מבזקים

הכירו את EVAYA עמדות טעינה

תוכן עניינים
הכירו את EVAYA עמדות טעינה

חברת EVAYA מתמחה בהקמה וניהול עמדות טעינה מתקדמות לרכבים חשמליים. במאמר הבא נסביר מה היתרונות של עמדות טעינה של EVAYA, מה צריך לעשות על מנת להקים עמדה מן הסוג הזה, ועם מי מתייעצים בכל מקרה של דילמה או התלבטות

עמדות טעינה הן חלק בלתי נפרד מסביבת החיים המודרנית. עמדה כזו חייבת להיות מוצבת בכל חניה של רכב חשמלי, אז סביר להניח שעם הזמן נמצא אותה גם בבתים פרטיים וגם בחניות משותפות של בנייני מגורים. יתרה על כך, עמדת טעינה לרכב חשמלי מסייעת לשמור על איכות הסביבה, משפרת את איכות החיים וחוסכת עבורנו באנרגיה.

הקמת עמדות טעינה לרכב חשמלי לשימוש פרטי היא כמובן באחריות הנהגים והלקוחות. כאן נכנסת לתמונה חברת EVAYA, שמתמחה בהקמה וניהול עמדות טעינה מתקדמות לרכבים חשמליים מכל הסוגים. כמו כן, אפשר להתייעץ עם נציגי EVAYA לגבי עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי וכך להשיג מספר יתרונות ייחודיים.

מה היתרונות בעמדות הטעינה של EVAYA?

חברת EVAYA משתמשת בטכנולוגיית AC על מנת להפעיל את עמדות הטעינה. הטכנולוגיה מומלצת על ידי יצרני הרכבים החשמליים, כי היא עוזרת לשמור על טיב הסוללה ולהאריך את חייה. כמו כן, דרך החברה ניתן לתאם הקמה של עמדת טעינה בחנייה הפרטית במינימום זמן ועדיין לקבל אחריות מלאה לכל אורך תקופת השימוש.

עוד יתרון בעמדות הטעינה של EVAYA בא לידי ביטוי במימון מלא. למעשה, כל עלויות ההקמה לעמדה הן על החברה. זהו פתרון יעיל שרלוונטי לבעלי רכבים חשמליים בפריסה ארצית רחבה, אפשר ליישם אותו בתוך זמן קצר גם בלי לערב גורמים חיצוניים אחרים והוא חוסך בהוצאות לקהל יעד פרטי ולמי שמשתמשים ברכבים חשמליים מסחריים לעבודה או לעסק.

איך בוחרים עמדת טעינה?

בחירת עמדת טעינה צריכה להתבצע על פי התנאים בכל מקום ולפי הנגישות של החניה. יש להתאים את העמדה לרכב ולהתייעץ עם בעלי מקצוע. לאחר מכן, כדאי להשוות גם בין העמדות עצמן לפי מחיר, נוחות התפעול וסוג הטכנולוגיה.

איך מנהלים את העמדה אחרי שמקימים אותה?

השוואה בין סוגים שונים של עמדות טעינה מגלה לא מעט הבדלים. הסיבה להבדלים היא מפרט טכני שונה של עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי, או שוני בתפעול שלהן. עם עמדת הטעינה של חברת EVAYA, התפעול מבוצע באמצעות אפליקציה חכמה. האפליקציה קלה ונוחה לתפעול, היא לא דורשת רקע טכני מסובך והיא זמינה לניהול עמדת הטעינה תוך חיסכון בהוצאות מיותרות.

כמו כן, שווה לציין שעמדות טעינה לרכב חשמלי של חברת EVAYA מיוצרות בישראל. זו אנרגיה תוצרת כחול לבן שמעודדת את המשק המקומי ומבליטה את היתרונות שלו. עם סטנדרטים בינלאומיים מצד אחד והשקעה בקהילה מצד שני, אין פלא שעמדות הטעינה הללו זוכות להצלחה.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: