מבזקים

ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "מי שמנסה להרוג יהודי הוא בן מוות"

תוכן עניינים

ח"כ בן גביר בניחום בני משפחת הנרצח בפיגוע: "המבחן הוא שנחזיר את ההרתעה ושם יהיה הניצחון הגדול"

משה פריאל | כ"ז בחשוון תשפ"ג | יום שני 21 בנובמבר 2022 | מערכת ישראל ניוז

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר והשר המיועד לבט"פ, הגיע אמש מלווה בראש מועצת שומרון לנחם את בני משפחתו של נרצח הפיגוע תמיר אביחי הי"ד, בקריית נטפים. יוסי דגן: "מי שמנסה להרוג יהודי הוא בן מוות"

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיע אמש מלווה בראש מועצת שומרון יוסי דגן לנחם את בני משפחתו של תמיר אביחי הי"ד, שנרצח ביום שלישי בשבוע שעבר בפיגוע הקשה בשומרון.

במהלך ניחום האבלים אמר בן גביר לבתו של תמיר הי"ד: "אמרו לי על זה שאני רוצה את הבט"פ, אתה משוגע, אף אחד לא הצליח שם".

בן גביר הדגיש: "אני רואה מה קורה בחברון, בבאר שבע, אין היום מקום מוגן ואנחנו יודעים מה רובץ על כתפינו. לא רק השנה הזאת היתה נוראית, צריך להביא הרתעה, במשא ומתן אני מבקש את ההרתעה הזאת, שוטרים וחיילים מבקשים ומתפללים שנצליח, זה לא יחזיר את תמיר, אבל לפחות שהילדים שלו יוכלו להסתובב כאן, אני לא יודע להבטיח תוצאות, אבל אני יכול להסתכל לך בעיניים ויכול להבטיח לעשות כל מה שאני יכול". אמר בהתרגשות.

לדברי בן גביר: "המבחן הוא שנחזיר את ההרתעה ושם יהיה הניצחון הגדול".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר: "אנחנו לא נשבר, נמשיך לבנות ולטעת. מי שמנסה להרוג יהודי הוא בן מוות. צריך שזה יהיה ברור. סומכים עליך, ח"כ בן גביר, שתלחם לעשות שינוי ולהחזיר את ההרתעה.
צריך תשובה בטחונית – החזרת ההרתעה, ותשובה אזרחית – הוא בא לכבות אור – אנחנו נדליק אלפי אורות. אלפי בתים ומשפחות חדשות כתשובה ציונית לרצח הזה".

כזכור, בשבוע שעבר (ג'), התרחש פיגוע קשה בשומרון שבמהלכו נרצחו שלושה ישראלים, תמיר אביחי, מיכאל לדיגין ומוטי אשכנזי. מחבל, שהיה בעל היתר עבודה בישראל, דקר מאבטח באזור התעשיה ברקן ומשם הוא החל במסע הרצח שלו שהמשיך לתחנת הדלק ten הסמוכה.

משם המשיך המחבל לכביש 5 עד שהוא חוסל על ידי מספר חיילים שזיהו את האירוע. כאמור, בין שלושת הנרצחים היה גם תושב השומרון, תמיר אביחי, שהותיר אחריו שישה ילדים ובהם ילד בן 11 שאמר עליו קדיש.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: