מבזקים

אלביט מערכות תספק לצבא יבשה באמריקה הלטינית פתרון מודרניזציה

תוכן עניינים

אלביט מערכות זכתה בחוזה בסך 65 מיליון דולר לספק פתרון מודרניזציה לצבא יבשה של מדינה באמריקה הלטינית

אהרון קלפה | א' בחשוון תשפ"ג | יום רביעי 26 באוקטובר 2022 | מערכת ישראל ניוז

אלביט מערכות הודיעה היום כי זכתה בחוזה בסכום של כ-65 מיליון דולר לספק פתרון מודרניזציה לצבא יבשה של מדינה באמריקה הלטינית. החוזה יבוצע במהלך תקופה של שנתיים וחצי.

במסגרת החוזה, אלביט מערכות תספק לצבא יבשה באמריקה הלטינית פתרון לחטיבה ממכונת ראשונה שתהיה מקושרת באופן מלא, כחלק מהתוכנית שלו למודרניזציה לרוחב הצבא. פתרון החטיבה הממוכנת הדיגיטלית המקושרת יכלול רכבים משוריינים 4X4 של שלדות ו-6X6 של פרמאונט, מצוידים בפתרון הרשת הניידת של רדיו התוכנה אי-לינקס, חליפת אפליקציות של ניהול קרב וכן מערכות רחפנים מסוג MAGNI.

חיים דלמר, מנכ"ל אלביט מערכות תקשוב וסייבר, אמר: "אנו עדים להכרה גוברת מצד צבאות בצורך להשיג את היכולת לנהל מבצעים משולבים. הזכייה בחוזה זה נותנת משנה תוקף לפוזיציה המובילה שיש לנו בתחום הצומח של לוחמה רשתית".

מדובר בעסקה זו שהיא חלק מפעילות אלביט בדרום אמריקה. עיקר פעילות של אלביט באזור זה הוא בברזיל, באמצעות חברות הבת AEL ו- ARES בה היא מספקת מל״טי הרמס 900, מערכות תקשורת מתקדמות למטוסי הקרב של חיל האוויר הברזילאי, מערכות תקשורת וניהול קרב למארינס הברזילאי וכן מערכות יבשתיות נוספות כגון עמדות נשק נשלטות מרחוק.

בשנה החולפת אלביט החלה לספק מערכות תקשורת רדיו לצבא קולומביה וכן פתרון תקשורת מקיף עבור כוח אבטחת גבולות הפועל בנהרות הג׳ונגל של אקוודור.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: