מבזקים

יתרונות קלנועית למבוגרים

תוכן עניינים
סוגי קלנועיות

קלנועית למבוגרים 

קלנועית למבוגרים היא אחד הפתרונות הטובים והמועילים ביותר לאנשים מבוגרים כיוון שבאמצעות כלי תחבורה זה הם מבצעים את רוב המשימות היום יומיות שלהם וכך הם אינם תלויים בסיוע של הילדים או של גורמים אחרים. רוב האנשים המבוגרים מודעים לעובדה שהילדים וגם הנכדים שלהם, תלוי בגילם, עסוקים ולכן אי אפשר לצפות מהם לעזרה בכל רגע. המבוגרים מרגישים הרבה יותר בנוח להסתדר בעצמם ולבצע את המשימות השונות קצת יותר לאט, אך בעצמם. כיוון שלרבים מהם קשה כבר ללכת למרחקים ארוכים הם נהנים לעלות על קלנועית למבוגרים ולצאת לכל הסידורים שלהם. 

כך הם נוסעים למרפאה, לסופרמרקט, לקניות ולביקורים משפחתיים ולכל צורך אחר. הם נהנים מהעובדה שהם מסוגלים לנוע בשבילים ובכבישים במהירות נמוכה, בהגיעם למקום חפצם הם נהנים מהיתרון של חניה קטנה ונוחה שמספיקה להם, הם יורדים לאט לאט מהקלנועית, מטפלים בענייניהם וחוזרים שוב לקלנועית. זו הסיבה שכאשר הם מעוניינים לקנות כלי רכב קטן, הם בוחנים כמה דגמים וקונים תמיד קלנועית שתשרת אותם לשנים רבות. הקלנועיות הן כלי תחבורה חשמלי ולכן אין לבעלי הרכב צורך להגיע לתחנת דלק אלא הם מטעינים מעת לעת את המצבר ויכולים להיות רגועים שהרכב שלהם מוכן תמיד לנסיעה. 

סוגי קלנועיות, קלנועית
סוגים שונים של קלנועיות. קרדיט: רכבי עמירם

עצמאות של מבוגרים בזכות קלנועית 

עצמאות אינה עניין של מה בכך ועבור המבוגרים בדרך חיים ובקו חשיבה שכולל רצון להתנהל לבד עד כמה שאפשר. לרבים מהם היו לאורך השנים רכבים נורמטיביים מסוגים שונים וכעת כאשר קשה להם לנהוג לאור עומסי התנועה ומצבם הבריאותי, הם מעדיפים שיהיה להם כלי תחבורה קומפקטי ונוח מאד. 

הם גם מרגישים מאד לא בנוח לבקש עזרה ובטח מרגישים לא בנוח כאשר בני המשפחה מסייעים להם ברצון רב. הם מעדיפים את העצמאות שלהם וזה מה שמנחה אותם לאורך כל הדרך.

ייצור של קלנועיות למבוגרים 

כשמדובר במוצרים אשר מיועדים לאנשים מבוגרים, התקנים של קלנועית למבוגרים הם מחמירים וזאת כדי שאף אחד לא ייפול חלילה עקב בעיה בהיגוי או בנסיעה שהיא אינה בטיחותית. זו הסיבה שהתקנים האירופאים והאמריקאים הם מחמירים והובילו לייצורם של דגמים מעולים שיש בהם מושב רחב מאד המתאים לשני אנשים, מתלים, בולמי זעזועים, כידון שהוא נוח לתמרון וארגז או סלסל להנחת המוצרים שהאנשים המבוגרים רוכשים בדרך. 

שביעות הרצון של הלקוחות 

הדבר בחשוב ביותר הוא העובדה שהמבוגרים מנהלים את הזמן שלהם על פי סדר היום הנוח להם. כך הם יכולים לנסוע יחד בבוקר לבריכת השחייה, ליהנות מהסביבה הפסטורלית, לשחות, להשתתף בשיעור ספורט. לאחר מכן לחזור הביתה לארוחת צהרים ולמנוחה ואחר הצהרים הם יכולים לנסוע לקניות, לביקור אצל בני המשפחה, הנכדים והנינים. 

בדרך זו הם שבעי רצון מההתנהלות העצמאית שלהם בכל יום וקלנועית למבוגרים משרתת אותם ללא גבולות.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: