מבזקים

המשטרה והשב"כ במצוד אחר המחבלים שבצעו את הפיגוע המשולב בירושלים

תוכן עניינים

משטרת ישראל ממשיכה בכוחות מתוגברים עם השב"כ לשמור על הבטחון ברחבי ירושלים לצד חקירת פיגוע המטענים הכפול והמשך המצוד אחר המעורבים

אהרון קלפה | א' בכסלו תשפ"ג יום שישי 25 בנובמבר 2022 | מערכת ישראל ניוז

מפכ״ל המשטרה – רב ניצב יעקב שבתאי, סייר בשעות האחרונות במרכז העיר ירושלים יחד עם מפקד המחוז – ניצב דורון תורג׳מן שסקר בפני המפכ״ל את הפריסה הרחבה וההיערכות המוגברת במהלך הסופ״ש, כשהדגש הוא על מוקדים הומי קהל. בסיור השתתפו גם מפקד מרחב ציון, מפקד מג״ב ירושלים וקצינים נוספים.

כוחות מתוגברים בירושלים | צילום: דוברות המשטרה

כזכור, שלשום הוחלט לתגבר את מערכי השיטור בעיר ירושלים, במטרה לתת מענה מיטבי ומיידי לכל אירוע חריג, להעלות את תחושת הביטחון של הציבור ולהגביר את הפעילות היזומה והמאמץ המשטרתי לאיתור חריגים.

המפכ״ל וממ״ז ירושלים פגשו ושוחחו עם המפקדים, השוטרים ולוחמי מג״ב ממגוון היחידות משטרתיות שפועלים באזור מרכז העיר ירושלים לשמירת הסדר והביטחון של תושבי העיר והמבקרים בה. בנוסף שוחחו עם אזרחים ועוברי אורח באזור. המפכ״ל הדגיש את חשיבות המשך הפעילות המוגברת בשילוב יחידות מיוחדות ומגוון אמצעים, הפעילות היזומה של השוטרים באזור לאיתור חריגים לצד בולטות של כוחות השיטור המביאה להגברת תחושת הביטחון של הציבור שפוקד את מקומות התפילה, מרכזי הקניות, ומוקדי הבילוי השונים ברחבי העיר במהלך סוף השבוע.

מפכ״ל המשטרה ומפקד מחוז ירושלים | צילום: דוברות המשטרה

במשטרה קוראים לציבור להמשיך לקיים שגרת חיים מלאה, ולצד זאת לגלות ערנות ולדווח למוקד המשטרה על כל אדם/חפץ חשוד. בהקשר זה ביומיים האחרונים (מאז הפיגוע הכפול), התקבלו במוקד 100 של מחוז ירושלים מאות דיווחים מאזרחים על אנשים/חפצים חשודים באזור ירושלים- עלייה של מאות אחוזים ביחס ליום ממוצע השבוע. כל הדיווחים נבדקו וטופלו במהירות וביסודיות ע״י כוחות שיטור וחבלני המשטרה, ללא ממצאים חריגים.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: