מבזקים

תכשיטי אהבה – למי ניתן לקנות ומה זה מסמל עבורנו?

תוכן עניינים
שרשרת לב

מה המשמעות של לבבות בתכשיטים? ניתן למצוא תכשיטי לב בהרבה סוגים שונים. הלב עשוי להיות סמל אחד, אך ישנן דרכים רבות ושונות לפרש אותו. בהתבסס על המשמעות של זה עבורך, אתה יכול לבטא את זה בדרכים שונות. המשמעות של לב עבורך במהלך תקופה אחת בחייך, יכולה להשתנות בהתאם למקום בו אתה נמצא בחיים. זה יכול להיות שונה על סמך מצב מערכת היחסים, היכן אתה גר, או מי נכנס או עזב את חייך. עם הרבה סגנונות שונים, אתה יכול למצוא תכשיטי לב שמתאימים לכל שלב בחיים.

למי אפשר לקנות תכשיטי לב?

אתה יכול לקנות תכשיטי לב ותכשיטי אהבה לכל אחד. מכיוון שלבות מסמלים אהבה, אנשים מקשרים אותם למערכות יחסים רומנטיות. אבל יש כל מיני צורות שונות של אהבה. בין אם זה לעצמך, לחברים או למשפחה, אתה יכול להביע אהבה לכל אחד. לב יכול לקבל כל משמעות שתרצה ותוכל לקנות אותו עבור כל אחד מיוחד בחייך. אהבה לא צריכה להיות שמורה לסוג אחד של מערכת יחסים ויש להביע אותה בצורה חופשית יותר

לבבות פתוחים

לבבות פתוחים בתכשיטים יכולים לסמל את הלב של האדם שמקבל את התכשיט. הלב הפתוח הוא הלב שלהם, מקבל את האהבה שניתנת להם. אבל זה לא תמיד קשור לרומנטיקה. אתה יכול גם לראות את זה כבעל לב פתוח ומקבל את הסובבים אותך. אתה יכול אפילו להפוך את זה ליצירה שאתה מקבל בעצמך. זה יכול להזכיר לך לקבל אהבה ולתת אהבה. שמור את הלב שלך פתוח ואל תוותר. כאשר יש לך לב פתוח, אתה מאפשר לדברים טובים לבוא בדרכך.

לבבות שבורים

לא, אנחנו לא מתכוונים ללב שבור אחרי פרידה. שרשראות לב שבור הן דרך מצוינת לתת חלק מהלב שלך לחצי השני שלך. כאשר אתה קונה אותם, אתה מקבל שני חלקים ואתה חופשי לתת אחד למי שאתה רוצה. זה יכול להיות חבר, בן משפחה או אדם משמעותי. לפעמים על שרשראות אלה יהיה כתובה ("הכי טוב" על חצי אחד ו"חברים" על השני) או שהן פשוטות. כשאתם נפרדים אחד מהשני, לכל אחד מהם יהיה חצי, אבל כשאתם ביחד, אתם יכולים ליצור חלק אחד. סוג זה של תכשיטי לב מייצג לא להיות "שלם" עד שאתה עם החצי השני שלך.

תליוני לב עם כיתוב

תליוני לב הם אחד התכשיטים המשמעותיים ביותר. תליון מאפשר לך לפתוח אותם ולהציב בתוכם מזכרת ייבוא. פתק קטן, ביטוי או תמונה הם רק שלושה סוגים של חפצים שיכולים להיכנס לתליונים. כל מה שהעונד אותו מניח בתליון הוא משהו שהם רוצים לשמור קרוב אליו בכל עת. אם אתה זה שנותן תליון לב, הוסף הודעה מיוחדת למקבל. זה הופך את התליון לאישי וייחודי למערכת היחסים שלכם. אתה יכול לשים הודעות בכתב יד/מודפסים בתליונים או לחרוט אותם. תליוני לב הם משמעותיים ומאפשרים התאמה אישית מלאה.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: