מבזקים

היה חם במקום הקר ביותר בחולון

תוכן עניינים

אליפות ישראל בהחלקה אומנותית נערכה על משטח הקרח של Ice Peaks בחולון בתאריכים 14-15 בדצמבר

אלכס שפירו | כ״ה בכסלו תשפ״ג | יום שני 19 בדצמבר 2022 | מערכת ישראל ניוז

לוח שנה על המקרר טוען שעכשיו חורף. מבט חטוף מבעד לחלוני אומר שזה לא בדיוק כך. כנראה שלוח שנה בכול זאת צודק כי נודע לי ברגע האחרון כי בחולון הולכת להתקיים אליפות ישראל בהחלקה אומנותית.

צילום: אלכס שפירו ישראל ניוז

בדיקה קצרה ברחבי הרשת מראה כי יש בישראל התאחדות לענף ו-5 מועדונים שמבוססים אל משטחי קרח ברחבי הארץ. איך לא, אחד מהם באילת.

קופץ לאוטו ועושה את דרכי למקום הקר ביותר בחולון, היכל הקרח Ice Peaks. ניסיון העבר מלמד שביקור במקום כזה זאת הזדמנות להשוויץ בבגדי חורף השמורים בדרך כלל לטיול באירופה המושלגת, או לפחות לנער את הסוודר שמזימון לא ראה אור יום בתוך ארון. אז כן, לקחתי איתי סוודר.

כשנכנסתי לתוך היכל הקרח מיד הלכתי לאיבוד מרוב התלבושות היפיפיות בכל צבעי הקשת והשילובים שלהם האפשריים ובלתי אפשריים. נדמה היה, ש הצטברו במקום הזה יותר נצנצים מאשר יש כוכבים ביקום כולו.

משתתפי התחרות מחולקים לכמה קטגוריות לפי גיל ורמה, מהקטנטנים שיחסית לא מזמן התחילו את דרכם על כקרח ועד לספורטאיות וספורטאים בוגרים ומאומנים. כולם כמו אחד רוצים להגיע למקום ראשון, כך שיש שימחה וגם דמעות וגם כאבים והרבה מאמץ ורוח ספורטיבית.

כן, היה שם חם, למרות כל הקרח. יש לציין גם, שתחרות בהחלקה אומנותית, כך התרשמתי, יש בה הרבה דמיון לבלט ולהצגת תיאטרון בגלל מוזיקה והבעה בתנועה. זה אומר שגם אם לא מעניין הניקוד והמקום הסופי, אפשר פשוט ליהנות מההצגה ולכן מומלץ ביותר לעקוב אחרי הענף ולבקר בתחרויות. בתמונות טעימה קטנה ממה שהיה.

כל המידה הטכני על הזוכים, ניקוד, שופטים וכולי מרוכז כאן

צילום: אלכס שפירו ישראל ניוז
צילום: אלכס שפירו ישראל ניוז
צילום: אלכס שפירו ישראל ניוז
צילום: אלכס שפירו ישראל ניוז
צילום: אלכס שפירו ישראל ניוז
צילום: אלכס שפירו ישראל ניוז
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: