מבזקים

ח"כ אלמוג כהן: "אנחנו לא ילדי הכאפות של השכונה"

תוכן עניינים

המשא ומתן בין עוצמה יהודית לליכוד הופסק: "הליכוד חזר בו מההסכמה למשרד נוסף בנגב, בגליל ובפריפריה"

משה פריאל | כ"ז בחשוון תשפ"ג | יום שני 21 בנובמבר 2022 | מערכת ישראל ניוז

בכירים בעוצמה יהודית מסרו לכתבנו כי "בניגוד לסיכום המוקדם, הליכוד חזר בו ומסרב כעת לתת את השר הנוסף הנגב והגליל והפריפריה החברתית לעוצמה יהודית"

עוד הוסיפו כי חיזוק הנגב הגליל והפריפריה הייתה הבטחת הבחירות שלנו. ואנחנו נבחרנו כדי לממש את הבטחות הבחירות לא כדי לחפש גובים אלא כדי לדאוג לתושבי באר שבע, נתיבות אשקלון ושדרות כמו גם לפריפריה ולגליל וזה בנפשנו".

ח"כ אלמוג כהן עוצמה יהודית מסר לכתבנו: "אנחנו דורשים מהליכוד לעמוד בסיכומים קודמים. לצערי ישנם כאלה שמפרשים את הבגרות שלנו כחולשה ואנו דורשים לעמוד בסיכומים קודמים אנחנו לא ילד הכאפות של השכונה.

לצערי הרב חלק ממטרת ההתעקשות שלנו היא לעמוד בהבטחות שהבטחנו לבוחרים שלנו. בקשנו משרדים שהם לא נחשקים וביחד עם זאת אנחנו דורשים לעמוד בהסכמים קודמים".

סגן ראש העיר באר שבע – גדי מאזוז מסר לכתבנו כי "מפלגת עוצמה יהודית משקפת את המציאות הקשה בדרום. יש חוסר משילות, בעיות עם הדיור הציבורי ואגירה שלילית. המצב הכלכלי לא פשוט ולכן חיזוק מעמד הביניים וליצור הטבות מס לאזור על פי קריטריונים.

עוצמה יהודית בקשו את המשרד על מנת לנהל תוכנית עומק לקידום ושיקום הנגב ופריפריה, לתת מענה בתחומים רבים וזה מאוד עקרוני. בנוסף ראש הממשלה ביבי נתניהו חזר בו כי פשוט יש חוסר יציבות בצד של הליכוד לצערנו הרב".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: