מבזקים

גנץ לנתניהו: "תביא את הממשלה להצבעה"

תוכן עניינים

שר הבטחון ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ בפנייה לראש הממשלה העתידי בנימין נתניהו: "כשמתחילים לסחוט אותך, זכור מה עשה שרון, פשוט תביא את הממשלה להצבעה"

משה פריאל | י"ב בכסלו תשפ"ג | יום שלישי 6 בדצמבר 2022 | מערכת ישראל ניוז

מדברי שר הביטחון ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ היום בכנס המאבק מול פירוק משרד החינוך בהובלתה של שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון: "אני מכבד את תוצאות הבחירות – וגם המחאה היא תוצאה של הבחירות.

עוד אמר גנץ: "אנחנו לא נשתוק כשהמערכת נהרסת. זכות המחאה במדינה דמוקרטית גם אם זה לא מתאים לאנשים מסוימים, שרירה וקיימת. לא סתם הצטרפו עשרות ראשי רשויות למחאה נגד מינוי מעוז – לא לכך באמת פיללו הבוחרים.

מה שאנחנו רואים זה במקום שהפלורליזם של מדינת ישראל יהיה חלק מהחוסן שלה – מקבלים הקצנה. אבי מעוז הוא דמות אנטי חינוכית. למורים ולראשי הרשויות יש כאן אחריות גדולה למה שיקרה בבתי הספר, איזה תכנים יכנסו לתלמידים.

הרעיון של ממשלת הגזירות והפירוקים הולך ומתפשט – גם במשרד הביטחון שבו ישב שר ביטחון ב', גם במשרד החינוך וכל זה לפני שהגענו לחלוקת התיקים והכיבודים בליכוד – זה מצב בעייתי מאוד".

עוד אמר גנץ: "אני מציע לנתניהו לזכור מה שעשה שרון בליל "הפוטש בננה" של ההתנתקות כשמתחילים לסחוט אותך, תביא את הנושא להצבעה, ותחסוך את החלוקה הזו של המשרדים לפרוסות. נתניהו חושב שהוא יפרק וימשול – הוא יפרק ולא ישלוט. אין סיכוי שהוא יצליח למשול עם מסכת הפירוקים הנוראית הזו. אזרחי ישראל ראויים לשירות, אזרחי ישראל ראויים למשילות – וזה מקבל משנה תוקף תחת תיק החינוך שהוא הדבר החשוב ביותר. אני קורא לנתניהו לעצור את הנזק הזה".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: