מבזקים

סיור וטיולים על תחום הקולינריה

תוכן עניינים

בכל טיול קולינרי שתיקחו אתם תזכו בחוויה קולינרית מרגשת מאוד אל לב ליבו של האוכל המקומי במקום בו אתם נמצאים. אתם תיסחפו למסע לתוך הבטן של אותה תרבות מקומית ולגלגולים שהאוכל המקומי עבר. התיירות הקולינרית מציעה לכם דרך מיוחדת במינה בה תוכלו להכיר את המקום בו ביקרתם. 

כל תייר קולינרי הוא איש רגיל מן השורה, והוא חי בשביל לאכול וחולם גם על ארוחות מוצלחות שאכל לפני שנים רבות.  אם גם אתם מאמינים שהדרך הכי טובה לגלות את המקום בו אתם מבקרים היא דרך האוכל, אז גם אתם תיירים קולינריים. המדריך הקרוב יעסוק בנושא של סיורים קולינריים בישראל, שווה ביותר להמשיך לקרוא.

איפה תוכלו למצוא בסיורים קולינריים בישראל?

אתם תוכלו סיורים קולינריים בישראל בכל מקום שרק תעלו בדעתם. מצפון ועד דרום. אך היום אנחנו נתמקד במרכז הארץ. כל סיורי האוכל והקולינריה יכולים להיות כאילו יצאו הרגע מציור אשר מתרחש בהרבה מקומות בתל אביב. אך עדיין, תמיד כדאי להתמקד, ובשביל זה הכנו עבורכם את הרשימה הבאה- 

  1. סיור בשוק הכרמל- זהו השוק הכי פופולארי בתל אביב. הוא נמצא מאוד קרוב לים, והוא תמיד שוקק חיים, וזו הסיבה בעצם למה תמיד זה אפשרי לבנות סיורי אוכל וקולינריה בשוק הכרמל.
  2. סיור בשור התקווה- שוק התקווה הוא השוק הכי גדול בתל אביב. אם מגיעים לשוק ישר רואים את החיים שיש בו. אפשר ליהנות בשוק גם ממסעדות יוקרתיות אך גם מחוויית השוק העממית. חוויית השוק העממית מספרת את הסיפור של כל מי שנמצא בשוק, אז מי שמגיע לסיור בשוק התקווה ירצה לשמוע את כל הסודות שמתחבאים שם. 
  3. סיור בשוק לוינסקי- זהו שוק חדש שרק הולך וצובר תאוצה בעיר תל אביב. בשוק הזה אתם תוכלו למצוא בו כל מיני טעמים, צבעים ואפילו ריחות חדשים, בזמן שאתם עוברים סיור קולינרי בשוק. 

איך התפתחו הסיורים והטיולים הקולינריים?

כל האנשים אשר חובבים אוכל ויין בימינו אנו, יכולים ליהנות מטיולים ביעדים חדשים, יכולים להרשות לעצמם ליהנות מהטוב שנמצא בשני העולמות ובעתם יכולים לצאת לחופשה שמכילה בתוכה טיולים וגם תיירות שהיא קולינרית. יש שתי סיבות מרכזיות לכך שהתפתח הטרנד בקולינרי- 

  • הסיבה הראשונה היא פסטיבלי היין, פסטיבלי הבירה ופסטיבלי המזון. הפסטיבלים הללו מושכים יותר ממיליון תיירים שמגיעים מכל העולם.
  • סיבה נוספת לכך שהתיירות הקולינרית התחילה היא המסמך אותו הציג אריק וולף, נשיא סוכנות טכנולוגיות מידע ותקשורת לארגונו. המסמך הזה עסק בתיירות הקולינרית והוא התפתח לספר אשר תיעד את כל העניין שהלך וגבר בכל הנוגע לתיירות של אוכל ויין.

מה תוכלו לקבל בסיורים וטיולים קולינריים?

בכל סיור קולינרי אתם תודרכו על ידי מומחי קולינריה, אשר הכי טובים בתחומם. הם ילוו אתכם, ידריכו אתכם ויחשפו אתכם לעולם עשיר של קולינריה עולמית. ההרפתקה הקולינרית שאתם הולכים לעבור, תפגיש אתכם עם כל מיני טעמים חדשים, מורכבים ומפתיעים. 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: