מבזקים

טיפולים משמרים לסחוס

תוכן עניינים

כאשר ישנה שחיקה משמעותית של הסחוס לא יהיה מנוס מלבצע ניתוח. אך אצל המון אנשים האפשרות הזאת נמצאת בתחתית סדרי העדיפויות. הרי כולנו מבינים את המשמעות של הניתוח, לרוב קשה מאוד להשתקם ממנו. בו בזמן אלה שרוצים לשמור על שגרת חיים רגילה מודעים לעובדה שניתוח יפגע בה. מהסיבה הזאת ישנם כאלה שבוחרים באפשרות של טיפולים משמרים לסחוס מתוך תקווה לשיפור. מה אתם צריכים לדעת על טיפולים משמרים לפני שתבצעו אותם בשחיקת סחוס? האם הם באמת יביאו אתכם למצב שבו תקבלו את התוצאה הרצויה? אחרי קריאת המאמר הבא שנוגע לטיפולים משמרים בסחוס כל סימני השאלה ייעלמו כלא היו.

מהם טיפולים משמרים לסחוס?

עוד לפני שנציג את היתרונות של טיפולים משמרים בטיפול לסחוס יהיה עליכם להבין את הכוונה. הטיפולים המשמרים הם כל אותם טיפולים שלא קשורים להליך כירורגי כזה או אחר. המטרה של הטיפולים האלה תהיה לנסות לדחות את הניתוח או למנוע אותו כליל. בו בזמן זה לא תמיד קורה, אך זוהי השאיפה שמניעה את כל אותם האנשים שבוחרים בטיפול הזה. טיפול משמר יכול להיות טיפול פיזיותרפיה, טיפול תרופתי או כל טיפול אחר שעולה לכם לראש. כאשר השאיפה תהיה לראות שיפור מסוים שיאפשר המשך שגרה נורמטיבית עם מינימום של הפרעות.

כל היתרונות של טיפולים משמרים

אז מדוע אנשים בוחרים לבצע טיפולים משמרים במקום ניתוח? כי בחלק גדול מהמקרים כן ניתן יהיה לראות שיפור. גם אם מדובר על שיפור מזערי, יש כאלה שמעדיפים ליישם אותו. אין תחושה יותר משמחת מאשר לראות כי המצב החמור הופך להיות מצב שניתן לחיות איתו. באותה נשימה נדגיש כי חובה לבחור את הטיפול המשמר המתאים כדי שתראו את השיפור הרצוי. עם הרופא המתאים שיעשה את הבחירות בשבילכם ניתן יהיה לראות את האור בקצה המנהרה.

מעבר לכך טיפולים משמרים מאפשרים המשך שגרה עד כמה שאפשר. לא תמצאו את עצמכם נכנסים למצב שבו יהיה עליכם לעבור שיקום ארוך. כל טיפול שמקורו בסחוס ידרוש מכם טיפול ממושך לאחר הניתוח, מציאות שלא כולם יכולים להסכים לה. לכן יש כאלה שעושים כל מה שאפשר בשביל לפתור את המצב על ידי טיפולים משמרים בהתאמה אישית. השגרה חשובה לא רק בשביל בריאותכם הפיזית אלא גם בשביל בריאותכם הנפשית.

מעבר לכל היתרונות האלה טיפולים משמרים מפחיתים את הכאב עד המינימום האפשרי. הבעיה העיקרית עם בעיות בסחוס היא שהכאב עשוי לשבש את שגרת החיים ללא היכר. פעולות שהייתם מבצעים בעבר דרך קבע, יהפכו להיות פעולות כמעט בלתי אפשריות. מהסיבה הזאת הטיפול המשמר יכול להיות בחירה מעולה גם מנקודת מבטכם. תוכלו לדעת כי הכאב שהטריד אתכם עד כה ייעלם, והטיפול יתחיל לתת את אותותיו.

איך בוחרים טיפול משמר לסחוס?

הבחירה של הטיפול המשמר המתאים היא הבחירה החשובה ביותר שאותה תצטרכו לעשות. החדשות הטובות בשבילכם הן שלא תצטרכו לעשות את הבחירה הזאת לגמרי לבד. יש רופא מוסמך שהוא זה שיבצע את הבחירה בין הטיפולים השונים על פי המציאות שמשתקפת הלכה למעשה. טוב לדעת שיש איש מקצוע שמכיר את כל הטיפולים הקיימים כדי לפתור את המצב. כמובן שתוכלו לתת את חוות דעתכם האישית על כל אחד מהטיפולים שנמצאים על הפרק. רוצים לבחור ברופא הנכון שיסייע לכם להחליט איזה טיפול משמר לסחוס יהיה הנכון לכם? פנו בהקדם למרפאתו של ד"ר בנימין בנדר מומחה בבעיות סחוס וברכיים בכתובת: https://www.drbender.co.il/

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: