מבזקים

תכשיטי ילדים – בחירת התכשיטים ובטיחות הילדים.

תוכן עניינים
תכשיטים לילדים

ילדים יכולים גם ליהנות מיופיים של תכשיטים, אבל מאיזה גיל ילדים צריכים להתחיל לענוד תכשיטים? אם אתה סקרן לגבי השאלה הזו, לחצת על המאמר הנכון. כאן תוכל לדעת יותר על היתרונות של לתת לילדים לענוד תכשיטים וכן כמה אמצעי בטיחות שכדאי לנקוט. בכדי להתחיל, בואו נסתכל מקרוב מדוע ילדים עשויים לאהוב לענוד תכשיטים ואביזרים אחרים לילדים.

מדוע ילדים עשויים לרצות לענוד תכשיטים?

הרעיון של ילדים עונדים תכשיטים לילדים אינו חדש. למעשה, מאז עידן העת העתיקה, נראה שלילדים ואפילו יילודים ניתן לענוד סוגים שונים של תכשיטים, החל מצמידים ועגילים ועד לטבעות ושרשראות. עם זאת, האמונות של תכשיטים בימי קדם מעט שונות בהשוואה לאמונות שלנו כיום.

לדוגמה, אנשים בעבר השתמשו לעתים קרובות בסוגים מסוימים של תכשיטים כדי להרחיק רוחות רעות מילדיהם. כיום, תכשיטים משמשים בעיקר למטרות קוסמטיות. יותר מזה, ילדים היום עשויים לאהוב את הרעיון של לענוד תכשיטים לילדים מסיבות שונות.

לדוגמה, ילדה קטנה עשויה להעריץ כוכבת פופ או שחקנית שלעתים קרובות עונדת תכשיטים. לרוב זה מניע גדול לילדים לרצות לענוד תכשיטים. מניע נוסף הוא שנשים בוגרות עונדות לעתים קרובות תכשיטים ולכן הילד עשוי לרצות להתנהג בוגר יותר על ידי ענידת תכשיטים גם כן.

תכשיטים הם גם דרך מצוינת לתת לילדיכם לבטא את עצמם. זה נכון בין אם ילדיכם מייצרים תכשיטים משלהם ובין אם אתם קונים עבורם תכשיטים. עם זאת, כשמדובר בילדים צעירים יותר, כמו במקרה של תכשיטים לפעוטות, ייתכן שיהיה עליך לנקוט באמצעי זהירות מסוימים.

 

כיצד לשמור על בטיחות ילדיך כשהם עונדים תכשיטים

כשזה מגיע לתכשיטים לתינוקות ופעוטות, סביר להניח שילדכם לא יחשוב הרבה על התכשיטים בהתחלה מלבד היותם משהו משעשע להסתכל עליו ולשחק איתו. עם זאת, עליך לקחת בחשבון את התנהגותם של ילדים באופן כללי לפני שאתה נותן להם תכשיטים. אחרי הכל, ילדים צעירים אוהבים לנשוך ולאכול דברים שהם לא אמורים.

מסיבה זו, תכשיטים לילדים צעירים עלולים להפוך בקלות לסכנת חנק אם לא תקפידו על סוג התכשיטים שתבחרו עבור ילדכם. בתכשיטים רבים יש חתיכות קטנות של מתכת, זכוכית או חומרים יקרים יותר שעלולים להישבר אם הקטן שלך יחליט להתחיל לנשוך בו לפרק זמן ממושך. כאשר זה קורה, ילדכם נמצא בסיכון גדול לבלוע תכשיט ואולי להיחנק ממנו.

תכשיטים מסוימים עשויים אפילו להיות עשויים מחומרים מזיקים. לדוגמה, כמה תכשיטים ישנים יותר עשויים להיות עשויים עם עופרת.

אם ילד היה צורך עופרת מתכשיט, במיוחד אם מדובר בכמות גדולה של עופרת, זו עלולה להיות בעיה רפואית חמורה. הסיבה לכך היא האופן שבו עופרת רעילה לבני אדם ועלולה לגרום לעיכובים בהתפתחות, עצבנות, ובמקרים חמורים, התקפים ומוות.

ילדים צעירים עלולים להסתכן גם בחנק עם שרשראות. אולי אתה לא חושב ששרשרת על ילד מסוכנת, אבל ילד בן ארבע שנים ומטה יכול בקלות להתפתל ולהסתובב, במיוחד בשנתו, ולכרוך בטעות את השרשרת סביב צווארו, להגביל את יכולתו לנשום.

למרות הסיכונים האפשריים הללו, אסור לוותר על הרעיון לתת לילדכם תכשיטים. הנה מה לשקול עבור תכשיטים לילדים.

 

כיצד לבחור את התכשיטים המתאימים לילדך

בכל הנוגע לקניית תכשיטים לילדכם חשובה העמידות וכן לוודא שהתכשיט המדובר עשוי מחומרים בטוחים. העמידות תוודא שילדכם לא יוכל לשבור או לכתוש את התכשיטים שלו באופן שיאפשר לו לבלוע חלקים מהם. זה נכון במיוחד עבור תכשיטים שעשויים להיות עשויים מכמה חלקים כמו שרשראות או כמה טבעות לילדים.

מלבד עמידות, כדאי גם לדאוג לבחור מתכת שלא תגרה את עור ילדכם או עלולה להיות רעילה אם תיבלע בתאונה. מלבד עופרת, קדמיום וניקל הם מתכות המשמשות לרוב בתכשיטים שעלולות לגרום לגירוי בעור, במיוחד בעור של ילדים שהוא רגיש יותר. במקום זאת, נסו לחפש תכשיטים מזהב איכותי או כסף סטרלינג.

זהב של 10k ומעלה הוא היפואלרגני, וכך גם כסף. עם זאת, אם אתה מקבל זהב או כסף באיכות נמוכה יותר, המתכת תהיה מעורבת לעתים קרובות עם ניקל.

מלבד בטיחות, כדאי להתחשב גם בגודל התכשיט. ילדים תמיד גדלים והם גדלים מהר. בגלל זה, השתדלו לא לקנות תכשיטים צמודים מדי מכיוון שילדכם יצמח מהם לפני שאתם יודעים זאת. אתה צריך

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: