מבזקים

מורן נחום: למה מומלץ לטוס לפריז?

תוכן עניינים

מורן נחום בעלת סוכנות התיירות נחום תיירות מסבירה שיש בפריז המון דברים לעשות גם לגדולים וגם לקטנים והקירבה לישראל הופכת את העיר האירופאית לטיול קלאסי

שי דוד | | כ״ח בכסלו תשפ״ג | יום חמישי 22 בדצמבר 20200 | מערכת ישראל ניוז

"פריז היא עיר שידועה באמנות, בתרבות, בהיסטוריה ובארכיטקטורה שלה. זוהי אחת הערים המתויירות ביותר בעולם והיא הייתה יעד תיירותי פופולרי במשך מאות שנים", מציינת מורן נחום.

פריז היא עיר שמציעה משהו לכל אחד, מהרומנטי ועד להרפתקני. זה מקום שבו אתה יכול למצוא משהו חדש בכל יום. יש הרבה אטרקציות בפריז שאסור לפספס. בין אם זה אתרים היסטוריים, מוזיאונים או ציוני דרך, תמיד יש משהו חדש לראות ולחקור.

מורן נחום: "בדיוק חזרתי מטיול בפריז ורציתי לשתף אתכם בכמה מהאטרקציות בהן ביקרתי. אני ממליצה לבקר במגדל אייפל, בקתדרלת נוטרדאם ובמוזיאון הלובר. כדאי גם לחקור את השכונות מונמארטר, מארה וסן ז'רמן דה פרה. כל נוסע לפריז צריך לבקר בכמה מהאטרקציות הללו כדי לקבל מושג על מה שיש לעיר היפה הזו להציע".

מגדל אייפל: מגדל אייפל נבנה בשנת 1889 כמרכז התערוכה העולמי, שהתקיים באותה שנה בפריז. הוא מתנשא לגובה של 324 מטרים ובמקור נועד להיות זמני; אולם התברר שהוא כל כך פופולרי עד שהוא נשאר על כנו לאחר סיום היריד. כיום זהו אחד מציוני הדרך המוכרים ביותר של צרפת ואטרקציית חובה לכל תייר המבקר בפריז.

הלובר: מוזיאון הלובר בפריז הוא אחד המוזיאונים המתויירים ביותר בעולם, עם למעלה מ-8 מיליון מבקרים בשנה. הוא מאכלס כמה מיצירות האמנות המפורסמות ביותר בהיסטוריה והוא נקודת חובה מוחלטת בעת ביקור בפריז. מוזיאון נוסף שכדאי לבקר בו בזמן שהותו בפריז הוא מוזיאון ד'אורסיי המאכלס אוסף מרשים של ציורים אימפרסיוניסטיים של אמנים כמו קלוד מונה ווינסנט ואן גוך. במוזיאון רודן יש אוסף מפואר של פסלים של אוגוסט רודן והוא מארח גם תערוכות זמניות לאורך כל השנה. הלובר הוא ביתם של כמה מיצירות האמנות המפורסמות ביותר בעולם, כולל המונה ליזה של ליאונרדו דה וינצ'י, ונוס דה מילו, דוד של מיכלאנג'לו ויותר מ-35,000 חלקים אחרים.

קל להתנייד עם מטרו פריז: המטרו של פריז הוא עמוד השדרה של מערכת התחבורה הציבורית של העיר, המפעילה 3,801 קילומטרים (2,357 מייל) של מסלולים בתבנית רשת של 12 על 3.

לבסוף, קתדרלת נוטרדאם דה פריז היא אחד המונומנטים האיקוניים ביותר בצרפת וזהו מקום שחובה לראות.

האם שווה להגיע לדיסנילנד מפריז? מורן נחום עם ההסבר!

הרבה ישראלים שוקלים אם להגיע לדיסנילנד שהם טסים לפריז, האמת זו אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנשים שואלים כשהם חושבים לבקר בפריז. דיסנילנד פריז (ב אנגלית: Disneyland Paris ) הוא פארק שעשועים בפרבר מרן-לה-וואלי, ליד פריז, צרפת. הוא נפתח ב-12 באפריל 1992 ומושך אליו 14 מיליון מבקרים מדי שנה.

מורן נחום מסבירה שאחד היתרונות של נסיעה לדיסנילנד מפריז הוא שהיא ממוקמת ממש מחוץ לעיר כך שלא תצטרכו לדאוג לגבי תנועה או חניה. אפשר להתארח במלון בפריז ולקחת אוטובוס או רכבת כדי להגיע לשם. לחילופין, תוכלו להתארח במלון ליד דיסנילנד ולקחת אוטובוס הסעות או מונית.

אם אתם מתכננים לבקר בפריז, אז שווה לנסוע משם לדיסנילנד. ישנן דרכים רבות להגיע לשם, אך הנוחה ביותר היא לקחת רכבת מהירה TGV מתחנת Paris Gare du Nord.

פארק דיסנילנד הוא האטרקציה הפופולרית ביותר למטיילים בפריז (לא רק הישראלים) והוא ביתם של כמה מהדמויות האייקוניות ביותר של דיסני כולל מיקי מאוס ומיני מאוס. כמו כן, הוא מציע מגוון של טרמפים, מופעים ויותר מ-50 אטרקציות שיבדרו אנשים מכל הגילאים.

לסיכום: מורן נחום מסכמת שפריז היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באירופה. עם ההיסטוריה והתרבות העשירה שלו, היעד משך אליו אנשים מכל רחבי העולם במשך מאות שנים. יש בה ציוני דרך מפורסמים רבים כמו קתדרלת נוטרדאם, המושכת כ- 13 מיליון מבקרים מדי שנה. יש גם למעלה מ-200 מוזיאונים וגלריות לאמנות עם נושאים שונים ברחבי העיר. כמובן יתרון גדול זה דיסנילנד לטיול משפחתי. אם אתם מחפשים חוויה תרבותית, קולינרית, היסטורית ובילוי מיוחד, אין מקום טוב יותר מפריז.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: