מבזקים

הרוג ו- 14 פצועים בפיגוע המשולב בירושלים

תוכן עניינים

בתחנת אוטובוס בכניסה לירושלים התפוצץ הבוקר רביעי סמוך לשעה שבע מטען חבלה. זמן קצר מאוחר יותר אירע פיצוץ נוסף בצומת רמות בבירה

משה פריאל | כ"ט בחשוון תשפ"ג | יום רביעי 23 בנובמבר 2022 | מערכת ישראל ניוז

כתוצאה מהפיצוץ בכניסה לירושלים, אחד נהרג ונפצעו 14 בני אדם, מהם שלושה קשה והשאר בינוני. לפי שעה ולפי עדי ראייה הערכה היא כי אדם רכוב אופניים חשמליות הגיע לתחנה בעת שהייתה ריקה והניח את מטען החבלה.

פיגוע בכניסה לרמות | צילום מסך

בפיצוץ השני בצומת רמות לא היו נפגעים. כוחות משטרה רבים הגיעו למקום ופתחו בסריקות.

יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר בהצהרה לכלי התקשורת: "מטען החבלה שהתפוצץ מחזיר אותנו למעשה לתקופת האינתיפאדה הארורה הגיע הזמן לפעול בנחישות וביד קשה נגד המחבלים הגיע הזמן לעשות סדר במדינה. נתפלל עם כל עם ישראל להחלמתם השלימה של הפצועים בפיגוע".

עוד אמר בן גביר: "חייבים להקים ממשלה כמה שיותר מהר. הטרור לא מחכה. שמעתי מהמפכ״ל סקירה, מכאן אני יוצא לבית חולים לבקר את הפצועים. צריך לגבות מחיר כבד מהטרור ולחזור לסיכולים ממוקדים".

ח"כ אלמוג כהן: ‏"שוב עם ישראל מתעורר לבוקר כואב וקשה. פיגוע אכזרי בירושלים, אנשים שיצאו מביתם לעוד יום שגרתי לעבודה ונפגעים רק בגלל היותם יהודים על ידי מחבלים ארורים צמאי דם יהודי. חייבים לעשות פה סדר במדינה ולפעול ביד ברזל נגד המחבלים. רפואה שלמה לפצועים וחיבוק למשפחות".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: