מבזקים

סיעת עוצמה יהודית התכנסה היום לישיבה השבועית

תוכן עניינים

סיעת עוצמה יהודית התכנסה היום לישיבה השבועית. חוסן פרל שבנו טירן נחטף בעודו חי נכח גם הוא בישיבה. יו"ר עוצמה יהודית בן גביר:"בימים האחרונים אני שומע גמגומים להמשך ההסכמים, ולמה שנחתם וסוכם"

משה פריאל | י"א בכסלו תשפ"ג | יום שני 5 בדצמבר 2022 | מערכת ישראל ניוז

יו"ר עוצמה יהודית בפתח ישיבת הסיעה בכנסת: "דרשתי מעמד מחייב בוועדת שרים לענייני חקיקה, שיאפשר לי לוודא את מימוש היעדים הלאומיים. בפתח הישיבה אני מבקש לציין כי מכבד אותנו בנוכחותו חוסן פרו היקר, שבנו טירן ז"ל נחטף בעודו חי ומנתקים אותו ממכונות ההנשמה".

הנאום המלא

"כולנו מחויבים לעדה הדרוזית ואני רוצה להגיד לך, שאנחנו כאן בחדר הזה תמיד אומרים שיש בינינו לא רק ברית דמים, אלא גם ברית חיים, ומדינת ישראל לא יכולה לעבור בשתיקה על הפשע, על הרצח הנתעב הזה.

ובנושא אחר, כולכם עקבתם אחרי המשא ומתן בשבועות האחרונים וראיתם את הגישה העניינית בה ניהלנו את המשא ומתן, את החתירה שלנו להקמת ממשלת ימין מלא מלא. שהפרק הראשון שלו שהתרכז בתפקידים, הסתיים.

כולכם ראיתם שכל בקשותינו נסבו סביב הדברים שהצהרנו עליהם במהלך הבחירות. משילות, ביטחון אישי, הזכות ללכת ברחוב בלי לפחד והרצון שלנו שיהיה סדר במדינת ישראל.

ישראל נמצאת בפני אתגרים לא פשוטים, מערב פרוע בדרום, טרור לאומני בצפון, טרור חקלאי, פשעים בירושלים, פגיעה ביהודים רק כי הם יהודים, העדר ביטחון אישי במרכז ואירועים והשפלות שמזכירים תקופות אפלות בהיסטוריה של העם היהודי.

אנשים מפחדים להלך ברחובות ישראל ואנחנו נטלנו על עצמנו את המשימה המורכבת והמיוחדת לטפל בבעיות הללו. לשם כך דרשתי וקיבלתי במהלך המשא ומתן לא רק תפקידים, אלא גם סל כלים שיאפשר לנו להתמודד עם האתגרים הללו ולתת לחיילים ולשוטרים שלנו. ללוחמים שלנו, את היכולת לנצח.

אלא שלצערי בימים האחרונים אני שומע פתאום גמגומים באשר להמשך ההסכמים, גם בקשר למה שכבר נחתם וסוכם, בסעיפים הנוגעים למימוש המדיניות הזאת.

יש פרק של אידאולוגיה וישבנו בחדרים סגורים ודיברנו עליה. יש פרק של עקרונות, ישבנו בחדרים סגורים, דיברנו וסוכמו דברים, אבל פתאום יש גמגומים בנושאים הללו.

אני מבין שזה אולי בגלל לחץ התקשורת, אולי מסיבה אחרת, אבל מה שבטוח שבחדרי המשא ומתן בלילות האחרונים, ולא ישנתי בלילות האלה, שמעתי פתאום זמירות אחרות, שמעמידות בסכנה את היכולת שלנו להתמודד עם האתגרים הקשים שלפתחנו.

לכן, כדי לוודא שהסיכומים יתממשו, אנחנו עומדים על דרישתנו לקבל כלים משמעותיים שיאפשרו לנו להשפיע על החקיקה במדינת ישראל, אנחנו חייבים להעביר את חוק חסינות לחיילים ושוטרים, שיאפשר להם להתמודד מול מחבלים. חייבים להעביר את שינוי נהלי פתיחה באש, כאשר לצערי השר היוצא לא ממש מכיר את הנהלים שמגבילים את הלוחמים שלנו.

לכן דרשתי מעמד מחייב בוועדת שרים לענייני חקיקה, שיאפשר לי לוודא את מימוש היעדים הלאומיים הללו. הדרישות הללו הן דרישות מהותיות, בסיסיות ועקרוניות ורק זו הדרך להקמת ממשלת ימין מלא מלא".

ובתוך כך, חבר הכנסת אלמוג כהן הניח היום על שולחנה של הכנסת יחד עם חברי הכנסת איתמר בן גביר ולימור סון הר מלך תיקון להצעת חוק כבישי אגרה, הנחה באגרה בשל האטה ממושכת ממהירות הנסיעה המותרת.
לתקשורת הוא מסר: "תכלית כבישי האגרה, הינם לקצר באופן משמעותי את זמן הנסיעה אך בפועל הופכים כבישי האגרה לעמוסים בצורה בלתי נסבלת במקטעים שונים ובשעות רבות במהלך היום"

"לפיכך, אני מציע לקבוע הוראות שלפיהן יתאפשר החזר מתשלום האגרה במקרה של נסיעה בקטע כביש שבו נוצר עיכוב, עבודות בכביש".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: