמישות גבוהה מאוד בעת מישוש והוא נוח לשימוש לאורך זמן ומאפשר תנועה טבעית במיוחד כשמעוניינים על אף החציצה, להרגיש את התשתית עצמה.

כיצד לבחור כפפות לטקס?

חשוב לשים לב שניתן למצוא כפפות בעוביים שונים ולבחור את העובי המבוקש בהתאם לפעולה בין אם מדובר בניקיון או בעבודות שיפוץ.

ישנן כפפות שמגיעות עם אבקה קלה או ללא אבקה. התפקיד של האבקה הוא למעשה להשיג החלקה נעימה של הכפפה על היד ולשמור על יכולת המישוש הטבעית.

האבקה היא עמילן תירס שאמור למנוע גירוד ולשמור גם על הידיים יבשות ונקיות וגם על עמידות גבוהה של החומר בפני קרעים אפשריים.

עם זאת, חשוב לדעת שיש מי שרגישים יותר לקיומה של האבקה ולכן יעדיפו מוצר נטול אבקה, זאת על מנת להימנע ממצב אלרגי לקיומה של האבקה.

לרוב הנטייה לבחור מוצר ללא אבקה היא כאשר לא מעוניינים שיוותרו שאריות של אבקה על מוצרים מסוימים. למשל, כאשר מבצעים פעולות של חיתוך מזון.

בשוק ישנן כפפות לטקס חד פעמיות וכפפות רב פעמיות, כשהרב פעמיות לרוב יקרות ועבות יותר ונהוג להשתמש בהם, לדוגמא, לצביעת שיער במספרות או בבית.

אלה החד פעמיות שימושיות במיוחד בפרוצדורות כירורגיות כדי לשמור על רגישות המישוש והתחושה ברמת נוחות מספקת ועל סטריליזציה גבוהה והיגיינה בפעולות רפואיות אך גם בשימוש במגע עם מזון, למשל, של צוות מטבח במסעדה.

על אף שהלטקס אינו חומר בלתי חדיר ואטום לחלוטין הוא בהחלט נחשב לאופציה הטובה והמועדפת על רבים גם בשל המחיר בהשוואה לתועלת של שימוש בחומר זה בתור כפפות.

אל תחשפו את הידיים שלכם לכימיקלים ונוזלים ושמרו עליהן כמו שצריך באמצעות כפפות לטקס איכותיות שנרכשו במקום אמין בגודל המבוקש ובמידה המועדפת.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: