מבזקים

בשורה ענקית לאוהדי הכדורגל: טיסות ישירות למונדיאל בקטאר

תוכן עניינים

הסכם בין ישראל, פיפ"א וקטאר יאפשר טיסות ישירות למונדיאל והענקת שירותים קונסולריים ישראלים בקטאר

משה פריאל | ט"ז בחשוון תשפ"ב | יום חמישי 10 בנובמבר 2022 | מערכת ישראל ניוז

משרד החוץ ומשרד התרבות והספורט הגיעו היום (ה) עם נציגי פיפ"א ומארגני גביע העולם בקטאר לקיום טיסות צ'רטר ישירות בין ישראל לקטאר במהלך המונדיאל.

הטיסות משדה התעופה בן גוריון לשדה התעופה חמאד  יאפשרו לישראלים להגיע ישירות לקטאר ללא צורך בעצירות ביניים וקונקשיין וצפויות להקטין את העלויות עבור הישראלים שיגיעו לצפות במשחקים.

בנוסף, הוסכם על הענקת שירותים קונסולריים לאזרחים הישראלים באמצעות צוות קונסולריים לאזרחים הישראלים באמצעות צוות קונסולרי ישראלי.

אלון אושפיז, מנכ"ל משרד החוץ:"אני מבקש להודות לפיפ"א ולמארחים הקטארים . ההכרזה היום תאפשר לאזרחים ישראלים לנסוע בחופשיות לקטאר ולהשתתף במשחקי המונדיאל. סגרנו בהצלחה את כל הערבויות כולל גישה של ישראל לשירותים הקונסולריים במהלך שהותם בקטאר.

כמונדיאל הראשון שהמזרח התיכון מארח אי פעם, מובטחת חגיגה של כדורגל והזדמנות לישראלים לבנות קשרים ולחלוק חוויות תרבותיות עם אנשים מכל האזור שלנו ומהעולם הרחב.

אני מודה לשותפים הרבים להישג, לרבות משרדי הממשלה וההתאחדות לכדורגל".

בתגובה מסר לכתבנו מוטי דהן מאמן כדורגל תושב באר שבע: "ההסכם הוא צעד מבורך יקצר את זמני הטיסה יוזיל את העלויות ויאפשר נגישות טובה יותר אני גם חושב שזה טוב ליחסים בין שתי המדינות ויתרום לנורמליזציה".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: