מבזקים

מהו אימון EMS ולמי הוא הכי מתאים?

תוכן עניינים

מי שמתאמן בחדר כושר יודע כי הוא צריך לפנות זמן רב לטובת האימונים. יש כאלה שמקדישים בשבוע בין 8 עד 10 שעות לאימוני כושר בדרכים מגוונות. עם זאת לא לכולם יש את הזמן, יש כאלה שרק בגלל אילוצי זמן נמנעים מלעשות זאת. אך כולנו רוצים בסופו של יום להיות בכושר, בטח אם מבינים כי שמירה על כושר שומרת על הבריאות. השילוב בין הבריאות לבין אימוני כושר הוא שילוב שאי אפשר להתעלם ממנו. יש את אלה שגם רוצים על הדרך להוריד במשקל או לשפר את המראה החיצוני שלהם. במקום להתאמן שעות בכל שעות, הגיע הזמן שתכירו את שיטת האימון המהפכנית!

אימון EMS – האימון האולטימטיבי

שיטת אימון EMS היא שיטת אימון שפותחה בשביל האסטרונאוטים בחלל. הרציונל שעמד מאחורי הפיתוח היה לאפשר לאותם אנשים להתאמן גם במשימות מחוץ לכדור הארץ. הרי כולם מבינים כי המשימה העיקרית בחלל היא לשמור על כושר ולהתנועע בחופשיות. את הטכניקות של השיטה הזאת הביאו כאן אלינו, כך שגם אתם תוכלו להתנסות בה. מדובר על שיטת אימון שבנויה על פולסים חשמליים שמביאים לאפקטיביות מוגברת. המאמץ שלכם באימון יהיה מינימלי, אך האפקטיביות של האימון תהיה גבוהה שבעתיים. מבחינתכם האפקטיביות של האימון תהיה בדיוק כמו אימון בתוך חדר כושר או בכל מקום אחר. עם זאת משך זמן האימון מתקצר בצורה מהותית בהשוואה למה שהכרתם.

כמה זמן נמשכים אימוני EMS?

החדשות הטובות הן שאינכם צריכים לפנות מספר רב של שעות בשבוע כדי להתאמן. מספיק שעה אחת בשבוע כדי להספיק לבצע את כל האימונים שאותם תכננתם לעצמכם. אימון EMS הוא אימון שנמשך בערך 20 דקות, לאחר מכן תוכלו לחזור לשגרת היום. חשוב להבהיר כי התוצאות של האימונים הקצרים יהיו תוצאות שזהות לאימונים ארוכים בחדרי כושר. אל תחשבו כי האימונים הקצרים יביאו איתם תוצאות שיהיה קשה להבחין בהן. כל מי שמתאמן בשיטה הזאת הצליח להשיג את התוצאות שהוא חלם עליהן ורצה לראות אותן. אתם אלה שקובעים כמה אימוני EMS תרצו לבצע במהלך השבוע.

למי מיועדת שיטת האימון הזאת?

אף אחד מאיתנו לא אסטרונאוט, אך יש כאלה שהשיטה הזאת היא השיטה המושלמת בשבילם. אנו מדברים בעיקר על אנשים שעובדים שעות ארוכות, כאלה שאין להם זמן להירשם לחדר כושר. אחד מהתירוצים השכיחים ביותר הוא שאין זמן, הגיע הזמן להשאיר את התירוץ הזה מאחור. מי שיודע שאין לו זמן להתאמן פשוט צריך לבחור את שיטת האימון הנכונה. מדובר על שיטת אימון מעולה שמביאה איתה בדיוק את התוצאות שאותן תרצו להשיג. רק יהיה עליכם להתמיד באימונים בדיוק כמו שמתמידים בדברים אחרים שאותם רוצים להשיג. מי שלא יתמיד ימצא את עצמו מדשדש במקום, ולא משיג את התוצאה הרצויה.

תוך כמה זמן רואים תוצאות?

כמו באימונים במסגרת אימוני חדר כושר, גם כאן התוצאות מגיעות בצורה הדרגתית. כל עוד המתאמן מתמיד לבצע את האימונים, אין סיבה שלא יגיעו התוצאות הרצויות. אך עדיין קשה להגיד תקופת זמן מוגדרת כי זה משתנה בין אנשים שונים. במרבית המקרים לאחר שבועות ספורים יהיה אפשר לראות את התוצאות הראשוניות. אחרי מספר חודשים כבר תוכלו לראות תוצאות ברורות לעין, כאלה שכל אחד יבחין בהן. עם המאמן הנכון ועם תוכנית האימונים הנכונה לכם תוכלו לראות כי השמיים הם הגבול. בדיוק כמו האימונים בחדר כושר, כך גם אימוני EMS יכולים לשנות את חייכם מקצה לקצה.

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: