מבזקים

נתקעתם מחוץ לבית? לא לדאוג!

תוכן עניינים

דמיינו לעצמכם שעת לילה מאוחרת, אתם חוזרים הביתה מבילוי, מכניסים את היד לכיס כדי להוציא את המפתחות אך הם לא שם. אתם מחפשים בכיס השני וגם בזה שבמעיל ולאט לאט מתחוור לכם שהם אינם.

אתם תקועים מול הדלת הנעולה בלי יכולת להיכנס, מה תעשו עכשיו? אל תדאגו, קחו נשימה ולא לדאוג! פשוט צלצלו למנעולן מאשקלון שיגיע במהירות לחלץ אתכם.

אובדן מפתחות לבית

ברגעים שבהם אתם מבינים שאיבדתם את מפתחות הבית אין טעם להיכנס לפאניקה. כל זמן שאין אף אחד הנמצא במצוקה כלשהי אין כל סיבה להיבהל. קודם כל נשמו עמוק ונסו להבין האם המפתחות נשכחו במקום האחרון שהייתם בו ואולי אם תחזרו לשם עוד תוכלו למצוא אותם. אך גם במידה וגיליתם כי המפתחות אבדו ואינכם מוצאים אותם אל תנסו לפרוץ לבית לבדכם כדי למנוע פגיעה במנגנון הנעילה של הדלת או הדלת עצמה מה שיגרור הוצאה כספית ניכרת על תיקונם, מה גם שתאלצו לבלות את הלילה בבית פרוץ ולא נעול, דבר שעלול לפגוע בבטיחותכם.

אז מה עושים?

פריצה עצמית לבית נראית קלה רק בסרטים. במציאות, מנגנוני הנעילה של הבית הינם מורכבים ובמיוחד אלו של דלת הפלדלת המודרנית, אתם עלולים לגרום להם נזק שיעלה לכם ביוקר או בטעות לפצוע את עצמכם. פשוט צלצלו אל מנעולן באשקלון אשר יגיע במהרה אל ביתכם, יחליף את המגנגון מבלי לגרום לו נזק ויאפשר לכם להיכנס לביתכם ולנעול אותה אחריכם בבטחה. את המנגנון הישן תוכלו לשמור למקרה ובכל זאת תמצאו את המפתחות הישנים.

יתרונותיו של פורץ מנעולן מורשה באשקלון

מעבר לטרחה הרבה הכרוכה בשכפול מפתחות או אף החלפת צילינדר בעת אובדן המפתחות לבית, אנו חרדים למחשבה שהרכוש שלנו כבר איננו מוגן. לכן חשוב לפנות אל פורץ מנעולן מורשה אשר יכול להציג בפניכם תעודת יושר ובכך להרגיע את חששותיכם. מנעולנים שאינם מורשים ואינם יכולים לספק לכם תעודת יושר או שמעוררים את חשדכם עשויים להתברר כנוכלים ועלולים לנצל את מצוקתכם והלחץ שבו אתם נתונים באותו הרגע על מנת לגבות סכומים גבוהים שאינם הולמים את העבודה שמתבצעת בפועל.

אבל איפה אמצא מנעולן באשקלון בשעה כזו?

גם אם נתקעתם בשעת לילה מאוחרת, שבת או חג, מנעולנים מורשים מחזיקים תמיד קו טלפון לשיחות חירום. סביר להניח שהמנעולן יבקש תוספת תשלום עבור עבודה בשעות חריגות אלו, אך יבוא לחלץ אתכם בחפץ לב. הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא להתכונן מראש. גם אם כרגע אין לכם שום דלת תקועה או מנגנון תקול הכניסו למכשיר הטלפון שלכם את מספר הטלפון של פורץ מנעולן מנוסה, מורשה וזמין 24/7 לכל מקרה חירום ולכל שעה, רשמו באיש הקשר שם ברור ובולט כגון מנעולן באשקלון כך שבעת מצוקה כל מה שתצטרכו לעשות הוא לחייג בזריזות את המספר.

לסיכום

במידה וחזרתם מאירוע בשעת לילה מאוחרת וגיליתם שאיבדתם את המפתחות לבית, אל דאגה. כל שתצטרכו לעשות זה לחייג למנעולן באשקלון אשר יגיע לחלץ אתכם במהירות בכל שעה של היום או הלילה ויחליף עבורכם את מנגנון הנעילה של הדלת. מנעולן מקצועי ואמין יפקיד בידיכם את המנגנון הישן כשהוא שלם ותקין למקרה שבכל זאת תמצאו את המפתחות האבודים ותרצו להמשיך ולהשתמש בהם. מנעולן מוסמך ומורשה צריך להציג בפניכם רשיון ותעודת יושר מן המשטרה, אם הוא מתחמק או אינו מחזיק בהם, אל תהססו לסרב ולהתקשר למישהו אמין יותר.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: