מבזקים

לקראת החורף: באילו מצבים נצטרך להחליף דוד

תוכן עניינים

לקראת החורף אנחנו צריכים להכין את הבית שלנו למזג אוויר שיכול להיות קר יותר ולכלול גשם ורוחות. אחד הדברים שהכי חשוב שנכין לחורף הוא הבית שלנו בדגש על הצנרת שלו ועל דוד המים החמים. לעיתים לקראת החורף יש אנשים שצריכים להחליף את הדוד שלהם. יכולים להיות הרבה מקרים בהם נצטרך להחליף את הדוד של המים החמים שלנו כמו למשל מקרה בו גוף החימום נהרס או מקרה שבו הצנרת של הדוד התמלאה בחלודה.

מתי צריך להחליף לדוד חדש?

צריך להחליף דוד לדוד חדש בהרבה מאוד מקרים שונים. מה שמשותף לכל המקרים האלו הוא שהדוד הישן או הקיים שלנו הפסיק לעבוד ואז אין לנו איך לחמם מים בצנרת של הבית שלנו. מקרים שונים בהם צריך להחליף את הדוד הם למשל מקרים בהם מדובר בדוד שמש והחיבור שלו ללוחות הסולאריים נהרס או שהלוחות הסולאריים נהרסו. כשזה מגיע לדוד המים החמים בבית שלנו אין לנו ברירה אלא להחליף אותו – כי אם לא יהיה לנו דוד לא יהיו לנו מים חמים.  

החלפת דוד – כאשר גוף החימום של הדוד נהרס

החלפת דוד היא דבר הכרחי בהחלט כאשר הדוד שלנו נהרס. כאשר יש פגם בדוד שלנו חשוב לא לדחות את התיקון שלו ולא להפעיל אותו במצב שבו הוא מקולקל – כי זה יכול לגרום לסכנה של שריפה או של הצפה בגג הבית שלנו. הפתרון לבעיה של דוד שגוף החימום שלו נהרס הוא או להחליף את גוף החימום שלו או פשוט להתקין דוד חדש מאפס. התקנה של דוד חדש היא לפעמים הרבה יותר משתלמת מאשר תיקון של דוד קיים כאשר ההבדל בין התיקון לקניה של דוד חדש יכול להיות כמה מאות שקלים בודדים.

החלפת דוד – מי יכול לעשות זאת?

החלפת דוד היא דבר שלא כל אחד יכול לעשות. החלפת דוד עשית לרוב על ידי חשמלאי או אינסטלטור מומחים. כאשר מחליפים דוד צריך לבצע גם עבודות חשמל וגם עבודות מים. החלפת הדוד תאפשר לנו להשביח את הנכס שלנו ולהפוך אותו להרבה יותר יוקרתי. מומלץ מאוד לשים לב שאנחנו שוכרים בעלי מקצוע אמינים שיוכלו להעניק לנו שירות איכותי לאורך זמן. 

בסופו של דבר, החלפת דוד יכולה להיות דבר שאין לנו פשוט ברירה אחרת מלבד לעשות אותו. אם אנחנו גרים בדירה או בית שכורים – החלפת הדוד היא באחריות בעל הדירה שלנו. החלפת דוד יכולה לעלות כמה אלפי שקלים וכדאי לנו לשים לב שאנחנו שוכרים בעלי מקצוע מומחים שיחליפו לנו את הדוד כי אז נוכל לקבל שירות איכותי וטוב יותר. איכות השירות שנקבל יכולה להשפיע על מידת הבטיחות של השימוש בדוד החדש שלנו או בדוד המתוקן שלנו. 

מאמר בשיתוף https://igl-plumber.co.il/

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: