מבזקים

ארגון אור לאחים שלח בקשה דחופה לסיעות החרדיות

תוכן עניינים

ראשי ארגון אור לאחים בבקשה דחופה לסיעות החרדיות: אשרו את חוק המיסיון כהתחייבות תמורת כניסה לקואליציה

מאיר אוליאל | כ"ז בחשוון תשפ"ג | יום ראשון 20 בנובמבר 2022 | מערכת ישראל ניוז

בעוד המשא ומתן הקואליציוני תקוע, הבוקר נשלח מכתב עם בקשה דחופה של ארגון אור לאחים, ארגון העוסק במלחמה נגד מיסיון במגזר היהודי, לסיעות החרדיות.

קרדיט: אור לאחים

במכתב ששלחו הבוקר לראשי הסיעות החרדיות בכנסת, אשר להם חלק נכבד בהקמת הקואליציה העתידית נכתב:

קרדיט: אור לאחים

"לכבוד ראשי המפלגות החרדיות/ דתיות הרב אריה דרעי ש"ס, הרב יצחק גולדקנופף אגודת ישראל, הרב משה גפני דגל התורה, מר בצלאל סמוטריץ הציונות הדתית, מר איתמר בן גביר עוצמה יהודית, מר אבי מעוז נעם.

הנידון: התחייבות לחוק המיסיון תמורת כניסה לקואליציה

"כִּי אִּ ם הַ חֲרֵ ׁש תַ חֲרִּ יׁשִּ י בָּ עֵ ת הַ זֹּאת… ּומִּ י יֹודֵ עַ אִּ ם לְ עֵ ת כָּזֹּאת הִּ גַעַתְ לַמַ לְ כּות" אחרי אלפיים שנות גלות, שמדות, או-טו-דה-פה ושואה, אנו מוצאים במדינה היהודית! תופעה מזוויעה של ציד נפשות לשמד, על ידי כנופיות מיסיונרים.

המיסיונרים טובלים בסכומי עתק של כסף, המוזרמים אליהם לתכלית זו וכתמורה לתוצאות של המרת דת ליהודים, רח"ל, והם מטבילים לנצרות מדי שנה מאות יהודים!

למרבה החרפה, המיסיון פועל בחריצות רבה ובכל רחבי הארץ. לא להאמין עד כמה הוא מפיל חללים בשמד רשמי, והרבה יותר ביהודים, שגם אם לא עשו צעד רשמי של שמד, כמו טבילה לנצרות ו-או רישום כנוצרים, הם ר"ל מומרים!

כידוע, הצלה משמד היא פעולה המוגדרת בהלכה כפיקוח נפש, שמחללין עליה את השבת! חוק המיסיון הנוכחי, שחוקק בשעתו בעמל רב של הנציגות החרדית, אוסר פעילות להמרת דת של קטינים. גם אם לא נתייחס כאן לסוגיית האכיפה של החוק כמות שהוא, בוודאי שאין בו די.

בעמדכם לקראת כריתת הסכמים קואליציוניים, חובה לזכור את היהודים אשר נמצאים בסכנת שמד במדינתם היהודית, ולתקן את החוק, כך שיחול גם על שידול להמרת דת מעל גיל שמונה עשרה".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: