מבזקים

מימון מלא לרכב – כל מה שאתם צריכים לדעת

תוכן עניינים
מימון מלא לרכב

פעם בכמה שנים, אנחנו רוצים לחדש את הרכב הקיים שלנו ולקנות רכב חדש. עם זאת, מחירי הרכבים גבוהים מאוד בישראל, בעיקר בגלל המיסוי האסטרונומי. לכן, ישראלים רבים מחפשים דרכים לממן את קניית הרכב שלהם וחברות הליסינג וסוכנויות הרכב בנו את כל המערך הזה על מנת לאפשר ללקוחות חדשים (וקיימים) להתחדש ברכב חדש אם זה לצרכים פרטיים או לצרכים עסקיים.

מימון מלא לרכב

אחת הדרכים הטובות ביותר לממן רכב חדש היא לקחת הלוואת רכב. הלוואה מסוג זה יכולה לשמש לרכישת רכב חדש או רכב יד 2 וניתן לקבל אותה מבנק, חברת אשראי או דרך סוכנות הרכב עצמה. מקורות המימון שונים בתנאים שלהם, אם זו הריבית על התשלומים, או על גודל המימון שהם מאפשרים – זה יכול להיות מימון חלקי ואפילו גם מימון מלא לרכב. יתרון גדול של הלוואה לרכב הוא שניתן להשתמש בה למימון של כל הרכבים – אם אתם צריכים רכבים לצרכים עסקיים או אם אתם צריכים רכב לצרכים פרטיים – ובתוך זה כלול גם סטודנטים, צעירים וכל אחד בעצם. חיסרון פוטנציאלי אחד של הלוואת רכב הוא שתדרשו לשלם ריבית על התשלומים החודשיים, מה שיוסיף לכם עוד כמה אלפי שקלים בממוצע לעלות של קניית רכב חדש, בטווח הארוך. בנוסף, ברגע שאתם לוקחים עסקת הלוואה (מימון לרכב) אתם כמובן צריכים להיות בטוחים שאתם יכולים לשלם את התשלומים החודשיים באופן שוטף. רוב האנשים עומדים בזה, כי סוכנויות הרכב בונות את תוכנית המימון בצורה כזו שתתאים ליכולות הכלכליות שלכם ולמה שאתם רוצים לשלם בעצם כל חודש בחודשו.

איפה אפשר למצוא ריביות נמוכות על מימון רכב?

כאמור, לפני שלוקחים הלוואה לרכב, כדי לעשות בדיקה בכמה מקומות מימון ולראות מי מציעה את הריבית הנמוכה ביותר. בדרך כלל חברות הליסינג וסוכנויות הרכב נותנות את התנאים האטרקטיביים ביותר, בגלל שהם רוצים להרוויח את הלקוח ורוצים להקל עליו כמה שיותר בתשלום הרכב על מנת שיוכל לקנות רכב מהם. לכן, היינו כן מציעים לכם לחפש את סוכנות הרכב שמציעה את הרכבים שמעניינים אתכם ולהתעניין איתם בנוגע לאפשרויות המימון, תופתעו לגלות שבחלק מהחברות הריביות מאוד נמוכות, כמעט ברמה של אם תקנו את הרכב במזומן כאן ועכשיו. בנוסף, יש דרכים נוספות להקל עליכם בעסקת המימון, כמו טרייד אין רכב שיכול לחסוך לכם הרבה כסף וכאב ראש

בשיתוף: ניו קאר ליס

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: