מבזקים

מדוע יישור שיניים בשיטה השקופה היא המומלצת ביותר?

תוכן עניינים
יישור שיניים בשיטה השקופה

שיניים ישרות הן משאת תשוקתם של רבים, אך לרוע המזל לא כולנו התברכנו בשיניים ישרות. לעיתים השיניים צמחו בכיוונים שונים ולעיתים פגיעה כלשהי או דלקת פגמה בסימטריה ובאסתטיקה שלהן.
הבשורות הטובות הן שקיימות כיום טכניקות רבות ומגוונות ליישור שיניים ולהשגת תוצאות מרשימות.
היום התהליך בדרך לשיניים המבוקשות קצר ויעיל יותר מתמיד וחשוב במיוחד – אינו מסרבל ופוגע בהופעה החיצונית כבעבר.
אם פעם האופציה היחידה הייתה להסתובב עם פלטות מתכת בולטות לאורך זמן, הרי שבעת הנוכחית הבחירה האולטימטיבית ליישור שיניים לשמירה על השגרה ועל מראה פחות בולט מאשר הסוגרים או החוטים של הפלטה המסורתית היא של יישור שיניים שקוף.

להסתובב עם יישור – להרגיש בלעדיו

יישור זה מבוסס על מישרים שקופים המהווים אלטרנטיבה לשיטה המסורתית וכמעט ואינם נראים על גבי השיניים, כך שמי שחשש מהתהליך בשל אי הנוחות האסתטית, ימצא את מבוקשו ביישור שיניים שקוף. טכניקה זו מבוססת על חומר תרמו פלסטי ייחודי אלסטי שהוכח כמניע את השיניים בצורה מדויקת

פלטה שקופה מעניקה מענה לבעיות אורתודנטיות מסוגים שונים ויעילה גם בתהליכים מורכבים:  ברוב המקרים ניתן להשתמש בה בעת צמצום מרווחים בין השיניים, טיפול בנשיכה צולבת, שיניים צפופות, בעיות נשיכה שונות ועוד לפי המלצת רופא השיניים, כל מקרה לגופו.

בכל מקרה, המישרים יכולים להתאים גם לבני נוער וגם למבוגרים. למעשה, עבור מבוגרים מדובר בפתרון מצוין כי הם לרוב מרגישים פחות נוח להסתובב עם פלטות נוקשות ובולטות.

נוח לשימוש יומיומי

מלבד האספקט האסתטי של שקיפות, מיישרים שקופים נוחים מאוד לשימוש יומיומי – במהלך היום ובמהלך הלילה, שעות הערות ושעות השינה, שאינם מגרים או מעקצצים ומטרידים כמו שלעיתים קורה עם פלטות מתכת מסורתיות.
בנוסף, המישרים נשלפים וניתן לעטות אותם 22 שעות ביממה כך שנותרות שעתיים ביום בהן ניתן להיות בלעדיהם. לצחצח שיניים, להשתמש בחוט דנטאלי, ללעוס ולשתות בנוחות מקסימלית.

העובדה שאפשר להסיר את המישרים מסייעת גם בשמירה על היגיינה דנטאלית – צחצוח שיניים איכותי ושימוש יעיל בחוט דנטאלי, כיוון שבמקרה של פלטה שאינה ניתנת להסרה, עשויות להצטבר שאריות מזון ולגרום עם הזמן לדלקת חניכיים וחורים בשיניים.
ההצלחה של היישור תלויה במובנים רבים גם בהיגיינה של הפה ועצם זה שניתן להבטיח היגיינה תוך כדי פעולה היישור היא קריטית להצלחתו.

יש גם לדאוג לניקיון של המישרים ורופא השיניים מלמד גם כיצד לתחזק ולנקות את המישרים.

יישור בהתאמה אישית

יישור שיניים שקוף מתבצע בהתאמה אישית בהתבסס על צילומי רנטגן ומודל תת ממדי של השיניים ומבנה הלסת להשגת מודל וירטואלי שיסייע לייצר את המישרים תוך התאמה ייחודית ללקוח.
לרוב מתבצעת ביקורת במרפאה כל תקופה של שישה שבועות כאשר הטיפול משתנה לפי הצרכים הנקודתיים.

עם זאת, מדובר בטכנולוגיה שמאפשרת יישור שיניים מהיר יותר בממוצע בחמישה חודשים מאשר הפלטה המסורתית.
הביקורת במרפאה תוך כדי תהליך תכלול מעקב אחר התקדמות היישור של השיניים.

המישרים מזיזים את השיניים בעדינות בתנועה הדרגתית שכמעט ואינה מורגשת, אך אפקטיבית.

מבחינת העלות הכרוכה ביישור שיניים בשיטה השקופה, הרי שהיישור השקוף דומה בעלותו לפלטה המסורתית אך הוא דיסקרטי יותר, התהליך קצר יותר ונעים יותר ולכן רבים בוחרים בו כדרך ליישור השיניים.

כדאי להתייעץ עם רופא השיניים בנוגע לתהליך ולהבין מה מצופה מכם, למשך כמה זמן, מה תהיה העלות הכוללת וכמובן ברגע שהפלטה מוכנה כיצד לדאוג שהטיפול יהיה אפקטיבי ושתוכלו לחייך חיוך של מיליון דולר עם שיניים ישרות שקוצרות מחמאות.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: